miss montreal ofzo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Oh deze lijkt op eh, hoe heet ze, die blonde stotteraar, zangers, jaar of 28?
Sanne Hans?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Miss nog iets...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Joah, de mini versiequote:
Sla 'm d'r afquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan zo'n dik montuur niet meer zien
als ze ook zo gaat zingen gooi ik mijn laptop door de TVquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Die met die bril doet me denken aan Glennis Grace, qua houding......
quote:
Sommige staat het best leuk. maar bij haar vind ik het ook niet zo. Hij is ook te groot.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan zo'n dik montuur niet meer zien
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Die met bril kan de dochter van Madonna zijn, Lourdes. Bijdehandje.
I willquote:
Ik zit hier ook met m'n knoepert Pilotenmontuur, maar goed, ik hekel klein glasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige staat het best leuk. maar bij haar vind ik het ook niet zo. Hij is ook te groot.
Niet echt een complimentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Die met bril kan de dochter van Madonna zijn, Lourdes. Bijdehandje.
als je een zintuig mist zijn de anderen beter ontwikkeldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:22 schreef Symphonic het volgende:
Wow, godver ik vind het knap hoor...
is het ook niet.quote:
Glennis Gracequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
Zelfs IK ben de mist in gegaanWat een kapsones.
Ik dacht...hoor ik dat nu verkeerd? Kutkind...snel weer naar huisquote:
Karijn is een jonge Kim de Boerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
Karijn zou moeten winnen, maar ik denk dat ze Anne door laten
Doen we, meteen ook permanent, weg uit alle Tal programma'squote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:24 schreef franklop het volgende:
Kan iemand die Wendy eens achter het behang plakken?
Dank jequote:
Ze heeft ook iets weg van Birdyquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Karijn is een jonge Kim de Boer
we hebben nog een stukje muur dat opnieuw behangen moet worden, dus we houden ons aanbevolenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen we, meteen ook permanent, weg uit alle Tal programma's
Laura speelde gitaar erbijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik het niet eerlijk dat ze ook mag pianospelen. Die anderen zingen ook alleen.
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen we, meteen ook permanent, weg uit alle Tal programma's
Ja.. ik vind het ook een beetje vreemdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik het niet eerlijk dat ze ook mag pianospelen. Die anderen zingen ook alleen.
Zolang ze daar niet beoordelen mag dat welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
was eerder ook met gitaar meisje..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Ja maar bij Shania Twain mocht er ook eentje met gitaar toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Dikke piemel met jou. Een beetje de nieuwe Stevie Wonder of Ray Charles vooraf al verpesten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Mja, geef dan iedereen een instrument inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Nee dat was het om 05u alquote:
Vooral die lui die er niks mee kunnen. Entertainmentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mja, geef dan iedereen een instrument inderdaad
dat was bij de audities ook al zo..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Anne zingt niet zo heel best helaas....
Ik zie hier een potentieel conceptquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vooral die lui die er niks mee kunnen. Entertainment
Wie roept er hier altijd dat vrouwen minder werken dan mannen, oh ja Pheeeeeeenoquote:
Zal ook wel een hipsterbril zijn dan. Kannietandershaastquote:
Ik zie een nieuw format: Sterren spelen in een bandquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mja, geef dan iedereen een instrument inderdaad
zeker! ze speelt echt geweldigquote:
Dus datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie een nieuw format: Sterren spelen in een band
twitter:thevoicekids twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 21:28:05Hier krijg je toch kippenvel van! Welk cijfer geef jij deze meiden? #TVK http://t.co/LnctZx9e reageer retweet
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
Leuk meisje ook, Karijn. Al mag je daar niet op beoordelen.
Ze kijkt zelfs al naar optredens in België, wát een succes he die meidquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, Glennis is ook een doorslaand succeswacht......
Ja. Anne kan die kritiek echter niet hebben, als ik de voorstukjes moet geloven?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Die ouders zijn kritischer dan welke ouders dan ook
uhhh ja ook wel... ze speelt geweldig... Zingen kan ze ook wel, maar wel binnen haar comfortzonequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is dat een subtiele hint dat ze zingen beter achterwege moet laten?
Het gaat om de combinatie. Het is verdomme een tv en geen radio-programma.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat ze goed moet zingenVals zingen en mooi zijn kan ik ook.
Nee dat isbij Xfactor schat. Hier gaat het om het zingen (zeggen ze).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatie. Het is verdomme een tv en geen radio-programma.
voor het imago..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef roos85 het volgende:
Tof dat Marco er nog even naar toe loopt
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond dat echt een walgelijke sneer van die zussen van celine ...
''ze kan alleen piano spelen''
Mijn sympathie voor Marco is zeker gestegen door TVKquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef roos85 het volgende:
Tof dat Marco er nog even naar toe loopt
Echt? Welke zussenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
En hoezo, geweldig gedaan, mama? Ze is blind, niet doof, ze hoort vanzelf wel bij de uitzending wat je echt vond....
Ik ben het er wel mee eens, eigenlijk....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
en toch is dat zo.. en dan kan ze beter gaan doen waar ze subliem in is...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik meende te verstaan dat ze dat zeiden over Annequote:
dat dus..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Iedereen moet zijn tranen inhouden, maar voor haar geldt dat niet? Dat vind ik dan wel jammer.
En hoezo, geweldig gedaan, mama? Ze is blind, niet doof, ze hoort vanzelf wel bij de uitzending wat je echt vond....
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Mijn sympathie voor Marco is zeker gestegen door TVK
voor de anderen die afvallen is het net zo erg hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
awwwwwww arme Anneik zit hier ook te huilen
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
awwwwwww arme Anneik zit hier ook te huilen
Nou ja, je kan toch niet echt zeggen dat ze ongelijk hadden. Het was echt heel vals en bij de audities was het ook al niet echt goed.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
What the...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik meende te verstaan dat ze dat zeiden over Anne
De zussen van die irritante met die bril
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Marco is leuk met kinderen ja, true story
Ohquote:
volgens mij is hij ook wel een hele leuke papaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Inderdaad, ik denk dat hij er ook de meeste aandacht en energie in steekt. En geloof ook dat hij de kandidaten als familie gaat beschouwenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij doet het echt heel tof met die kids
Hans Ijsvogel?quote:
Hij heeft ook 3 kinderen en volgens mij eentje met adhd of autisme.quote:
Ze zeggen een hoop schat.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat isbij Xfactor schat. Hier gaat het om het zingen (zeggen ze).
Ik denk dat er veel meer mensen zijn die kunnen zingen dan dat er mensen zijn die zo piano kunnen spelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
Marco is gewoon helemaal leuk!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
dubbele kans dat er 1 doorgaatquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:
tering.. 2 adoptie kindjes in 1 battle >.<
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef Uccie het volgende:
Is dat de Emma waar jullie het steeds over hebben?
Hij heeft nu wel alle schnabbels op moeten pakken sinds dat faillissement. The Voice, De Vrienden van Amstel. Denk dat ie dat nooit had gedaan als dat niet was gebeurdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
Marco is gewoon helemaal leuk!
Heb hem 1 keer ontmoet en even kort met hem kunnen praten en hij is echt onwijs tof. Ook hoe hij met zijn fans omgaat, onwijs lief en neemt echt de tijd.
ja maar zeker kans dat er 1 uit gaat...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dubbele kans dat er 1 doorgaat
Ja...word je morgenochtend mee wakkerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Oh nee dat nummer gaat in mijn kop zitten
quote:
Wat zorg je weer voor een vrolijke nootquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij heeft nu wel alle schnabbels op moeten pakken sinds dat faillissement. The Voice, De Vrienden van Amstel. Denk dat ie dat nooit had gedaan als dat niet was gebeurd
Hij kan niet zingen en hij is geen artiest, maar een aardig persoon is hij wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
Marco is gewoon helemaal leuk!
Heb hem 1 keer ontmoet en even kort met hem kunnen praten en hij is echt onwijs tof. Ook hoe hij met zijn fans omgaat, onwijs lief en neemt echt de tijd.
zo ben ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat zorg je weer voor een vrolijke noot
Ik vond het vanaf dag 1 al een k*tnummerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan echt geen eu-hu-huu-huu-u-u-u-u-poria meer horen.
Ditquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan echt geen eu-hu-huu-huu-u-u-u-u-poria meer horen.
Geen idee over eigenlijk hoe dat zou zijn gegaan als dat dat faillissement er niet was geweest.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij heeft nu wel alle schnabbels op moeten pakken sinds dat faillissement. The Voice, De Vrienden van Amstel. Denk dat ie dat nooit had gedaan als dat niet was gebeurd
Waar kunnen we meebeoordelenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef Uccie het volgende:
Vande zomer geprobeerd te zingen, had werkelijk geen noot zuiver.
volgende keer audio file van maken en op youtube zettenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef Uccie het volgende:
Vande zomer geprobeerd te zingen, had werkelijk geen noot zuiver.
Ik ook, maar dat is ook wel omdat ik een beetje zuur ben over het Songfestivalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf dag 1 al een k*tnummer
Marcowww kwam op mij altijd al over als schnabbelaar pur sang?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Geen idee over eigenlijk hoe dat zou zijn gegaan als dat dat faillissement er niet was geweest.
Kan dat niet gewoon direct gecommuniceerd worden?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat zorg je weer voor een vrolijke noot
dan ben jij nog nooit bij een concert van hem geweestquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hij kan niet zingen en hij is geen artiest, maar een aardig persoon is hij wel.
dat doet ze ook met de vlakke handquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon direct gecommuniceerd worden?
We zijn FOK!KERS he..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon direct gecommuniceerd worden?
En jullie allemaal nieuwe ruiten, kippen die van de leg zijn en koeien die spontaan karnemelk geven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgende keer audio file van maken en op youtube zetten
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Echt zo'n reclameblok dat je denkt wat zat ik ook alweer te kijken? Dergelijk lange reclames zouden in de gids moeten staan.
of van tevoren aangeven hoelang alle reclames bij elkaar duren. Kan je kwartier later begin met kijken en reclames doorspoelenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Echt zo'n reclameblok dat je denkt wat zat ik ook alweer te kijken? Dergelijk lange reclames zouden in de gids moeten staan.
Ze moeten nog zingen toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]goed om te weten dat meer mensen hetzelfde hebben.. begon al aan mijn eigen verstand te twijfelen
Yup redelijk duidelijkquote:
om het achterlijke liedje te maskerenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:47 schreef iBenny het volgende:
Waarom zit er zo'n achterlijke beat achter?
Ik vind nu pas echt achterlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
om het achterlijke liedje te maskeren
Geen zieligheidsfactor/speciaals?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal wel gek geworden zijn, maar waarom knippen ze ineens 10 keer meer in deze nummers, we vliegen halverwege nummers door
Allemaal even lang zingen toch? Denk ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal wel gek geworden zijn, maar waarom knippen ze ineens 10 keer meer in deze nummers, we vliegen halverwege nummers door
Mag maar 90 seconde per lied durenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan het amper beoordelen, omdat het nummer niet doorloopt, waardeloos.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Allemaal even lang zingen toch? Denk ik.
Precies. Het lijkt een makkelijk nummer eigenlijk. Maar dat is het echt niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Dit is echt veel te moeilijk voor die meiden
Sowieso dit nummer kies je toch niet, veel te moeilijk, lullig vergeleken die anderen met een makkelijk lied.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Dit is echt veel te moeilijk voor die meiden
quote:
het is een retemoeilijk nummer al klinkt het niet zo, en er zit een onmogelijke modulatie inquote:
Told yaquote:
Jij had die andere toch? Lut had Emmaloeve..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
emma![]()
enigste adoptie kindje die ik nog heb
ik heb er ook nog maar 1 en die zit al in de finalequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
emma![]()
enigste adoptie kindje die ik nog heb
nee.. lut had eerste emmaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij had die andere toch? Lut had Emmaloeve..
omdat ze te blond is? Zelfde reden als Amyquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:53 schreef iBenny het volgende:
Ze haalt de finale waarschijnlijk otch niet
quote:
Deze drie meisjesquote:
Middelste was op dat moment de grote van de 3quote:
Volgens mij zat je te ver van de tvquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Middelste was op dat moment de grote van de 3
gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Haha best grappig dat ze Britney niet kennen.
liev hè?quote:
toen was ze nog maagd * zwijmel *quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Britney, toen Britney nog in shape was![]()
[ afbeelding ]
quote:
Da's toch niet zo vreemd?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Kent de jeugd van tegenwoordig Britney niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |