Ja had ik ook toen ik nog bij Bakker Bart werkte en er opeens een 'Wablief' uit de mond van een klant rolde en toen een hele reeks aan vlaamse woorden waar ik weinig van snaptequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee ok, dan zei ik het verkeerd: het was meer de tongval, niet zozeer het dialect. Anders had ik er ook niks van verstaan..
Hij deed zijn uiterste best ABN te praten, ik deed mijn uiterste best een straight face te houden.
Oke goed voorbeeldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:35 schreef Nestalgie het volgende:
deze bijvoorbeeld: KLB / Fokkers in de bios
Je tablet, phonna, werkschoenen en sleutelsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
agga centraal leiden schiphol amsterdam zuid duivendrecht almere centrum lelystad zwolle
Ben ik iets vergeten?
Vlaams is niet moeilijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja had ik ook toen ik nog bij Bakker Bart werkte en er opeens een 'Wablief' uit de mond van een klant rolde en toen een hele reeks aan vlaamse woorden waar ik weinig van snapte./
Zeg ik ook niet, maar sommige woorden klinken gewoon echt dom voor ons, poepen is neuken enzoquote:
vrij vandaagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je tablet, phonna, werkschoenen en sleutels
Gewoon zeggen dat je goesting hebt om te poepen.quote:
ik geloof dat nesje wel met jou wil poepenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar sommige woorden klinken gewoon echt dom voor ons, poepen is neuken enzo.
Ale vas, poepen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar sommige woorden klinken gewoon echt dom voor ons, poepen is neuken enzo.
Geluidenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]![]()
Ik heb bij sommige klanten, als in ergens aan een landweggetje diep in groningen/limburg/achterhoek/braboland talen gehoord die mij onbekend zijn.
Op alle geluiden die ze maken, even vragend aankijken, en dan "ja" zeggen. Meestal lukt dat wel.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik geloof dat nesje wel met jou wil poepen
Said soquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
Confetti in je reet is een feest bij elke scheet
gmtaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik geloof dat nesje wel met jou wil poepen
Je gaat toch niet met eten gooien?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Krop sla tegen je hoofd. Kijk vanaf nu uit naar mensen die met een krop sla over straat lopen.
quote:
Waarom praat jij tegen je printer?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geluiden!!! Meestal wil inkjet gewoon niet horen, wel vermoeiend voor mijn gesprekspartner, tho
Ja I know, maar da's echt al algemeen bekend manquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
zoek het filmpje in mijn poep eens op
Pardon?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
da's echt al algemeen bekend man.
Almere Buiten.quote:
Schaamteloos gestolen van de radio.quote:
Jawel, dat mag want voordat ik dat doe denk ik aan de kindjes in Afrika.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met eten gooien?
quote:
Dacht even dat het DV wasquote:
Afrikaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Schaamteloos gestolen van de radio.
[..]
Jawel, dat mag want voordat ik dat doe denk ik aan de kindjes in Afrika.
Wat is daarmee? Ik kom daar vrij regelmatig.quote:
Flikker op zeg.quote:
Kan het toch geverfd hebben.quote:
Muilen vind ik wel een leuk woord.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allez Gertje, ik ben zeer content met u hè, amaï.
Deze dan:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikker op zeg.Heb ik nog nooit van gehoord hoor.
Ik ken poepen alleen van schijten/pollen/kakken/drukken. Die vieze rommel wat uit je lijf komt dus.
AMOI ZENNE, NEMEN JULLIE MOI IN DE MOALING OFZENNE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lees een boek van Brusselmans.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikker op zeg.Heb ik nog nooit van gehoord hoor.
Ik ken poepen alleen van schijten/pollen/kakken/drukken. Die vieze rommel wat uit je lijf komt dus.
AMOI ZENNE, NEMEN JULLIE MOI IN DE MOALING OFZENNE?
Nee, wel tegen mijn caffia's, maar dan weer niet tegen wijlen mijn verzorgpowny. Dat vond ik dan weer debiel. Op een " doe eens normaal" na.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom praat jij tegen je printer?
[ afbeelding ]
4EBBER: jaaaaa dat heb je goed gedaan!!
saarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde type kutkop als Saar Koningsberger.
Toch zou ik dat gezichtje best onderspuiten. Gewoon als sociaal experiment.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde type kutkop als Saar Koningsberger.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch zou ik dat gezichtje best onderspuiten. Gewoon als sociaal experiment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |