Ik heb wel een penis.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:30 schreef Boldface het volgende:
Ik zou niet te veel hoop koesteren, sorry...
Dag lieverd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef Specularium het volgende:
Voorschrift, razende hommer van me.
Stilte doet wonderen. Ik heb ons komischequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:57 schreef Karina het volgende:
Zijn we nog een beetje aardig tegen elkaar?
Misschien zijn zij nu wel aan het daten geslagen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:02 schreef Boldface het volgende:
[..]
Stilte doet wonderen. Ik heb ons komische [ afbeelding ]-duo al een tijdje niet hier gezien, trouwens. Het begint haast verdacht te worden.
LOL. Ik had je net een DM gestuurd om dat te melden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien zijn zij nu wel aan het daten geslagen.
Oh en de conclusie van Boldface-Feedback: bevatten allebei de eerste 6 letters van het alfabet. Meer kan ik er niet van maken.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:06 schreef Specularium het volgende:
Voorschrift, stop eens met die dm's over hoe groot mijn penis is.
Hoort bij mijn oeuvre.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:07 schreef Boldface het volgende:
[..]Dit is zowaar leuk. Het moet niet veel gekker worden: Specularium die een geslaagde grap maakt...
Wat een hommel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:03 schreef Kentoet het volgende:
Kijk mij in mijn hommelpak.
#ikhebzonzinincarnavaljijookhahageintjekutfeest
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:03 schreef Kentoet het volgende:
Kijk mij in mijn hommelpak.
#ikhebzonzinincarnavaljijookhahageintjekutfeest
[ afbeelding ]
Nee, verticale streepjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:21 schreef Kentoet het volgende:
De verkoopster zei dat zwart slank maakt
Daarna een beetje met Lactacyd roeren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:25 schreef hexje het volgende:
Freek en Eva.... Ik moet dit even verwerken.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarna een beetje met Lactacyd roeren.
Je had haar er wel even op gewezen dat de causaliteit meer ligt bij armoede en slankheid dan daadwerkelijk de huidskleur?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:21 schreef Kentoet het volgende:
De verkoopster zei dat zwart slank maakt
Heb jij een gebleekte anus?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je had haar er wel even op gewezen dat de causaliteit meer ligt bij armoede en slankheid dan daadwerkelijk de huidskleur?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:32 schreef Specularium het volgende:
Zou ik wel ooit proberen. Nohommel.
Nee, ik sympathiseer met de Afrikaanse medemens en laat 'm lekker donker.quote:
Pics.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik sympathiseer met de Afrikaanse medemens en laat 'm lekker donker.
Ben jij een pitcher of een catcher?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik sympathiseer met de Afrikaanse medemens en laat 'm lekker donker.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:36 schreef Karina het volgende:
Hij hoeft nu niet te koken, hij is jury.
Net5.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Waar is deze show te zien?
Ik ben aanvoerder van de pitchers.quote:
Over apenaids gesproken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:37 schreef Karina het volgende:
Oh ja Nic0 zit bij VI. Af en toe maar even zappen.
Ik dacht al bij het zien van onderstaande vrouw van zo, heeft die even mazzel dat ze niet wit is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je had haar er wel even op gewezen dat de causaliteit meer ligt bij armoede en slankheid dan daadwerkelijk de huidskleur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:41 schreef Karina het volgende:
Ik was slecht in honkbal. Kon niet slaan en niet vangen.
Ik vroeg mij vroeger weleens af hoe het zou zijn als je ipv een Duitse Helm een Ho Chi Minh sandaal had.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben aanvoerder van de pitchers.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar wel schieten met voetbal. Hard.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:41 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik dacht al bij het zien van onderstaande vrouw van zo, heeft die even mazzel dat ze niet wit is.Precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Maar dan niet zo'n wijf.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Daar vind ik nou geen moer aan.
Doe mij maar rugby.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar dan niet zo'n wijf.
Er zijn leukere rugbyers.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]Die is niet mis inderdaad.
Of deze
[ afbeelding ]
Lang leve hun charitywork.quote:
Mooie tattoosquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lang leve hun charitywork.
[ afbeelding ]
Als hij ouder wordt en/of stopt met sporten dan waarschijnlijk gruwelijk lelijk, maar zoals ze nu zijn zou ik er voor tekenen.quote:
Ook erg leuk, al val ik niet echt op zwart.quote:
Dat mag hoor. Ik ook niet echt, maar wel een mooi gespierde vent.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook erg leuk, al val ik niet echt op zwart.
Net zoals Dennis Storm BNN enigszins dragelijk maakt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik ook niet echt, maar wel een mooi gespierde vent.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net zoals Dennis Storm BNN enigszins dragelijk maakt.
Ik ken de fotoserie, laten we maar niet doen nee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een andere foto kon dacht ik NET niet
Ik ook niet, maar ik weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Nice. Net niet teveel "V" zeg maar bij zijn heupen. Ik weet niet hoe die spieren daar heten.
Hou je bek joh.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Beter dan dat gescheld de hele tijd op elkaar
1 maar?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:30 schreef Tem het volgende:
Jij hebt sowieso een plaat voor je harses.
Ohja en de cursus bijdehand doen voor beginners, die iedere mod hier moet volgen.quote:
quote:
Oh geen problemen mee hoor, hij mag wel meekomen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Qua lichaam wel, maar ik vind hem een beetje te jongensachtig
[ afbeelding ]
Oh voor een avondje mag het wel hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh geen problemen mee hoor, hij mag wel meekomen.
Wat de neuk is Lactacy?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef Specularium het volgende:
Vraag mij af hoe vrouwen dat doen met die Lactacy. Gaat die hele stengel erin?
Dan moet ik 't helaas met u oneens zijn, ik vind 'm alles behalve appetijtelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Danny Vera is trouwens ook niet lelijk.
En Wilfred?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet ik 't helaas met u oneens zijn, ik vind 'm alles behalve appetijtelijk.
Same story.quote:
Nee echt niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij deze niet weet ouwe hommel.
Oh ik ben nooit weg.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Jammer dat VS weg is geloof ik. Geen mooie mannen plaatjes meer.
Was alleen om Specularium te pestenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik ben nooit weg.
Ik ben de luis in de pels van FOK.
Het summum van smakeloosheid.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Was alleen om Specularium te pestenIk zit toch the Voice kids te kijken.
Beetje puntige knie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Nou vooruit, mooie vrouw dan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wat vind jij dan een mooie vrouw?
Post jij dan eens wat op niveau.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef Tem het volgende:
De bedoeling is dat users op een forum worden behouden niet dat alles wordt beheerst door smakeloze mods.
Ach, er zijn lelijkere sugerdaddies.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Niet mijn type eigenlijk. Teveel bling bling
Voor mij zou het meer een sugarsun zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, er zijn lelijkere sugerdaddies.
Wie weet valt ie wel op oudere vrouwen, who knows.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij zou het meer een sugarsun zijn.
Dat laatste denk ik ook. Of hij is gewoon superijdel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie weet valt ie wel op oudere vrouwen, who knows.
Al heb ik meer 't idee dat 'ie zo homo is als maar kan.
Mwah, als je een vrouw gaat betalen om een kind te baren en daarna op te rotten in plaats van een ware liefde te zoeken/wachten dan ben je geloof ik niet echt hetero.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook. Of hij is gewoon superijdel.
Oh ja dat had hij ook gedaan. Maar ja... voetbal en homo zijn dat is nog taboe natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, als je een vrouw gaat betalen om een kind te baren en daarna op te rotten in plaats van een ware liefde te zoeken/wachten dan ben je geloof ik niet echt hetero.
Ja maar goed dat is het overal eigenlijk nog wel, zodra je wat meer aspireert dan barman.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat had hij ook gedaan. Maar ja... voetbal en homo zijn dat is nog taboe natuurlijk.
Op mijn werk merk ik dat niet echt. OK ik weet niet zo snel homosexuele managers, maar wel twee collega's en de een is de teamleider van de ander.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar goed dat is het overal eigenlijk nog wel, zodra je wat meer aspireert dan barman.
Ik laat 't ze op 't werk niet weten, maar bij andere collega's is 't wel bekend, en als je dan met collega's zit dan merk je wel dat ze erover praten en er op neerkijken vaak. Ieder z'n keuze, maar ik heb niet zo'n zin om zo buiten de groep te komen staan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn werk merk ik dat niet echt. OK ik weet niet zo snel homosexuele managers, maar wel twee collega's en de een is de teamleider van de ander.
Leuk genoeg om pruimensap mee te maken?quote:
Ik ben niet van de vrouwenliefde, dus nee.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Leuk genoeg om pruimensap mee te maken?
Waarom niet? Over het algemeen kan je lang doen met een dure jas. Dan ben je uiteindelijk goedkoper uit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:21 schreef Karina het volgende:
Ik zou sowieso nooit een jas van 300 euro kopen, nep of niet.
Omdat ik een krent ben en geen 300 euro in eens wil uitgeven aan een jas. Ik heb al zeker 10 jaar geen winterjas gekochtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Waarom niet? Over het algemeen kan je lang doen met een dure jas. Dan ben je uiteindelijk goedkoper uit.
Ik heb een jas in de uitverkoop gekocht. Van ¤385 naar ¤255. De eerste prijs was mij te gortig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat ik een krent ben en geen 300 euro in eens wil uitgeven aan een jas. Ik heb al zeker 10 jaar geen winterjas gekochtIk kon ze vroeger goedkoop in de Levi outlet kopen en daar doe ik nog steeds mee.
NIKS!!!! Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
Mijn probleem is altijd dat ik NIKS mooi vind. En als het dan echt moet koop ik maar iets.
Een notequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Krijg je weer een noteje.... van Gray...........
Jullie hebben toch ook stoplichten in Grun?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Een noteGebeurt er eindelijk eens iets in Groningen.
Dat is Almelo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook stoplichten in Grun?
Die had ik even gemist. Ik ben geen echte Groninger en mijn broertje is geboren in Brabant. Dus move maar over met je reuzefamilie, Pakistan is echt een mooi land.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen goed idee, want ik aard niet onder grunners, en jij niet onder West-Brabanders, I guess.
O, je bent niet eens een echte grunse......quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Die had ik even gemist. Ik ben geen echte Groninger en mijn broertje is geboren in Brabant. Dus move maar over met je reuzefamilie, Pakistan is echt een mooi land.
Rotterdamse. Ben jij een echte Brabander?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, je bent niet eens een echte grunse......
Ik ben geboren in Brabant.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Rotterdamse. Ben jij een echte Brabander?
Wat maakt het uit. Gaat toch vooral om het verhaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies die ene kiezen die er niet op lijkt, zal wel een verschillig iets zijn,
Nou ja een ander heeft ook wel eens iets, ik heb dit, heb er nu eenmaal mee leren leven , dude...quote:
Maar je kunt Ruud Lubbers wel nadoen dus?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Rotterdamse. Ben jij een echte Brabander?
Mijn moeder vertelde vaak hoe Lubbers het verdomde een geleend kwartje aan een arm meisje terug te betalen. Wat had ze een hekel aan die man.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je kunt Ruud Lubbers wel nadoen dus?
Had-ie een kwartje geleend van dat arme meisje en dat niet terugbetaald?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelde vaak hoe Lubbers het verdomde een geleend kwartje aan een arm meisje terug te betalen. Wat had ze een hekel aan die man.
Jawel, je hoort het nog steeds.
Op school, ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Had-ie een kwartje geleend van dat arme meisje en dat niet terugbetaald?
Mijn ouders zijn niet in Brabant geboren idd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Op school, ja.
En is Brabants nou jouw echte afkomst? Ik vind je niet zo'n typische 'gezelligerd'.
Dat is een flink gemengde afkomst, leuk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet in Brabant geboren idd..
Maar in Den Haag.
En hun ouders resp. in (m)Gelderland en (v)Drenthe/Friesland.
En ik ben een neger en kan heel goed Buma nadoen. Van het CDA.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een flink gemengde afkomst, leuk.
Haha, daar zie ik je nog wel voor aan ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En ik ben een neger en kan heel goed Buma nadoen. Van het CDA.
Prima, maar ik voorzie één probleempje: jouw hondje en mijn katten. Of zullen we die ook allemaal samen met Ryan3 naar Pakistan verschepen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Gaan wij samenwonen dan, schattebout?
Serieus hoor, ik kan dat echt goed. En eigenlijk alles van Lucky tv.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, daar zie ik je nog wel voor aan ook.
En ik geloof je. Maar maak eens een filmpje, misschien is er een komiek aan je verloren gegaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Serieus hoor, ik kan dat echt goed. En eigenlijk alles van Lucky tv.
En Ruud.
En Prins Bernhard.
Dordevil alias Nico Dijkshoorn.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Of zullen we die ook allemaal samen met Ryan3 naar Pakistan verschepen?
Dat sws, ik ben veel leuker dan Paul hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik geloof je. Maar maak eens een filmpje, misschien is er een komiek aan je verloren gegaan.
Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik bouw wel een ark voor mij en mijn beestjes. Kun jij in je huis blijven.quote:
Paul de Leeuw? Iewww.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat sws, ik ben veel leuker dan Paul hoor.
Je hebt wel een beetje feeling met timmeren?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik bouw wel een ark voor mij en mijn beestjes. Kun jij in je huis blijven.
Daar komt het wel zo ongeveer op neer ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iedereen is leuker dan Paul, bedoel je?
Point taken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar komt het wel zo ongeveer op neer ja.
Ja hoor. Fluitje van 'n cent voor een Rotterdamse.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje feeling met timmeren?
Daar timmeren ze veel aan de weg?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor. Fluitje van 'n cent voor een Rotterdamse.
plus:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Serieus hoor, ik kan dat echt goed. En eigenlijk alles van Lucky tv.
En Ruud.
En Prins Bernhard.
Dordevil alias Nico Dijkshoorn.
Maar eh... alle Rotterdammers werkten in de werf dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de werven, slimpie. Of dacht je dat Ruud alleen van dat kwartje rijk was geworden.
Brigit is leuk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Staal kan heel goed Brigit Kaandorp en Carry Tefsen in de rol van Mien Dobbelsteen na doen trouwens....
Zoals alle Hagenezen voor de overheid werken? Nou wel veel, althans wel veel van mijn familie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar eh... alle Rotterdammers werkten in de werf dan?
Nee, niet alle Hagenezen werken voor de overheid, dat weet ik toevallig van mijn grootouders.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals alle Hagenezen voor de overheid werken? Nou wel veel, althans wel veel van mijn familie.
Is ook maar een beeld. Soms werken ze op een ambassadequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niet alle Hagenezen werken voor de overheid, dat weet ik toevallig van mijn grootouders.
Dedoe.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook maar een beeld. Soms werken ze op een ambassade![]()
Ik ben moe, welterusten Ryan3 en Staal.
Ik hoor het wel als ik moet verhuizen he?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook maar een beeld. Soms werken ze op een ambassade![]()
Ik ben moe, welterusten Ryan3 en Staal.
Zeg jij het maar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
En waar werken Amsterdammers dan vraag ik me nu af.
Als de aardbevingen...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als ik moet verhuizen he?
Ik zou het niet weten. Geen werf, geen ambtenaren. In de Showbizzquote:
lijkt me sowieso geen pretje!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In de horeca...
Lijkt me een crime hoor in de horeca in Den Haag werken...
Heb je nog werk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Geen werf, geen ambtenaren. In de ShowbizzAl werk ik daar zelf niet in.
Nog wel ja. Maar je weet het maar nooit bij ons. De volgende re-organisatie staat vast alweer om de hoek.quote:
Bij ons ook reorganisatie. Ben er niet bij dit keer, maar als de economie verder inkakt.... Je weet het niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog wel ja. Maar je weet het maar nooit bij ons. De volgende re-organisatie staat vast alweer om de hoek.
De vorige is net geweest. Twee maanden terug. En ja, ik krijg dan ook een probleem. Op mijn leeftijd (onze leeftijdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij ons ook reorganisatie. Ben er niet bij dit keer, maar als de economie verder inkakt.... Je weet het niet.
Maar mocht ik werkloos zijn, heb ik wel een probleem... toch.
Ja, kun je opdraven als flexwerkertje, denk ik. In Den Haag ruiken ze ons bloed iig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
De vorige is net geweest. Twee maanden terug. En ja, ik krijg dan ook een probleem. Op mijn leeftijd (onze leeftijd) vind je denk ik niet zo snel iets anders.
Daar zit ik echt niet op te wachten. Niet meer. Vroeger had ik het niet zo heel erg gevonden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, kun je opdraven als flexwerkertje, denk ik. In Den Haag ruiken ze ons bloed iig.
Als vrouw met 35 al.quote:
Wij zijn van een generatie die volwassen werd in de vorige crisis, we hebben wat kut banen gehad, we hebben in de loop der tijd wel vaste banen gekregen, maar nu wordt het weer spannend en zijn we en grosse wrs weer de klos.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zit ik echt niet op te wachten. Niet meer. Vroeger had ik het niet zo heel erg gevonden.
Ik ben rond 2003 er ook wel uitgesjopt, heeft wel nog een tijd geduurd eer ik werk gevonden had hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Het "grappige" is wel dat ik 10 jaar geleden ook dacht, toen ik een andere baan zocht, dat lukt nooit meer op mijn leeftijd, en destijds had ik ook vrij snel een andere baan. Volgens mij heb ik niet eens WW gekregen toen, zo snel ging het.
In de jaren 90 wrs?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Het "grappige" is wel dat ik 10 jaar geleden ook dacht, toen ik een andere baan zocht, dat lukt nooit meer op mijn leeftijd, en destijds had ik ook vrij snel een andere baan. Volgens mij heb ik niet eens WW gekregen toen, zo snel ging het.
Misschien had ik gewoon mazzel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben rond 2003 er ook wel uitgesjopt, heeft wel nog een tijd geduurd eer ik werk gevonden had hoor.
Als je nu ontslagen zou worden, heb je ene big problem, afgezien van mensen die wrs wel een keer mazzel zullen hebben, die zijn er ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien had ik gewoon mazzel.
Destijds was het ook geen ramp om niet meteen iets te vinden, toen woonde ik nog samen en met 1 inkomen konden we prima rondkomen. Maar nu zou het wel lastiger worden om van een WW uitkering rond te komen, in mijn eentje.
Klopt heb ik gehoord van mensen met van die contracten bij ons, kan ook geannuleerd worden as we speak bij die lui... geen echte contracten dus. Het risico ligt altijd bij degene die werknemer is, nooit bij de werkgever....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik inderdaad wel gehoord van ex-collega's, meteen een vast contract zit er niet meer in tegenwoordig.
Maar ik ga slapen, opoe is moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |