Dat.quote:
quote:Roger Federer ontvangt een fors startgeld in Rotterdam, meer dan een half miljoen euro. Maar dat is niet de reden om er te spelen (want zo'n bedrag kan hij overal bedingen). De Zwitser speelt dit jaar minder, om vaker bij zijn gezin te zijn, en kiest daarom alleen toernooien waarmee hij een band heeft.
'Ik zit in een fase van mijn carrière dat ik een deel van mijn toernooien kan uitkiezen', zegt hij in AD Sportwereld. 'En aan 'Rotterdam' ben ik zeker gehecht. Ik moet altijd terugdenken aan 1999, toen ik een wildcard kreeg voor de kwalificaties en de kwartfinale haalde.'
'Dat was echt belangrijk voor me. Toen ik vorig jaar terugkeerde in Rotterdam was het ook een verbazingwekkende week. Het toernooi is zó gegroeid, zó goed georganiseerd. Het publiek houdt van sport, van tennis, en ik vond het er geweldig. Ik verheug me echt op deze week.'
1500. Hij heeft tot nu toe 1 atp punt, maar hij speelt dan ook nog vooral ITF's. Later deze week mag hij met Federer sparren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad netjes. Wat is zijn ranking ?
48 uit mijn hoofd, maar hij speelt dus niet heel veel nationaal ranglijst toernooien.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
Nee ik bedoel eigenlijk de KNLTB ranking.
1.9/2.0quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik bedoelde: 1.2 of 2.1 zoiets.
Door de week 25 minuten samenvattingen elke dagquote:Op zondag 10 februari 2013 09:44 schreef Ambrosius het volgende:
Ik neem aan alleen live bij de NOS via de stream? En dan de finale zondag live. Gelukkig is daar Sport 1.
5 setpunten, 5 matchpunten, 5 andere mooie punten en reactiesquote:Op zondag 10 februari 2013 11:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Door de week 25 minuten samenvattingen elke dag![]()
![]()
Done.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je het topic in het tennisfilter drukken Ambro?
ik las dit en dacht dat Roowbin er al weer uitlagquote:
Niet dusquote:Op maandag 11 februari 2013 12:47 schreef franklop het volgende:
PHM zal hem er nog wel in 3 sets uitslepen
Janowiczquote:Op maandag 11 februari 2013 12:47 schreef franklop het volgende:
Janowicz
PHM zal hem er nog wel in 3 sets uitslepen
Simon hierquote:Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef Rosario het volgende:
![]()
Daar gaat mijn XL-game weer. Maar dat geldt volgens mij voor velen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |