Nouja, het zijn wel ultra fast carbs natuurlijk. Maar wel lekkerquote:
ja kut he grote maag tijdens de cut.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:30 schreef Questular het volgende:
Ik moet ook bewust niks te snacken kopen want ik kan, als ik wil, echt belachelijk veel en ongezond eten. Een zak xxl chips binnen 15min wegkanen is een makkie voor me. Zo heb ik ook vaker een hele kip in braadzak weggewerkt 1.2 kilo (wel inc botten) en dat eet ik in 1 zitting op... In de loop der jaren heb ik mn maag aardig weten te trainen op te grote hoeveelheden.
Je zit al heel snel over de 500 kcal.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:37 schreef seto het volgende:
Een zak chips is nou niet echt belachelijk veel
Je gebruikt toch niet alles tijdens een workout?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geeft je wel te denken dat ik doorgaans dus blijkbaar niet met volle glycogeenreserves rondloopmaar dat kan ook wel kloppen. Eet niet heel veel carbs, relatief gezien, doorgaans.
Shit zit daar zoveel in?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:25 schreef stinkie het volgende:
ik heb net 2 gevulde koeken op.
Das fucking 401 kCal per stuk. Dan is een zak chips meer lol
Heb nog wel wat astma medicijnen voor je liggenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand waar ik mexicaans vlees kan kopen? schijnt boordevol met clennie te zitten.
Zou gewoon even rustig aan doen. Lopen op de loopband levert weer een flinke irritatie van het scheenbeenvlies op. Fietsten of roeien lijkt me the best bet als je perse wat wil doenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:49 schreef deman13 het volgende:
Shin Splints opgelopen door het crosstrainen. Ben sinds 1 januari nu 4,9 kg kwijt. Maar mag niet crosstrainen tot en met maandag volgende week. Hebben jullie andere leuke alternatieven op de loopband/crosstrainer na om dit na de KT te doen?
Vond crosstrainen altijd chill, lichtelijk inspannen en alsnog vet verbranden.
Ik denk dat het makkelijker is om gewoon clen te kopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand waar ik mexicaans vlees kan kopen? schijnt boordevol met clennie te zitten.
Ga denk een kwratiertje fietsen en een kwartiertje roeien. Hardlopen of crosstrainen is uit den boze van m'n fysiotherapeut inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Zou gewoon even rustig aan doen. Lopen op de loopband levert weer een flinke irritatie van het scheenbeenvlies op. Fietsten of roeien lijkt me the best bet als je perse wat wil doen
Zitten toch geen eiwitten in, met dat vlees heb je 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 11 februari 2013 17:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker is om gewoon clen te kopen.
Dat is wel zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zitten toch geen eiwitten in, met dat vlees heb je 2 vliegen in 1 klap
Jij wintquote:Op maandag 11 februari 2013 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel zo.
Maar je kunt ook gewoon je clen in de vijzel vermalen en mengen met je whey.
Linkje?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
Nope nog niet, woensdag pas leg day. Trainingsmaatje kon vandaag niet, dus schuiven alles een dag op deze week.
Ik heb wel instagram btw maar gebruik het alleen voor chicks. Hmm.. misschien juist een reden om er wat progress pics op te zetten
.
Hij declines express voor leg day nu schuif je alles op hij helemaal ziekquote:Op maandag 11 februari 2013 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
Nope nog niet, woensdag pas leg day. Trainingsmaatje kon vandaag niet, dus schuiven alles een dag op deze week.
Ik heb wel instagram btw maar gebruik het alleen voor chicks. Hmm.. misschien juist een reden om er wat progress pics op te zetten
.
Whehehe nee vandaag zou borst + biceps zijn. Morgen leg day, maar nu morgen borst.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:07 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Hij declines express voor leg day nu schuif je alles op hij helemaal ziek
Zo heftig als dit? Ik zou zeggen 20mg anavar per dagquote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
wtf, hoeveel moet je wel niet spuiten wil je zoveel acne krijgen
http://www.wired.com/wiredscience/2008/08/graphic-evidenc/
Damn das nasty.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef StraatSoldaat het volgende:

Net zoveel als de anti celltech lobby je wil doen geloven.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk dat je twee cases door elkaar haalt. De case van Wired.com is de onderstaande link, waar geen tretinoine-behandeling in wordt besproken, en waar wel de gekrompen ballen wordt aangehaald:quote:Op maandag 11 februari 2013 20:09 schreef Diabox het volgende:
Incompleet verhaal, zoals je ziet toen ie gespierd was viel de acne nog relatief mee. Het was een overgevoelige reactie op isotretinoine (roaccutane) die paradoxaal genoeg deze reactie opleverde.
Edit:
Ha garppig als auteurs met dezelfde woordspeling komen [ afbeelding ]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20602651
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:45 schreef Kerol het volgende:
Dafuq, vanmiddag meisje met goddelijke ass in de gym op de crosstrainer. Eerste x dat er zo'n exemplaar liep. Mooi op de fly achter haar zitten, jummy.(achter haar stond geen bankje met losse dumbells dus dan maar isolatie apparaatje voor een x)
QFTquote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Kijken naar chicks in de gym. Sorry hoor, maar zorg ervoor dat juist jij bekeken wordt door de chicks.
Hey verrek. Kende alleen die casus :pquote:Op maandag 11 februari 2013 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat je twee cases door elkaar haalt. De case van Wired.com is de onderstaande link, waar geen tretinoine-behandeling in wordt besproken, en waar wel de gekrompen ballen wordt aangehaald:
http://www.thelancet.com/(...)787/fulltext?rss=yes
Jij haalt een andere, zo ver ik kan zien seperate, case aan.
ware woorden dit. Niet creepen maar trainenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Kijken naar chicks in de gym. Sorry hoor, maar zorg ervoor dat juist jij bekeken wordt door de chicks.
tretinoine is los ook al een bitch hoor, wist niet dat het zo'n groot effect kon hebben samen met AAS.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:31 schreef Diabox het volgende:
[..]
Hey verrek. Kende alleen die casus :p
Ben wel is gestalkt in de gym, elke keer als ik een apparaat pakte, pakte zij het apparaat er naast.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
Of stack een hoop, zoals hier: http://www.steroidology.c(...)prohormone-tren.htmlquote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
doe dan ook geen circuit rondjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ben wel is gestalkt in de gym, elke keer als ik een apparaat pakte, pakte zij het apparaat er naast.
De echt mooie weten dat ze iedereen kunnen krijgen en doen geen moeite.
Ik zie mensen werkelijk iedere training het Technogym Pure Stength circuitje doen. Plus nog wat cable curls uiteraard.quote:
had laatst ongebrande ongezouten witte cashewnoten, niet te vreten, johquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:27 schreef moonhammer het volgende:
Eindelijk een bak pinda's/noten gevonden zonder een kilo zout eroverheen.
Mooie bak ongezouten cashewnoten op mn bureau als snack
Deze man weet, Be alphaquote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
Ripped zijn en sterk np... maar een lelijke kop kan je er niet aftrainenquote:
Lidl verkoopt ze zag ik paar weken geleden . Sindsdien elke week een zakjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:27 schreef moonhammer het volgende:
Eindelijk een bak pinda's/noten gevonden zonder een kilo zout eroverheen.
Mooie bak ongezouten cashewnoten op mn bureau als snack
Dit. Keertje kijken is prima, maar wijven achtervolgen en bewust een apparaat in gebruik nemen zodat je ze kunt bespieden.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb het zelfde probleem maar toch iets anders denk ik;quote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Volgensmij is m'n elleboog pees overbelast
Elke keer als ik met m'n linker arm tegen een muur aan leun bijvoorbeeld, en dan zegmaar helemaal tegen de muur indruk, en dan weer proberen uit te drukken heb ik halverwege die weg een of andere rare pijn/druk op m;n elleboog. Voor de keuring had ik dit met rechts ook, raar genoeg was het na de keuring weg, nu heb ik het links
Weet iemand wat dit is?
Dus een beetje dezelfde beweging als bankdrukken, en dan als het gewicht zogenaamd iets boven je borst ligt en je moet het omhoog drukken schiet er ff een pijnscheut in?
Ik doe nu trouwens ook alleen nog maar wide-grip push-ups, dan staat er amper druk op me ellebogen. Pull-ups geen last van
Haal het zelf altijd op de markt, goedkoopste dat ik heb gevonden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
Lidl verkoopt ze zag ik paar weken geleden . Sindsdien elke week een zakje
Deze is duidelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb juist last van m'n onderarm. Als ik preacher curls doe vooral, het is dan mijn rechterarm en het zit als het ware aan de linkerkant gezien vanuit de curlhouding, waarbij je palmen naar boven zijn.
Geen idee wat het is, maar het voelt als een pees. Voel het eigenlijk alleen met preacher curls en cable curls. Vreemd genoeg niet met staande EZbar of dumbbell curls.
Die heb ik ook gebruikt inderdaad. Na een tijdje kende ik dankzij die app alles wat ik veel at uit m'n hoofd dus had ik hem niet meer nodigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:02 schreef Questular het volgende:
Vandaag een fijne app op de gsm gezet: Calorie counter.
vandaag kcal 2499
295 carbs
155 prot
84 fat
Volgens mij niet heel slecht
Thanks, ik heb zo'n vermoeden dat het deze is:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze is duidelijk.
[ afbeelding ]
Bij mij was het brachioradialis muscle die aan de achterkant verkeerd zat volgens mij.
Kop maakt weinig uit voor chicks man, zelfs als je niet dat geile koppie hebt van jeff seid kun je mooie meisjes krijgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:07 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Ripped zijn en sterk np... maar een lelijke kop kan je er niet aftrainen
Daarom kijk ik gewoon lekker naar mij wordt toch niet gekekenen verder lekker boeiend ook allemaal.
Wat zijn jouw stats?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef ZetaOS het volgende:
Een jongen bij mij op de sportschool zegt dat hij in 1 maand net zo sterk kan worden als mij met Roids.
Hij is een beginner, na dat ik hem uit zijn tent heb gelokt heeft hij daadwerkelijk iets besteld op Internet.
Ben benieuwd, hoop vanmiddag een foto te maken hoe hij er nu uitziet.
Stats 180, kilotje of 70. bankdrukt 4x 70 kilo of zo. Squats en deadlifts vraag je ...wat denk je zelf.
lololol
Right.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Kop maakt weinig uit voor chicks man
Ze kunnen mijn goddelijke paarse kop krijgen.....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Kop maakt weinig uit voor chicks man, zelfs als je niet dat geile koppie hebt van jeff seid kun je mooie meisjes krijgen.
Its all about confidence, zolang jij maar denkt dat je kop goddelijk is komt het goed.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef ZetaOS het volgende:
Hij is een beginner, na dat ik hem uit zijn tent heb gelokt heeft hij daadwerkelijk iets besteld op Internet.
Whehe, zeker een pakje dbol ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef ZetaOS het volgende:
Een jongen bij mij op de sportschool zegt dat hij in 1 maand net zo sterk kan worden als mij met Roids.
Ben benieuwd, hoop vanmiddag een foto te maken hoe hij er nu uitziet.
Stats 180, kilotje of 70. bankdrukt 4x 70 kilo of zo. Squats en deadlifts vraag je ...wat denk je zelf.
lololol
Jij deelt je vriendin?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe, zeker een pakje dbol ofzo.
Gast bij mij in de gym doet 3/4 keer per jaar een dbol cycle, maar moest nu stoppen van mijn vriendin. Hij komt sowieso niet meer vaak trainen, ik quote: "ja, ik heb geen tijd meer omdat ik een vriendin heb. En ik hoef er toch niet meer goed uit te zien nu want ik ben al bezet. Doe nu gewoon alleen de belangrijke spiergroepen". Dat is dus 2x per week borst + biceps.
En dan wel klagen over hoe slap hij is geworden en het liefst toch weer een cycle wil gaan doen. Brah train gewoon normaal man. Ik ben een jaar bezig en ben sterker dan hem wanneer hij offcycle is
.
Je bent wel sterker maar hij bangt alsnog je vriendin.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe, zeker een pakje dbol ofzo.
Gast bij mij in de gym doet 3/4 keer per jaar een dbol cycle, maar moest nu stoppen van mijn vriendin. Hij komt sowieso niet meer vaak trainen, ik quote: "ja, ik heb geen tijd meer omdat ik een vriendin heb. En ik hoef er toch niet meer goed uit te zien nu want ik ben al bezet. Doe nu gewoon alleen de belangrijke spiergroepen". Dat is dus 2x per week borst + biceps.
En dan wel klagen over hoe slap hij is geworden en het liefst toch weer een cycle wil gaan doen. Brah train gewoon normaal man. Ik ben een jaar bezig en ben sterker dan hem wanneer hij offcycle is
.
90 kilo/182 cmquote:
Kreeg net een watsapp waar ie heeft besteld, lijken pro-hormonen te zijn, nou maakt dat niet heel veel meer uit volgens mij en kan je daar behoorlijk op gainen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:34 schreef Snakey het volgende:
is een beginner, na dat ik hem uit zijn tent heb gelokt heeft hij daadwerkelijk iets besteld op Internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |