Ik zie een nieuw format: Sterren spelen in een bandquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mja, geef dan iedereen een instrument inderdaad
zeker! ze speelt echt geweldigquote:
Dus datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie een nieuw format: Sterren spelen in een band
twitter:thevoicekids twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 21:28:05Hier krijg je toch kippenvel van! Welk cijfer geef jij deze meiden? #TVK http://t.co/LnctZx9e reageer retweet
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
Leuk meisje ook, Karijn. Al mag je daar niet op beoordelen.
Ze kijkt zelfs al naar optredens in België, wát een succes he die meidquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, Glennis is ook een doorslaand succeswacht......
Ja. Anne kan die kritiek echter niet hebben, als ik de voorstukjes moet geloven?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Die ouders zijn kritischer dan welke ouders dan ook
uhhh ja ook wel... ze speelt geweldig... Zingen kan ze ook wel, maar wel binnen haar comfortzonequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is dat een subtiele hint dat ze zingen beter achterwege moet laten?
Het gaat om de combinatie. Het is verdomme een tv en geen radio-programma.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat ze goed moet zingenVals zingen en mooi zijn kan ik ook.
Nee dat isbij Xfactor schat. Hier gaat het om het zingen (zeggen ze).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatie. Het is verdomme een tv en geen radio-programma.
voor het imago..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef roos85 het volgende:
Tof dat Marco er nog even naar toe loopt
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond dat echt een walgelijke sneer van die zussen van celine ...
''ze kan alleen piano spelen''
Mijn sympathie voor Marco is zeker gestegen door TVKquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef roos85 het volgende:
Tof dat Marco er nog even naar toe loopt
Echt? Welke zussenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
En hoezo, geweldig gedaan, mama? Ze is blind, niet doof, ze hoort vanzelf wel bij de uitzending wat je echt vond....
Ik ben het er wel mee eens, eigenlijk....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
en toch is dat zo.. en dan kan ze beter gaan doen waar ze subliem in is...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik meende te verstaan dat ze dat zeiden over Annequote:
dat dus..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Iedereen moet zijn tranen inhouden, maar voor haar geldt dat niet? Dat vind ik dan wel jammer.
En hoezo, geweldig gedaan, mama? Ze is blind, niet doof, ze hoort vanzelf wel bij de uitzending wat je echt vond....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |