twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 06-02-2013 om 23:50:05Dakota, De Mol, Paarden en De Pot. Donderdag, 20:30 uur, Ned 1 #widm reageer retweet
Heeft te maken met volgorde van tonen van de hoofden. Je had drie plaatjes. Het begon van onder en liep door naar boven en klopte tot nu toe met de afvallers.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:26 schreef Jorwol het volgende:
Kan iemand nog even toelichten hoe dat zit met die foto van die ogen? Heb t niet zo gevolgd
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:26 schreef BobW het volgende:
Afvallerstheorie
Ik lette niet op omdat Zarayda eruit hoorde te gaan
Klopt nu niet meer!quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:26 schreef Jorwol het volgende:
Kan iemand nog even toelichten hoe dat zit met die foto van die ogen? Heb t niet zo gevolgd
De ogenhint is gewoon BS dus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit was een ander Rood scherm dan normaal. Of is dit gefuck in mijn hoofd?
Op widm.nl stond ooit een vrij uitgebreid verslag van een oud-kandidaat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef Doodloper het volgende:
toch wil ik nog altijd een achter-de-schermen-aflevering hebben om te zien hoe ze WIDM nou echt maken en plannen enzovoorts
Idioot.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Autisenfeestje van sommigen hier trouwens. Hou kinderachtig kun je zijn
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik tot de derde aflevering ook welquote:
U mad?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Lekker makkelijk via internet.quote:
Zarayda?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef iFok. het volgende:
Mijn Mol zit er nog steeds in, manwijf is de Mol.
Doe niet zo raar johquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:
Sorry maar dat vind ik laag hoorquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Lekker makkelijk via internet.
Alfamannetjequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zou Daniël niet mogen in het echt.
tip: zaraydaquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:28 schreef OliviaV het volgende:
Mijn mol eruit! Nu moet ik weer helemaal opnieuw beginnenzat enorm in een tunnelvisie
Hou eens op.quote:
De Mol, Kees.quote:
Daniël is baas.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zou Daniël niet mogen in het echt.
quote:
Ik vond 1500 euro nog hoog.. De mol had vast wel geweten waar het minst in zat. De mol is een vrouwquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:30 schreef TLC het volgende:
En ik blijf al weken zeggen dat Kees de mol is ; bij Kees zag je als enige ook niet de organist in de kerk en hij wierp zich op als beheerder van de pot omdat hij wist wat de volgende opdracht was (dat met die helicopter), en Kees als mol pakt natuurlijk niet de enveloppe met zijn naam erop want daar zit het hoogste bedrag in.
Is al vaker gezegd: ook bij Paulien zag je niemand.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:30 schreef TLC het volgende:
En ik blijf al weken zeggen dat Kees de mol is ; bij Kees zag je als enige ook niet de organist in de kerk en hij wierp zich op als beheerder van de pot omdat hij wist wat de volgende opdracht was (dat met die helicopter), en Kees als mol pakt natuurlijk niet de enveloppe met zijn naam erop want daar zit het hoogste bedrag in.
wie zegt dat 1500 niet het laagste bedrag was ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:32 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik vond 1500 euro nog hoog.. De mol had vast wel geweten waar het minst in zat. De mol is een vrouw
Ik denk het ook niet. Dat was vast een duizendtal.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof niet dat 1500 het laagste bedrag was. En als Kees de mol was dan had ie vrij onopvallend toch een lagere envelop kunnen pakken.
Behalve dat ze in de tweede (?) aflevering de kluis openmaakte in de laseropdrachtquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:34 schreef Bayswater het volgende:
Alles duidt er op dat Carolien de mol is.
Idd, of hij had er eventueel wat uit kunnen halen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof niet dat 1500 het laagste bedrag was. En als Kees de mol was dan had ie vrij onopvallend toch een lagere envelop kunnen pakken.
Neen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:35 schreef patat het volgende:
Ik kan Paulien steeds meer waarderen ook, geen idee waarom, ze doet het leuk!
Dus dat er sowieso 1500 verdiend zou worden? Ik vind dat een erg hoge minimale prijs voor zo'n simpele opdracht.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat er 1 hoger bedrag inzat en die andere bedragen evenveel waren.
Ik weet niet of de mol dit weet, het is niet zo dat de mol elk detail krijgt te horen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien was het standaardbedrag 750 en het bedrag voor de mol 1500. En ja dan is Carolien de molquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus dat er sowieso 1500 verdiend zou worden? Ik vind dat een erg hoge minimale prijs voor zo'n simpele opdracht.
twitter:JOR_ID twitterde op donderdag 07-02-2013 om 21:30:13Soms vind ik die Daniël best een lul. Lul schrijf je overigens met drie letters. En wát schrijf je ook met drie letters? JUIST! #WIDM reageer retweet
Als Kees de mol was geweest, dan had hij net zo goed met 1000 of slechts 500 euro naar beneden konden komen (ook al had hij dit niet geweten).quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet niet of de mol dit weet, het is niet zo dat de mol elk detail krijgt te horen.
Is het ook, maar misschien ter compensatie dat er verder geen geld te winnen viel deze aflevering.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus dat er sowieso 1500 verdiend zou worden? Ik vind dat een erg hoge minimale prijs voor zo'n simpele opdracht.
Ja, één briefje ben je zo kwijt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
Als Kees de mol was geweest, dan had hij net zo goed met 1000 of slechts 500 euro naar beneden konden komen.
Daar geloof ik niks van.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:36 schreef TheFastOne het volgende:
Heb Soundos vorig jaar nog op Lowlands gezien, ze is opzich nog wel grappig ook
Ik vind haar vanavond leuk doen in WIDM !quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:35 schreef patat het volgende:
Ik kan Paulien steeds meer waarderen ook, geen idee waarom, ze doet het leuk!
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:39 schreef Smeich het volgende:
Precies. De rest weet dat ook niet. Dus als Kees de mol zou zijn, dan heeft hij hier echt heel slechte zaken gedaan (ook al was 1500 het laagste bedrag).
haha ja het geld lag zogenaamd op de vloer van het busjequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Toch vind ik het verdacht dat Kees en Daniel dat geld stolen en het toen aan de groep lieten zien. Ze probeerden duidelijk iemand anders verdacht te maken. En wie zou dat graag doen? De mol.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
twitter:JOR_ID twitterde op donderdag 07-02-2013 om 21:30:13Soms vind ik die Daniël best een lul. Lul schrijf je overigens met drie letters. En wát schrijf je ook met drie letters? JUIST! #WIDM reageer retweet
quote:
Ik heb even wat teruggekeken en ik kwam tot:quote:
En Tim dus Paulien, zei hij netquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb even wat teruggekeken en ik kwam tot:
Ewout - Joep
Joep - Janine
Janine - Kees
Kunnen we nu iets concluderen over iemand die dat allemaal goed hadquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb even wat teruggekeken en ik kwam tot:
Ewout - Joep
Joep - Janine
Janine - Kees
Toegevoegd aan het lijstje. En Paulien wist dat blijkbaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:58 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
En Tim dus Paulien, zei hij net
Zaterdag terugkijken. Of op internet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toegevoegd aan het lijstje. En Paulien wist dat blijkbaar.
Maar weet iemand wat Daniël, Carolien, Zarayda en Kees hebben geantwoord op de vragen van Art? Ik kon zo snel niet meer meeschrijven.
Tania antwoorrde: Daniel, Tim, Kees, Taniaquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunnen we nu iets concluderen over iemand die dat allemaal goed had? Ik heb dat niet onthouden allemaal
.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:12 schreef marcodej het volgende:
"Drie fout dus" --> Mol heeft drie letters --> DANIEL IS DE MOL!!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
"Drie fout dus" --> Lul heeft drie letters --> DANIEL IS DE LUL!!
Ok, dus we hebben niks aan die antwoorden gehadquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef Cee het volgende:
Zarayda:
1. Daniel
2. Zarayda
3. Tim
4. Daniel
Daniël:
1. Daniel
2. Daniel
3. Tim
4. Paulien
Caro
1. Daniel
2. Janine
3. Kees
4. Paulien
Kees
1. Daniel
2. Daniel
3. Kees
4. Carolien
Dan komen we aan aantallen vragen goed beantwoord:quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef Cee het volgende:
Zarayda:
1. Daniel
2. Zarayda
3. Tim
4. Daniel
Daniël:
1. Daniel
2. Daniel
3. Tim
4. Paulien
Caro
1. Daniel
2. Janine
3. Kees
4. Paulien
Kees
1. Daniel
2. Daniel
3. Kees
4. Carolien
Hoe weet je dit danquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haar derde vraag, over de meloen van Tania, is naar waarheid beantwoord, dus een van die andere twee vragen is dan ook naar waarheid beantwoord.
Ze had twee vragen goed... maar ik controleerde mijn theorie net nog even en Art zegt duidelijk tegen Tania dat als ze al zijn vragen goed beantwoord, de mol naar waarheid zal antwoorden en dat als ze een fout maakt, de mol naar eigen inzicht zal handelen.quote:
NIETSquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze had twee vragen goed... maar ik controleerde mijn theorie net nog even en Art zegt duidelijk tegen Tania dat als ze al zijn vragen goed beantwoord, de mol naar waarheid zal antwoorden en dat als ze een fout maakt, de mol naar eigen inzicht zal handelen.
Aangezien niemand alles goed had, valt er dus minder uit de antwoorden op te maken dan ik een paar minuten geleden dacht.
Ja, maar ik ging even uit van de zekerheid dat twee vragen van Paulien naar waarheid beantwoord zouden worden, en die zekerheid is er dus niet bij nader inzien, wat niet wil zeggen dat de gegeven antwoorden fout waren, natuurlijkquote:
Vind je de opdrachten echt zo tof? Ik vind ze erg tegenvallen en vaak op elkaar lijken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:13 schreef Jivis het volgende:
Het is wel echt een van de tofste seizoenen so far. Mooie locatie, leuke kandidaten, vette opdrachten. Erg goed.
Ik heb het gevoel dat er in verhouding minder opdrachten zijn waarbij geld te verdienen valt dan voorgaande seizoenen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je de opdrachten echt zo tof? Ik vind ze erg tegenvallen en vaak op elkaar lijken.
Ik zal vast heel saai zijn (en geen die hard speurende molloot), maar ik vind dit een leuk seizoenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je de opdrachten echt zo tof? Ik vind ze erg tegenvallen en vaak op elkaar lijken.
Ik heb seizoenen gehad waar ik afleveringen simpelweg saai vond. Dat heb ik nu nog niet gehad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds spannendquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik heb seizoenen gehad waar ik afleveringen simpelweg saai vond. Dat heb ik nu nog niet gehad.
Dit, het zou erg onlogisch zijn om het anders te doen. Als je een envelop van 500 euro pakt weet je zeker dat die het niet is. Kees kan trouwens net zo goed 1500 euro uit de pot weggooien en dit houden omwille van het vertrouwen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat er 1 hoger bedrag inzat en die andere bedragen evenveel waren.
Ik mis niks, maar ben kennelijk niet mollotig genoeg ofzo (al kijk ik al behoorlijk lang)..quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Het land is prachtig en de beelden samen met de muziek is (zoals elk jaar) dik in orde. En bij vlagen is het wel spannend, maar ik mis toch iets
.
mee eens!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik vooral de soort opdrachten mis waarbij ze in een stad elkaar moeten vinden en dan met gedeelde hints weer de andere groep moeten vinden. Opdrachten waarbij ze echt meer van elkaar afhankelijk zijn, in plaats van vrijwel alles in volledig groepsverband of erg solistisch.
Ieder zijn smaak. Ik vind dit een erg leuk seizoenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik vooral de soort opdrachten mis waarbij ze in een stad elkaar moeten vinden en dan met gedeelde hints weer de andere groep moeten vinden. Opdrachten waarbij ze echt meer van elkaar afhankelijk zijn, in plaats van vrijwel alles in volledig groepsverband of erg solistisch.
Vind je Arjen échtquote:
Ze is nu aan bod bij Pauw en Wittemanquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak. Ik vind dit een erg leuk seizoen![]()
Vorig jaar ook, maar toen was ik een beetje verliefd op Hade (al ben ik niet bi)![]()
![]()
Shoot, helemaal vergeten, en ze zeiden het nog wel in de Moltalk..quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze is nu aan bod bij Pauw en Witteman.
Over the top etc..quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:49 schreef Steve het volgende:
De columns van Cee zijn altijd zo leuk..
Daarom winnen ze ook nooit die ringquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Het land is prachtig en de beelden samen met de muziek is (zoals elk jaar) dik in orde. En bij vlagen is het wel spannend, maar ik mis toch iets
.
Eens!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Mee eens. Of een opdracht als dit jaar met de boot en het maken van de foto's Het zat relatief complex in elkaar, iedere groep moest zijn steentje bijdragen om het te laten slagen en er kon vrij veel fout gaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwah de gewonnen programma's missen ook allemaal wel bepaalde belangrijke ingrediënten (vernieuwing bijvoorbeeld bij The Voice), maar hebben toch gewonnen. Maar ja die hadden allemaal een veel grotere en/of actievere achterban die heeft gestemd. Dat is nou net het verschil met WIDM.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom winnen ze ook nooit die ring
Aan de andere kant vind ik dat soort opdrachten vaak te onduidelijk voor ons kijkers, vooral omdat het zo chaotisch wordt gemonteerd. Ik heb niet het idee dat we bij die bootopdracht een realistische, chronologische afspiegeling van die opdracht kregen, maar eerder in beeld werd gebracht hoe de kandidaten aan het falen waren. Wat dat betreft is de montage er sowieso op gericht om ons kijkers verdenkingen op mensen te laten leggen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mee eens. Of een opdracht als dit jaar met de boot en het maken van de foto's Het zat relatief complex in elkaar, iedere groep moest zijn steentje bijdragen om het te laten slagen en er kon vrij veel fout gaan.
Misschien leent het land zich daar niet voor (veiligheid e.d.).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:10 schreef BobW het volgende:
[..]
Eens!
Eerst waren er altijd veel opdrachten met kleine groepjes, maar dat was nu zelden.
En de muziek uit Batman niet te vergetenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:43 schreef eQuaL het volgende:
Dat stukje met die piano muziek van Intouchables, kippenvel
Weet niet meer waar dat was, halverwege ofzo, supermooie beelden
Idd! Al komt die best vaak voor dit seizoen, die van Intouchables had ik nog niet eerder gehoord.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:53 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
En de muziek uit Batman niet te vergeten
Ik vind dat geen probleem iig. Het past er juist bijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:00 schreef Felagund het volgende:
En Sherlock muziek. Ze jatten wel altijd van populaire series/films.
Op zich helemaal niet erg, als ze het maar op gepaste momenten gebruikenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:00 schreef Felagund het volgende:
Tijdens de helicoptervlucht. Prachtig inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:43 schreef eQuaL het volgende:
Dat stukje met die piano muziek van Intouchables, kippenvel
Weet niet meer waar dat was, halverwege ofzo, supermooie beelden
Je hoort ook vaak een melodietje van Dexter terug. En volgensmij gebruiken ze ten tijde van de test/executie altijd Bourne en Inception.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:00 schreef Felagund het volgende:
Op WIDM.com is er een topic over:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:38 schreef Pino112 het volgende:
Is het toevallig handig om een topic met filmpjes/fragmenten van de muziek te maken?
Dan is er ook voor de volgende jaren een algemene plek waar we dat terug kunnen vinden, scheelt weer vragen enzo.
Leuk om zo alles te lezen, maar ben er nog niet achter wie het nu isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:55 schreef MrManiak het volgende:
Alle hints, theorieën en aanwijzingen van aflevering 6!!!
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-6.html
Ik denk eigenlijk vooral dat WIDM over het algemeen een soort publiek trekt wat zich minder laat meeslepen in 'OMG, mijn favoriete programma moet winnen, ik ga 10 keer stemmen!!' hysterie dan bijv. de TV Kantine en Gooische Vrouwen :pquote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah de gewonnen programma's missen ook allemaal wel bepaalde belangrijke ingrediënten (vernieuwing bijvoorbeeld bij The Voice), maar hebben toch gewonnen. Maar ja die hadden allemaal een veel grotere en/of actievere achterban die heeft gestemd. Dat is nou net het verschil met WIDM.
Daarnaast vindt 'men' in omroepland WIDM ook niet echt belangrijk genoeg. Want bij de winst van VI (mijn inziens niet minder terecht dan de TV Kantine, en de reality winnaars Jan en Frans) ging het er alleen maar over dat het zoveel minder was dan The Voice en dat het toch een schande was dat VI had gewonnen i.p.v. The Voice.
Niemand had het toen erover dat het een schande was dat WIDM niet had gewonnen. Terwijl WIDM het meeste productiewaarde heeft van al die programma's, terwijl ze daar steeds hun mond van vol hadden.
Ik vind het opzich wel leuke sympathieke kandidaten. Het meest waardeer ik dat er dit jaar niet echt een Nadia of Art in zit die continu de boel loopt te verneuken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:16 schreef Steve het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen de locatie echt tof. De opdrachten zijn een beetje suf (vooral veel rondrijden en rondkijken. Er zit iig weinig spanning in) en de kandidaten springen er vooralsnog ook niet echt heel erg uit.
Ewout was al in aflevering 1 eruitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel leuke sympathieke kandidaten. Het meest waardeer ik dat er dit jaar niet echt een Nadia of Art in zit die continu de boel loopt te verneuken.
Ja precies. Godzijdank wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ewout was al in aflevering 1 eruit
Nee maar wel irritante types à la Soundos.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel leuke sympathieke kandidaten. Het meest waardeer ik dat er dit jaar niet echt een Nadia of Art in zit die continu de boel loopt te verneuken.
Dat zeg ik ook min of meer in mijn eerste alineaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk vooral dat WIDM over het algemeen een soort publiek trekt wat zich minder laat meeslepen in 'OMG, mijn favoriete programma moet winnen, ik ga 10 keer stemmen!!' hysterie dan bijv. de TV Kantine en Gooische Vrouwen :p
Je kunt maar 1 keer stemmen...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk vooral dat WIDM over het algemeen een soort publiek trekt wat zich minder laat meeslepen in 'OMG, mijn favoriete programma moet winnen, ik ga 10 keer stemmen!!' hysterie dan bijv. de TV Kantine en Gooische Vrouwen :p
Hm, ik dacht dat alleen de vragen die fout waren naar eigen inzicht beantwoord werden. Dus bijvoorbeeld vraag 1 was fout, dus vraag 1 die aan de mol gesteld werd wordt naar eigen inzicht beantwoord. Vraag 2 goed, dus de mol antwoordt vraag 2 wel naar waarheid.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:52 schreef Pietepietje het volgende:
Als een kandidaat een fout maakte bij een van de vier vragen, dan antwoord de mol naar eigen inzicht. Dus de mol heeft overal waarschijnlijk naar eigen inzicht beantwoord en er is niets te zeggen over of er antwoorden kloppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |