niet zo vaak, er komt nooit iemand hier.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
En centraal weer.
Vraag me af hoeveel keer ik dat inmiddels al heb gedaan trouwens.
Als een sprinkhaan met spierdystrofie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe dans je op dubstep trouwens?
.txt documentje bijhoudenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
En centraal weer.
Vraag me af hoeveel keer ik dat inmiddels al heb gedaan trouwens.
Well, you don't sayquote:
Ik schop 'm meestal centraal zonder hier te posten. Lees hier sowieso meer mee dan ik post.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
niet zo vaak, er komt nooit iemand hier.
* ziet een zaal vol met sprinkhanen die aan spierdystrofie lijden voor zichquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als een sprinkhaan met spierdystrofie.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe dans je op dubstep trouwens?
Is dat de moeite waard?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schop 'm meestal centraal zonder hier te posten. Lees hier sowieso meer mee dan ik post.
Het meelezen bedoel je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat de moeite waard?Kan het me niet echt voorstellen.
Ahum.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat de moeite waard?Kan het me niet echt voorstellen.
Die mond !!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, inclusief die mond natuurlijk en dan met je hele lichaam en nog iets spastischer.
7/10 zou kusje gevenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, inclusief die mond natuurlijk en dan met je hele lichaam en nog iets spastischer.
Kun je nagaan dat users onderling geen flauw idee hebben waarover het gaat, laat staan een mod die sporadisch meeleest en de topics centraal zetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het meelezen bedoel je?
Doe ik om de policy en dergelijke te bewaken. Meestal weet ik niet eens waar jullie het in godsnaam over hebben - een van de reden waarom ik hier niet zo gek vaak post.
Ja hallo, maar dan speel je er zelf een rol inquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ahum.
Wie was ook alweer oude topics aan het teruglezen om 2 AM?
Volgende week in vermist, 4EBE.quote:
Nu al medelijden met de wc.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo.. Bijna een halve liter koffie op![]()
I want more !
richting Zwolle, maar via Agga kan je dus kennelijk ook via Damsco en dan lelijkstadquote:
Volgens mij bestaat er geen plaats die Damsco heet in Nederland.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou nu al moeten lachen als ze mijn signalement moeten makenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgende week in vermist, 4EBE.
[..]
Nu al medelijden met de wc.
Raver chickquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik was trouwens op zoek naar deze toen je vroeg hoe je danst op dubstep:
[ afbeelding ]
Post hem toch maar ff
Agga en Uutje ook nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er geen plaats die Damsco heet in Nederland.
en roffa dan? of Utka?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
slang voor Arnhem niet snappenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of Spikriquote:
quote:
Ik had 'm al door.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Agga en Uutje ook niet![]()
Maar pardon, ik bedoelde natuurlijk Amsterdam.
Arnhen is een leuke plaatsquote:
deze manquote:
Www.straatwoordenboek.nlquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik had 'm al door.
http://www.urbandictionar(...)erdam%20%28Damsco%29
typoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Arnhen is een leuke plaats_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |