Lelijkstad?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
richting Zwolle, maar via Agga kan je dus kennelijk ook via Damsco en dan lelijkstad![]()
Lijkt me niet logisch, maar goed .. Logischer is Uutje - Afoort
"Klein mensenuitdewegduwend postuur. Kijkt mensen met walging aan".quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou nu al moeten lachen als ze mijn signalement moeten maken![]()
Waarom? Vrouwmenschen hoeven nooit naar de wc
Niemand haat hier op Agga, niemand...quote:
ff pagga slaanquote:
Ahum.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand haat hier op Agga, niemand...
Lelystad, net zo veel charme als Zoetje (Zoetāhmeer).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lelijkstad?
[..]
"Klein mensenuitdewegduwend postuur. Kijkt mensen met walging aan".
Dat heb ik ook met dialacten en boerse accenten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:26 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vind het maar achterlijk en zwakzinnig overkomen, dat straattaaltje.
Kom je fronten dan??quote:
De straattaal die ik ken ken ik van FOK!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:26 schreef Garisson72 het volgende:
Ies koeltoer (ya rly)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:26 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:26 schreef Garisson72 het volgende:
Klopt. Vanmorgen nog een gesprek met een potentiėle klant in Deventer met zo'n dialect, grootste moeite zo iemand serieus te nemen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met dialacten en boerse accenten.
en zwakzinnig en geretardeerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alles wat anders is, wordt geclassificeerd als dom en achterlijk
Waarom mod jij klb zo streng?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De straattaal die ik ken ken ik van FOK!
Ja ik ook, al heb ik wel bij mensen in de klas gezeten die zoiets irl uitbraakte.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De straattaal die ik ken ken ik van FOK!
Don't make this about me, muthafuckaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jouw leven zal vast ontzettend spannend zijn
TRquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Don't make this about me, muthafucka
Dat vind ik zo raar, dat je met je provinciegenoten dialect praat, prima. Maar het is toch niet zo dat ze nooit ABN leren praten op school?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klopt. Vanmorgen nog een gesprek met een potentiėle klant in Deventer met zo'n dialect, grootste moeite zo iemand serieus te nemen..
Eigenlijk is straattaal heel normaal, elke generatie heeft wel z'n eigen woordjes en mensen die zich weer daartegen willen afzettenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook, al heb ik wel bij mensen in de klas gezeten die zoiets irl uitbraakte.
Moest echt om de volgende zin lachen:" gaan we loesoe naar osso?"!
Zou ik hebben met iemand uit Limburg ( sorry gertje en gianni ), maar damn .. Iedere zin vragend maken, ook als het geen vragen zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klopt. Vanmorgen nog een gesprek met een potentiėle klant in Deventer met zo'n dialect, grootste moeite zo iemand serieus te nemen..
Nee ok, dan zei ik het verkeerd: het was meer de tongval, niet zozeer het dialect. Anders had ik er ook niks van verstaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat vind ik zo raar, dat je met je provinciegenoten dialect praat, prima. Maar het is toch niet zo dat ze nooit ABN leren praten op school?
Bring it onquote:
Daar kan ik ook maar niet aan wennen idd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou ik hebben met iemand uit Limburg ( sorry gertje en gianni ), maar damn .. Iedere zin vragend maken, ook als het geen vragen zijn.
agga centraal leiden schiphol amsterdam zuid duivendrecht almere centrum lelystad zwollequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
richting Zwolle, maar via Agga kan je dus kennelijk ook via Damsco en dan lelijkstad![]()
Lijkt me niet logisch, maar goed .. Logischer is Uutje - Afoort
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook, al heb ik wel bij mensen in de klas gezeten die zoiets irl uitbraakte.
Moest echt om de volgende zin lachen:" gaan we loesoe naar osso?"!
Ik vind straattaal wel grappigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eigenlijk is straattaal heel normaal, elke generatie heeft wel z'n eigen woordjes en mensen die zich weer daartegen willen afzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |