Als je het zo brengt heeft het niet veel om het lijf.quote:
Ik vind het juist debiel om tegen zo'n beest aan te wauwelenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Dat je tegen een pferd praat heb ik minder moeite mee dan tegen caafs.
![]()
Alhoewel ik wel tegen m'n katten praat.
[..]
Die zin.Ik vind het zo lomp, is dit een romantische zin in het vloams?
Nee, teruggerold in zee..quote:
Matige reactie dit..quote:
Die armen. (gezicht ook maar ligt aan de foto wss)quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
.
Gaan ze langzamer rijden. Om er zachter overheen te rijden of zo?
Omdat je computer sloom isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:52 schreef BobbyB het volgende:
Nee maja, Beyonce vind ik ook niet veel aan. Snap nu ook waarom ticketservice vanmorgen zo'n lange wachttijd had.
voordat dat nieuwe stuk tussen lelijkstad en zwolle in gebruik genomen werd hadden ze aanrijding met dierquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er lopen een aantal dieren op het spoorhou die dan ook eens bij je, boer Harmsen.
Niet tijdens de superbowl, na de superbowl.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
tijdens de superbowl zijn er ook een shitload aan gifjes van haar gemaakt
Charmante foto's .. The fuckquote:
na haar optreden duurde de wedstrijd nog 2 uur .. dus kan prima tijdens zijn geweestquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet tijdens de superbowl, na de superbowl.
what evaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet tijdens de superbowl, na de superbowl.
Durf het haast niet te vragen (stond geen naam in dat plaatje dat ik quote en zal ongetwijfeld een heel bekend iemand zijn) maar wie is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
tijdens de superbowl zijn er ook een shitload aan gifjes van haar gemaakt
Beyoncé?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Durf het haast niet te vragen (stond geen naam in dat plaatje dat ik quote en zal ongetwijfeld een heel bekend iemand zijn) maar wie is het eigenlijk?
Ja echt hequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]![]()
+"Pas op schat daar staat een hert"
-"maakt niet uit lieverd, ik heb mn snelheid al aangepast, we rijden hem voorzichtig dood".
beyoncequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Durf het haast niet te vragen (stond geen naam in dat plaatje dat ik quote en zal ongetwijfeld een heel bekend iemand zijn) maar wie is het eigenlijk?
Nee, stomme homo sapiens, gewoon omdat er een wachtrij was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |