twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 06-02-2013 om 23:50:05Dakota, De Mol, Paarden en De Pot. Donderdag, 20:30 uur, Ned 1 #widm reageer retweet
Heeft te maken met volgorde van tonen van de hoofden. Je had drie plaatjes. Het begon van onder en liep door naar boven en klopte tot nu toe met de afvallers.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:26 schreef Jorwol het volgende:
Kan iemand nog even toelichten hoe dat zit met die foto van die ogen? Heb t niet zo gevolgd
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:26 schreef BobW het volgende:
Afvallerstheorie
Ik lette niet op omdat Zarayda eruit hoorde te gaan
Klopt nu niet meer!quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:26 schreef Jorwol het volgende:
Kan iemand nog even toelichten hoe dat zit met die foto van die ogen? Heb t niet zo gevolgd
De ogenhint is gewoon BS dus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit was een ander Rood scherm dan normaal. Of is dit gefuck in mijn hoofd?
Op widm.nl stond ooit een vrij uitgebreid verslag van een oud-kandidaat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef Doodloper het volgende:
toch wil ik nog altijd een achter-de-schermen-aflevering hebben om te zien hoe ze WIDM nou echt maken en plannen enzovoorts
Idioot.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Autisenfeestje van sommigen hier trouwens. Hou kinderachtig kun je zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |