Hou eens op.quote:
De Mol, Kees.quote:
Daniël is baas.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zou Daniël niet mogen in het echt.
quote:
Ik vond 1500 euro nog hoog.. De mol had vast wel geweten waar het minst in zat. De mol is een vrouwquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:30 schreef TLC het volgende:
En ik blijf al weken zeggen dat Kees de mol is ; bij Kees zag je als enige ook niet de organist in de kerk en hij wierp zich op als beheerder van de pot omdat hij wist wat de volgende opdracht was (dat met die helicopter), en Kees als mol pakt natuurlijk niet de enveloppe met zijn naam erop want daar zit het hoogste bedrag in.
Is al vaker gezegd: ook bij Paulien zag je niemand.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:30 schreef TLC het volgende:
En ik blijf al weken zeggen dat Kees de mol is ; bij Kees zag je als enige ook niet de organist in de kerk en hij wierp zich op als beheerder van de pot omdat hij wist wat de volgende opdracht was (dat met die helicopter), en Kees als mol pakt natuurlijk niet de enveloppe met zijn naam erop want daar zit het hoogste bedrag in.
wie zegt dat 1500 niet het laagste bedrag was ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:32 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik vond 1500 euro nog hoog.. De mol had vast wel geweten waar het minst in zat. De mol is een vrouw
Ik denk het ook niet. Dat was vast een duizendtal.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof niet dat 1500 het laagste bedrag was. En als Kees de mol was dan had ie vrij onopvallend toch een lagere envelop kunnen pakken.
Behalve dat ze in de tweede (?) aflevering de kluis openmaakte in de laseropdrachtquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:34 schreef Bayswater het volgende:
Alles duidt er op dat Carolien de mol is.
Idd, of hij had er eventueel wat uit kunnen halen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof niet dat 1500 het laagste bedrag was. En als Kees de mol was dan had ie vrij onopvallend toch een lagere envelop kunnen pakken.
Neen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:35 schreef patat het volgende:
Ik kan Paulien steeds meer waarderen ook, geen idee waarom, ze doet het leuk!
Dus dat er sowieso 1500 verdiend zou worden? Ik vind dat een erg hoge minimale prijs voor zo'n simpele opdracht.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat er 1 hoger bedrag inzat en die andere bedragen evenveel waren.
Ik weet niet of de mol dit weet, het is niet zo dat de mol elk detail krijgt te horen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien was het standaardbedrag 750 en het bedrag voor de mol 1500. En ja dan is Carolien de molquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus dat er sowieso 1500 verdiend zou worden? Ik vind dat een erg hoge minimale prijs voor zo'n simpele opdracht.
twitter:JOR_ID twitterde op donderdag 07-02-2013 om 21:30:13Soms vind ik die Daniël best een lul. Lul schrijf je overigens met drie letters. En wát schrijf je ook met drie letters? JUIST! #WIDM reageer retweet
Als Kees de mol was geweest, dan had hij net zo goed met 1000 of slechts 500 euro naar beneden konden komen (ook al had hij dit niet geweten).quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet niet of de mol dit weet, het is niet zo dat de mol elk detail krijgt te horen.
Is het ook, maar misschien ter compensatie dat er verder geen geld te winnen viel deze aflevering.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus dat er sowieso 1500 verdiend zou worden? Ik vind dat een erg hoge minimale prijs voor zo'n simpele opdracht.
Ja, één briefje ben je zo kwijt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
Als Kees de mol was geweest, dan had hij net zo goed met 1000 of slechts 500 euro naar beneden konden komen.
Daar geloof ik niks van.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:36 schreef TheFastOne het volgende:
Heb Soundos vorig jaar nog op Lowlands gezien, ze is opzich nog wel grappig ook
Ik vind haar vanavond leuk doen in WIDM !quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:35 schreef patat het volgende:
Ik kan Paulien steeds meer waarderen ook, geen idee waarom, ze doet het leuk!
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:39 schreef Smeich het volgende:
Precies. De rest weet dat ook niet. Dus als Kees de mol zou zijn, dan heeft hij hier echt heel slechte zaken gedaan (ook al was 1500 het laagste bedrag).
haha ja het geld lag zogenaamd op de vloer van het busjequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Toch vind ik het verdacht dat Kees en Daniel dat geld stolen en het toen aan de groep lieten zien. Ze probeerden duidelijk iemand anders verdacht te maken. En wie zou dat graag doen? De mol.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
twitter:JOR_ID twitterde op donderdag 07-02-2013 om 21:30:13Soms vind ik die Daniël best een lul. Lul schrijf je overigens met drie letters. En wát schrijf je ook met drie letters? JUIST! #WIDM reageer retweet
quote:
Ik heb even wat teruggekeken en ik kwam tot:quote:
En Tim dus Paulien, zei hij netquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb even wat teruggekeken en ik kwam tot:
Ewout - Joep
Joep - Janine
Janine - Kees
Kunnen we nu iets concluderen over iemand die dat allemaal goed hadquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb even wat teruggekeken en ik kwam tot:
Ewout - Joep
Joep - Janine
Janine - Kees
Toegevoegd aan het lijstje. En Paulien wist dat blijkbaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:58 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
En Tim dus Paulien, zei hij net
Zaterdag terugkijken. Of op internet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toegevoegd aan het lijstje. En Paulien wist dat blijkbaar.
Maar weet iemand wat Daniël, Carolien, Zarayda en Kees hebben geantwoord op de vragen van Art? Ik kon zo snel niet meer meeschrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |