miss montreal ofzo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Oh deze lijkt op eh, hoe heet ze, die blonde stotteraar, zangers, jaar of 28?
Sanne Hans?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Miss nog iets...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Joah, de mini versiequote:
Sla 'm d'r afquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan zo'n dik montuur niet meer zien
als ze ook zo gaat zingen gooi ik mijn laptop door de TVquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Die met die bril doet me denken aan Glennis Grace, qua houding......
quote:
Sommige staat het best leuk. maar bij haar vind ik het ook niet zo. Hij is ook te groot.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan zo'n dik montuur niet meer zien
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Die met bril kan de dochter van Madonna zijn, Lourdes. Bijdehandje.
I willquote:
Ik zit hier ook met m'n knoepert Pilotenmontuur, maar goed, ik hekel klein glasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige staat het best leuk. maar bij haar vind ik het ook niet zo. Hij is ook te groot.
Niet echt een complimentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Die met bril kan de dochter van Madonna zijn, Lourdes. Bijdehandje.
als je een zintuig mist zijn de anderen beter ontwikkeldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:22 schreef Symphonic het volgende:
Wow, godver ik vind het knap hoor...
is het ook niet.quote:
Glennis Gracequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
Zelfs IK ben de mist in gegaanWat een kapsones.
Ik dacht...hoor ik dat nu verkeerd? Kutkind...snel weer naar huisquote:
Karijn is een jonge Kim de Boerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
Karijn zou moeten winnen, maar ik denk dat ze Anne door laten
Doen we, meteen ook permanent, weg uit alle Tal programma'squote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:24 schreef franklop het volgende:
Kan iemand die Wendy eens achter het behang plakken?
Dank jequote:
Ze heeft ook iets weg van Birdyquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Karijn is een jonge Kim de Boer
we hebben nog een stukje muur dat opnieuw behangen moet worden, dus we houden ons aanbevolenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen we, meteen ook permanent, weg uit alle Tal programma's
Laura speelde gitaar erbijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik het niet eerlijk dat ze ook mag pianospelen. Die anderen zingen ook alleen.
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen we, meteen ook permanent, weg uit alle Tal programma's
Ja.. ik vind het ook een beetje vreemdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik het niet eerlijk dat ze ook mag pianospelen. Die anderen zingen ook alleen.
Zolang ze daar niet beoordelen mag dat welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
was eerder ook met gitaar meisje..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Ja maar bij Shania Twain mocht er ook eentje met gitaar toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Dikke piemel met jou. Een beetje de nieuwe Stevie Wonder of Ray Charles vooraf al verpesten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Mja, geef dan iedereen een instrument inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Nee dat was het om 05u alquote:
Vooral die lui die er niks mee kunnen. Entertainmentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mja, geef dan iedereen een instrument inderdaad
dat was bij de audities ook al zo..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Anne zingt niet zo heel best helaas....
Ik zie hier een potentieel conceptquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vooral die lui die er niks mee kunnen. Entertainment
Wie roept er hier altijd dat vrouwen minder werken dan mannen, oh ja Pheeeeeeenoquote:
Zal ook wel een hipsterbril zijn dan. Kannietandershaastquote:
Ik zie een nieuw format: Sterren spelen in een bandquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mja, geef dan iedereen een instrument inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |