Ja had ik ook toen ik nog bij Bakker Bart werkte en er opeens een 'Wablief' uit de mond van een klant rolde en toen een hele reeks aan vlaamse woorden waar ik weinig van snaptequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee ok, dan zei ik het verkeerd: het was meer de tongval, niet zozeer het dialect. Anders had ik er ook niks van verstaan..
Hij deed zijn uiterste best ABN te praten, ik deed mijn uiterste best een straight face te houden.
Oke goed voorbeeldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:35 schreef Nestalgie het volgende:
deze bijvoorbeeld: KLB / Fokkers in de bios
Je tablet, phonna, werkschoenen en sleutelsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
agga centraal leiden schiphol amsterdam zuid duivendrecht almere centrum lelystad zwolle
Ben ik iets vergeten?
Vlaams is niet moeilijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja had ik ook toen ik nog bij Bakker Bart werkte en er opeens een 'Wablief' uit de mond van een klant rolde en toen een hele reeks aan vlaamse woorden waar ik weinig van snapte./
Zeg ik ook niet, maar sommige woorden klinken gewoon echt dom voor ons, poepen is neuken enzoquote:
vrij vandaagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je tablet, phonna, werkschoenen en sleutels
Gewoon zeggen dat je goesting hebt om te poepen.quote:
ik geloof dat nesje wel met jou wil poepenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar sommige woorden klinken gewoon echt dom voor ons, poepen is neuken enzo.
Ale vas, poepen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar sommige woorden klinken gewoon echt dom voor ons, poepen is neuken enzo.
Geluidenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]![]()
Ik heb bij sommige klanten, als in ergens aan een landweggetje diep in groningen/limburg/achterhoek/braboland talen gehoord die mij onbekend zijn.
Op alle geluiden die ze maken, even vragend aankijken, en dan "ja" zeggen. Meestal lukt dat wel.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik geloof dat nesje wel met jou wil poepen
Said soquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
Confetti in je reet is een feest bij elke scheet
gmtaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik geloof dat nesje wel met jou wil poepen
Je gaat toch niet met eten gooien?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Krop sla tegen je hoofd. Kijk vanaf nu uit naar mensen die met een krop sla over straat lopen.
quote:
Waarom praat jij tegen je printer?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geluiden!!! Meestal wil inkjet gewoon niet horen, wel vermoeiend voor mijn gesprekspartner, tho
Ja I know, maar da's echt al algemeen bekend manquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
zoek het filmpje in mijn poep eens op
Pardon?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
da's echt al algemeen bekend man.
Almere Buiten.quote:
Schaamteloos gestolen van de radio.quote:
Jawel, dat mag want voordat ik dat doe denk ik aan de kindjes in Afrika.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met eten gooien?
quote:
Dacht even dat het DV wasquote:
Afrikaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Schaamteloos gestolen van de radio.
[..]
Jawel, dat mag want voordat ik dat doe denk ik aan de kindjes in Afrika.
Wat is daarmee? Ik kom daar vrij regelmatig.quote:
Flikker op zeg.quote:
Kan het toch geverfd hebben.quote:
Muilen vind ik wel een leuk woord.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allez Gertje, ik ben zeer content met u hè, amaï.
Deze dan:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikker op zeg.Heb ik nog nooit van gehoord hoor.
Ik ken poepen alleen van schijten/pollen/kakken/drukken. Die vieze rommel wat uit je lijf komt dus.
AMOI ZENNE, NEMEN JULLIE MOI IN DE MOALING OFZENNE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lees een boek van Brusselmans.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikker op zeg.Heb ik nog nooit van gehoord hoor.
Ik ken poepen alleen van schijten/pollen/kakken/drukken. Die vieze rommel wat uit je lijf komt dus.
AMOI ZENNE, NEMEN JULLIE MOI IN DE MOALING OFZENNE?
Nee, wel tegen mijn caffia's, maar dan weer niet tegen wijlen mijn verzorgpowny. Dat vond ik dan weer debiel. Op een " doe eens normaal" na.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom praat jij tegen je printer?
[ afbeelding ]
4EBBER: jaaaaa dat heb je goed gedaan!!
saarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde type kutkop als Saar Koningsberger.
Toch zou ik dat gezichtje best onderspuiten. Gewoon als sociaal experiment.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde type kutkop als Saar Koningsberger.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch zou ik dat gezichtje best onderspuiten. Gewoon als sociaal experiment.
Hee, ik vind je een snelle trees, zullen we muilen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Muilen vind ik wel een leuk woord.![]()
Ik wil met je zoenen muilen.![]()
Shit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deze dan:
Ze is aan het wandelen met haar preutelekker, en als ie moe is kan ze hem in haar chacoche steken.
Waar denk jij aan bij deze zin?![]()
Ben je mal, lijkt wel een oude Indo ofzo. Te blije kutsmoel, semi-scooterkaphoofd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch zou ik dat gezichtje best onderspuiten. Gewoon als sociaal experiment.
geestelijk ben ik 3, kom haten danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef wise het volgende:
[..]![]()
![]()
also, straattaal![]()
leuk als je <17 bent
daar heb je de albert heijn tas voor, dwcquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je mal, lijkt wel een oude Indo ofzo. Te blije kutsmoel, semi-scooterkaphoofd.
[ afbeelding ]
twitter:sarahoranje twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 12:19:48deze zagen jullie natuurlijk allemaal aankomen maar: will suck dick voor twee staanplaatsen #beyonce reageer retweet
lichamelijk ben je ook 3, dus mondje....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
geestelijk ben ik 3, kom haten dan
is die van star trek?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je mal, lijkt wel een oude Indo ofzo. Te blije kutsmoel, semi-scooterkaphoofd.
[ afbeelding ]
Ze is aan het wandelen met haar kleine hondje en als ie moe is kan ze hem in haar tas doenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Shit.![]()
Ze is aan het wandelen met haar peuter, en als hij moe is kan ze hem in haar capuchon steken?
Bij het woord chacoche dacht ik eerder aan anus maar dat kan niet echt in die zin.
Nou, lekker man, zo'n klein wijfquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:46 schreef wise het volgende:
[..]
daar heb je de albert heijn tas voor, dwc
Er lopen een aantal dieren op het spoorquote:
laten zuigen en naderhand zeggen, 2 staanplaatsen bij de bushalte... Houdoe. En dan zo de straat op bonjouren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:47 schreef BobbyB het volgende:
twitter:sarahoranje twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 12:19:48deze zagen jullie natuurlijk allemaal aankomen maar: will suck dick voor twee staanplaatsen #beyonce reageer retweet
fanmeisje. bier- en baardliefhebber. nepfotograaf, dito student. misantroop. heeft aardbeienpak en eigen fiets. is in het echt ook zo maar bedoelt het goed.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:47 schreef BobbyB het volgende:
niks mis met saarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou, lekker man, zo'n klein wijf.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel tegen mijn caffia's, maar dan weer niet tegen wijlen mijn verzorgpowny. Dat vond ik dan weer debiel. Op een " doe eens normaal" na.
Die zin.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee, ik vind je een snelle trees, zullen we muilen?
Ik kwam er net al kruipend voorbijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Ik kom daar vrij regelmatig.
neergeschoten¿quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kwam er net al kruipend voorbij
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kwam er net al kruipend voorbij
Oke girafquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
lichamelijk ben je ook 3, dus mondje....
kga al naar bieber xDquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
waarom zou je naar beyonce gaan![]()
overhypede kutartiest
kun je beter naar maiden gaan is een stuk goedkoper ook
Ik fap ook liever op maiden dan op beyoncequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
overhypede kutartiest
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
overhypede kutartiest
goede comeback, echtquote:
Als je het zo brengt heeft het niet veel om het lijf.quote:
Ik vind het juist debiel om tegen zo'n beest aan te wauwelenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Dat je tegen een pferd praat heb ik minder moeite mee dan tegen caafs.
![]()
Alhoewel ik wel tegen m'n katten praat.
[..]
Die zin.Ik vind het zo lomp, is dit een romantische zin in het vloams?
Nee, teruggerold in zee..quote:
Matige reactie dit..quote:
Die armen. (gezicht ook maar ligt aan de foto wss)quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
.
Gaan ze langzamer rijden. Om er zachter overheen te rijden of zo?
Omdat je computer sloom isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:52 schreef BobbyB het volgende:
Nee maja, Beyonce vind ik ook niet veel aan. Snap nu ook waarom ticketservice vanmorgen zo'n lange wachttijd had.
voordat dat nieuwe stuk tussen lelijkstad en zwolle in gebruik genomen werd hadden ze aanrijding met dierquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er lopen een aantal dieren op het spoorhou die dan ook eens bij je, boer Harmsen.
Niet tijdens de superbowl, na de superbowl.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
tijdens de superbowl zijn er ook een shitload aan gifjes van haar gemaakt
Charmante foto's .. The fuckquote:
na haar optreden duurde de wedstrijd nog 2 uur .. dus kan prima tijdens zijn geweestquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet tijdens de superbowl, na de superbowl.
what evaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet tijdens de superbowl, na de superbowl.
Durf het haast niet te vragen (stond geen naam in dat plaatje dat ik quote en zal ongetwijfeld een heel bekend iemand zijn) maar wie is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
tijdens de superbowl zijn er ook een shitload aan gifjes van haar gemaakt
Beyoncé?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Durf het haast niet te vragen (stond geen naam in dat plaatje dat ik quote en zal ongetwijfeld een heel bekend iemand zijn) maar wie is het eigenlijk?
Ja echt hequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]![]()
+"Pas op schat daar staat een hert"
-"maakt niet uit lieverd, ik heb mn snelheid al aangepast, we rijden hem voorzichtig dood".
beyoncequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Durf het haast niet te vragen (stond geen naam in dat plaatje dat ik quote en zal ongetwijfeld een heel bekend iemand zijn) maar wie is het eigenlijk?
Nee, stomme homo sapiens, gewoon omdat er een wachtrij was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |