Toegevoegd aan het lijstje. En Paulien wist dat blijkbaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:58 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
En Tim dus Paulien, zei hij net
Zaterdag terugkijken. Of op internet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toegevoegd aan het lijstje. En Paulien wist dat blijkbaar.
Maar weet iemand wat Daniël, Carolien, Zarayda en Kees hebben geantwoord op de vragen van Art? Ik kon zo snel niet meer meeschrijven.
Tania antwoorrde: Daniel, Tim, Kees, Taniaquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunnen we nu iets concluderen over iemand die dat allemaal goed had? Ik heb dat niet onthouden allemaal
.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
twitter:JOR_ID twitterde op donderdag 07-02-2013 om 21:30:13Soms vind ik die Daniël best een lul. Lul schrijf je overigens met drie letters. En wát schrijf je ook met drie letters? JUIST! #WIDM reageer retweet
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:12 schreef marcodej het volgende:
"Drie fout dus" --> Mol heeft drie letters --> DANIEL IS DE MOL!!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
"Drie fout dus" --> Lul heeft drie letters --> DANIEL IS DE LUL!!
Ok, dus we hebben niks aan die antwoorden gehadquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef Cee het volgende:
Zarayda:
1. Daniel
2. Zarayda
3. Tim
4. Daniel
Daniël:
1. Daniel
2. Daniel
3. Tim
4. Paulien
Caro
1. Daniel
2. Janine
3. Kees
4. Paulien
Kees
1. Daniel
2. Daniel
3. Kees
4. Carolien
Dan komen we aan aantallen vragen goed beantwoord:quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef Cee het volgende:
Zarayda:
1. Daniel
2. Zarayda
3. Tim
4. Daniel
Daniël:
1. Daniel
2. Daniel
3. Tim
4. Paulien
Caro
1. Daniel
2. Janine
3. Kees
4. Paulien
Kees
1. Daniel
2. Daniel
3. Kees
4. Carolien
Hoe weet je dit danquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haar derde vraag, over de meloen van Tania, is naar waarheid beantwoord, dus een van die andere twee vragen is dan ook naar waarheid beantwoord.
Ze had twee vragen goed... maar ik controleerde mijn theorie net nog even en Art zegt duidelijk tegen Tania dat als ze al zijn vragen goed beantwoord, de mol naar waarheid zal antwoorden en dat als ze een fout maakt, de mol naar eigen inzicht zal handelen.quote:
NIETSquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze had twee vragen goed... maar ik controleerde mijn theorie net nog even en Art zegt duidelijk tegen Tania dat als ze al zijn vragen goed beantwoord, de mol naar waarheid zal antwoorden en dat als ze een fout maakt, de mol naar eigen inzicht zal handelen.
Aangezien niemand alles goed had, valt er dus minder uit de antwoorden op te maken dan ik een paar minuten geleden dacht.
Ja, maar ik ging even uit van de zekerheid dat twee vragen van Paulien naar waarheid beantwoord zouden worden, en die zekerheid is er dus niet bij nader inzien, wat niet wil zeggen dat de gegeven antwoorden fout waren, natuurlijkquote:
Vind je de opdrachten echt zo tof? Ik vind ze erg tegenvallen en vaak op elkaar lijken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:13 schreef Jivis het volgende:
Het is wel echt een van de tofste seizoenen so far. Mooie locatie, leuke kandidaten, vette opdrachten. Erg goed.
Ik heb het gevoel dat er in verhouding minder opdrachten zijn waarbij geld te verdienen valt dan voorgaande seizoenen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je de opdrachten echt zo tof? Ik vind ze erg tegenvallen en vaak op elkaar lijken.
Ik zal vast heel saai zijn (en geen die hard speurende molloot), maar ik vind dit een leuk seizoenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je de opdrachten echt zo tof? Ik vind ze erg tegenvallen en vaak op elkaar lijken.
Ik heb seizoenen gehad waar ik afleveringen simpelweg saai vond. Dat heb ik nu nog niet gehad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds spannendquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik heb seizoenen gehad waar ik afleveringen simpelweg saai vond. Dat heb ik nu nog niet gehad.
Dit, het zou erg onlogisch zijn om het anders te doen. Als je een envelop van 500 euro pakt weet je zeker dat die het niet is. Kees kan trouwens net zo goed 1500 euro uit de pot weggooien en dit houden omwille van het vertrouwen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat er 1 hoger bedrag inzat en die andere bedragen evenveel waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |