Dat.quote:
quote:Roger Federer ontvangt een fors startgeld in Rotterdam, meer dan een half miljoen euro. Maar dat is niet de reden om er te spelen (want zo'n bedrag kan hij overal bedingen). De Zwitser speelt dit jaar minder, om vaker bij zijn gezin te zijn, en kiest daarom alleen toernooien waarmee hij een band heeft.
'Ik zit in een fase van mijn carrière dat ik een deel van mijn toernooien kan uitkiezen', zegt hij in AD Sportwereld. 'En aan 'Rotterdam' ben ik zeker gehecht. Ik moet altijd terugdenken aan 1999, toen ik een wildcard kreeg voor de kwalificaties en de kwartfinale haalde.'
'Dat was echt belangrijk voor me. Toen ik vorig jaar terugkeerde in Rotterdam was het ook een verbazingwekkende week. Het toernooi is zó gegroeid, zó goed georganiseerd. Het publiek houdt van sport, van tennis, en ik vond het er geweldig. Ik verheug me echt op deze week.'
1500. Hij heeft tot nu toe 1 atp punt, maar hij speelt dan ook nog vooral ITF's. Later deze week mag hij met Federer sparren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad netjes. Wat is zijn ranking ?
48 uit mijn hoofd, maar hij speelt dus niet heel veel nationaal ranglijst toernooien.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
Nee ik bedoel eigenlijk de KNLTB ranking.
1.9/2.0quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik bedoelde: 1.2 of 2.1 zoiets.
Door de week 25 minuten samenvattingen elke dagquote:Op zondag 10 februari 2013 09:44 schreef Ambrosius het volgende:
Ik neem aan alleen live bij de NOS via de stream? En dan de finale zondag live. Gelukkig is daar Sport 1.
5 setpunten, 5 matchpunten, 5 andere mooie punten en reactiesquote:Op zondag 10 februari 2013 11:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Door de week 25 minuten samenvattingen elke dag![]()
![]()
Done.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je het topic in het tennisfilter drukken Ambro?
ik las dit en dacht dat Roowbin er al weer uitlagquote:
Niet dusquote:Op maandag 11 februari 2013 12:47 schreef franklop het volgende:
PHM zal hem er nog wel in 3 sets uitslepen
Janowiczquote:Op maandag 11 februari 2013 12:47 schreef franklop het volgende:
Janowicz
PHM zal hem er nog wel in 3 sets uitslepen
Simon hierquote:Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef Rosario het volgende:
![]()
Daar gaat mijn XL-game weer. Maar dat geldt volgens mij voor velen..
Twee breaks voorsprong is niet genoeg voor Viola?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien ben je weer te vroeg met conclusies.
Dat is altijd zo. Tot en met vrijdag zit het alleen bij de eerste partij van de avondsessie vol.quote:
Voor mensen die geen Sport 1 abbo hebben maar wel digitale tv hebben kunnen dacht ik deze week kijken op het etalagekanaal wat namelijk sport 1 is. Gister daar basketball gekeken!quote:Op zondag 10 februari 2013 09:44 schreef Ambrosius het volgende:
Ik neem aan alleen live bij de NOS via de stream? En dan de finale zondag live. Gelukkig is daar Sport 1.
Dat hele Ferrari verhaal is ook zoquote:Op maandag 11 februari 2013 15:54 schreef Rosario het volgende:
Ik las dat Tomic zijn rijbewijs kwijtraakt. Hij heeft vorige week alweer twintig km/u te hard gereden in z'n Ferrari.
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat hele Ferrari verhaal is ook zo. Hij had een uitzondering gekregen van de regel dat jongeren geen sportwagens mogen besturen "omdat hij zijn Ferrari nodig had om naar training te rijden."
Wat een baas.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat hele Ferrari verhaal is ook zo. Hij had een uitzondering gekregen van de regel dat jongeren geen sportwagens mogen besturen "omdat hij zijn Ferrari nodig had om naar training te rijden."
Deze 2e set is vrij slecht zelfs.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Al die zakenrelatie plaatsen rondom het centre court zijn altijd welja.
Vind de wedstrijd een beetje meh, eigenlijk.
Jawohl. Service loopt lekker bij Sijsling!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:07 schreef IbanMayo het volgende:
Niemand aan het kijken naar Sijs-Tsonga?
Jep hier. Tot nu toe prima, ook al is ie de laatste weken maar heel matig in vorm.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:07 schreef IbanMayo het volgende:
Niemand aan het kijken naar Sijs-Tsonga?
Paar flinke missers inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En toch is dit niet omdat Igor nou zo goed speelt. Willy speelt gewoon een draak van een tiebreak
Zit er dik in nu ja. Gvd zeg.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef TheArt het volgende:
Pfff en dan zelf de break tegen. Wat zuur dit zeg.
Dit wordt echt 7-6(3), 4-6, 1-6 ofzo.
ze hebben ooit geprobeerd om te tennissen via het publiek. het publiek moest de bal vangen en dan terug op het veld bij de tegenstander gooien. de pilot sloeg aan, maar het publiek bleef weg. en die is dan wel nodig.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
Albert Mantingh: "Hij verslaat Tsonga in een rechtstreeks confrontatie." Zijn er ook nog andere manieren waarop je kunt winnen dan?
Ja, da's waar.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef rajknier het volgende:
In een poule, zoals met Grand Slam Cup einde jaar
Volgens mij zit je dat gewoon te verzinnen. Ik heb er in elk geval nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:01 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
ze hebben ooit geprobeerd om te tennissen via het publiek. het publiek moest de bal vangen en dan terug op het veld bij de tegenstander gooien. de pilot sloeg aan, maar het publiek bleef weg. en die is dan wel nodig.
Zul je wel even naar ons zwaaien? Haha.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef Maver24 het volgende:
Morgenavond zit ik daar op de tribune bij Del Potro - Monfils, heb er echt zin in
Haha, hoezo dat dan, ziet tie er zo verdacht uit danquote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef Reya het volgende:
Davydenko, is die nog niet aangehouden door Europol?
Ik heb goed gegokt, woensdagavond zit ik er. Zou eerst ook nog donderdagmiddag gaan maar dat kan niet ivm school.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:12 schreef TheGeneral het volgende:
Ik ga vrijdagavond weer. Hopelijk net als vorig jaar een Federer avond !
Federer blijft Federerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:14 schreef Maver24 het volgende:
Ik had ook gehoopt op Roger maar ben erg blij met Del Potro - Monfils, dat kan nog wel eens een zeer leuke partij gaan worden. Federer zal waarschijnlijk wel eenvoudig gaan winnen
Ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Heb ik nou verkeerd begrepen dat ook Nadal naar Rotterdam zou komen?
Ik heb em in 1999 voor het eerst gezien bij Ahoy toen tie nog lange blonde haren had. We weten inmiddels wat er van hem is geworden. Uit de mondiale top 10/20 van het tennis zijn er gewoon een aantal waar ik sterk een voorkeur voor heb en daar staat Del Potro zeer hoog. Ook Federer vind ik gewoon zeer baas, heeft echt een bazenuitstraling.quote:
Eerlijk is eerlijk, Del Potro - Monfils lijkt me inderdaad ook geweldig. Zou zomaar een hele leuke pot kunnen worden. Gewoon die mokerslagen van Del Potro en de algehele dwaasheid van Monfils. Heerlijk joh.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb em in 1999 voor het eerst gezien bij Ahoy toen tie nog lange blonde haren had. We weten inmiddels wat er van hem is geworden. Uit de mondiale top 10/20 van het tennis zijn er gewoon een aantal waar ik sterk een voorkeur voor heb en daar staat Del Potro zeer hoog. Ook Federer vind ik gewoon zeer baas, heeft echt een bazenuitstraling.
Houdt het alleen geen hele week meer voor. Dat zag je ook in Doha eerder dit jaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:23 schreef geindoctrineerd het volgende:
GSM Davydenko 6-3, 6-2. Hij stond te beesten
Dat scheelde een halve set.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Houdt het alleen geen hele week meer voor. Dat zag je ook in Doha eerder dit jaar.
Ja, dat is waar. Maar in die finale was hij ook al gewoon minder.quote:
Waar zit jij? Ik ben niet zo bekend met de tennissers van de tweede partij morgenavond, kan iemand meer over ze vertellen?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:14 schreef Maver24 het volgende:
Ik had ook gehoopt op Roger maar ben erg blij met Del Potro - Monfils, dat kan nog wel eens een zeer leuke partij gaan worden. Federer zal waarschijnlijk wel eenvoudig gaan winnen
Een talentvolle Belg en een vrij stoïcijnse, ervaren Fin. Publiek zal zeker voor de Belg zijn..hij is vooral bekend door zijn 4e ronde Roland Garros vorig jaar, waarin hij nog een set pakte tegen Federer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Waar zit jij? Ik ben niet zo bekend met de tennissers van de tweede partij morgenavond, kan iemand meer over ze vertellen?
Wordt voor mij de eerste keer live tennis op hoog niveau bijwonen, heb er superveel zin in.
Goffin, jonge Belg. Razendsnelle opmars gehad vorig jaar. Haalde 4e ronde op RG en 3e ronde op Wimbledon, Hele allround speler. Kan alles wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Waar zit jij? Ik ben niet zo bekend met de tennissers van de tweede partij morgenavond, kan iemand meer over ze vertellen?
Wordt voor mij de eerste keer live tennis op hoog niveau bijwonen, heb er superveel zin in.
Ziek teruggetrokken, wordt vervangen door Kamkequote:
Spelen met Joop Bos tochquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
Wat doet de Bakker tegenwoordig nog eigenlijk?
tsja zoveel punten is een 1e ronde winnen ook weer niet, maar het is geoed voor zijn zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
Thiemo speelde tegen Federer zijn laatste potje op het hoogste niveau. Tijd voor een revanche. Wel lekker voor hem, gaat hij flink stijgen mag ik aannemen.
Robin gaat zo verliezen van Gulbis, dat kan niet anders. Alle Nederlanders door naar de 2e ronde zou zoveel van het goede zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is er plotseling met de Nederlandser gebeurd. Tussen vorige week Robin en de resultaten dit toernooien hebben ze nu in anderhalve week meer gewonnen dan vorig jaar sinds Kitz....
Toch genoeg om virtueel 13 plekken op te schuiven naar 110. Nog maar 4 plaatsen af van cut-off RG en dat zonder punten te verdedigen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
tsja zoveel punten is een 1e ronde winnen ook weer niet, maar het is geoed voor zijn zelfvertrouwen
En het aantal dat het net in gaat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:18 schreef TheArt het volgende:
Teller van het aantal returns die Haase met de backhand vroeg probeert te nemen met als gevolg een bal die meters ver uit gaat, staat op 1 inmiddels
Ben benieuwd tot hoever te komen.
Die schaar ik in dezelfde categoriequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:19 schreef luckass het volgende:
[..]
En het aantal dat het net in gaat?
Het zijn allemaal goede jongens op de tourquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Norrage het volgende:
Haase heeft bij verre de makkelijkste tegenstander. Zou wel typisch zijn als juist hij niet wint
Gewonnen van Berdych laatstquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
Faalhaase. En dat tegen Gulbis.... die heeft toch al tijden niets laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack does it in real time...
Goede jongenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Norrage het volgende:
Ik weet nu al wat Roowbin gaat zeggen: "Gulbis stond echt uit zijn reet te tennissen"
'Toptalent.'quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Norrage het volgende:
Ik weet nu al wat Roowbin gaat zeggen: "Gulbis stond echt uit zijn reet te tennissen"
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:59 schreef TheGeneral het volgende:
Kan Robin straks lekker Rotterdam onveilig gaan maken dus!
Ja hehequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:59 schreef Norrage het volgende:
Wat doet Gulbis tegenwoordig toch met zijn linkerarm bij de forehand
Ik zat er al klaar voorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:08 schreef Norrage het volgende:
Gelukkig laten ze dit keer niet Rooowbin de ballen het publiek in slaan, dat was echt triest vorig jaar
Hij heeft gezien z'n leeftijd de kracht er niet meer voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:48 schreef Norrage het volgende:
Heeft Rooowbin al een verklaring gegeven?
quote:''Mijn droom is om nog eens nummer één van de wereld te worden. Nou, híer droom ik dus niet van. Je wilt dat zo’n nederlaag als vandaag je nooit overkomt. In eigen land voor zoveel mensen.''
Je hebt kaarten voor 2 sessies?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:47 schreef Gorzalka het volgende:
Ik ga morgen heen, dus dit wordt mijn schema:
De Bakker/Huta Galung - Haase/Sijsling![]()
![]()
Viola - Simon (puur omdat ik Simon een baas vind en Gasquet + Troicki kneusjes)
Paire - Baghdatis
Dubbeltje van how many times Janowicz als het lukt!
Federer - Zemlja
Davydenko - Dimitrov
Ja, ik ga altijd de hele dag. Zie je altijd een paar van je favoriete spelers, al dan niet in de training, wat vaak nog leuker is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je hebt kaarten voor 2 sessies?
Nice, goed geregeldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, ik ga altijd de hele dag. Zie je altijd een paar van je favoriete spelers, al dan niet in de training, wat vaak nog leuker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |