quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zo gaat dat meestal met carnaval. zak erover en rekt het niet dan scheurt het wel
Ik moet denken aan de wandelende wekker van Bassie en Adriaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gekkie toch, een klok heeft heul geen benen
Niet gevreesd, plezier heb ik het meest, dus niet zo bedeesd, als timmmmm er is, altijd feestquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:20 schreef Kentoet het volgende:
Timmm is er weer, gezellig.
[ afbeelding ]
Oké man, als jij er bent is het chill en vrees ik niet voor een ban.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet gevreesd, plezier heb ik het meest, dus niet zo bedeesd, als timmmmm er is, altijd feest
Vorige week was je niet zo vrolijk man.quote:
Het is hier altijd gezellig oke? JA?! ALTIJD GODVERDOMMEquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:27 schreef Karina het volgende:
Kom kom, zo gezellig waren jullie niet de afgelopen week.
Nee, dat kan kloppen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige week was je niet zo vrolijk man.
Heej we gaan niet vloeken hequote:Op woensdag 13 februari 2013 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is hier altijd gezellig oke? JA?! ALTIJD GODVERDOMME
Het zal die tijd van de maand geweest zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige week was je niet zo vrolijk man.
Ik ben ook niet altijd vrolijk, kan gebeurenquote:
Volgens mij is Specularium toch wel een mannetje. Of ik moet me heel sterk vergissen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zal die tijd van de maand geweest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |