twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 06-02-2013 om 23:50:05Dakota, De Mol, Paarden en De Pot. Donderdag, 20:30 uur, Ned 1 #widm reageer retweet
Dan kijk je zaterdagmiddag gewoon nog eensquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:03 schreef Doodloper het volgende:
Jammer dat de livestream geen HD is.
Daniel ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom heeft Tania haar telefoon daar liggen?
Meloenquote:
Is Paulien er uit?quote:
watquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Iedereen nu Paulien grappen maken omdat mensen haar zien als lesbisch zien door haar kapsel? Volgend mij moet je dan je leven zwaar omgooien
Elke week weerquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:05 schreef Keyos het volgende:
Prachtig man, Einaudi op de Nederlandse buis.
Ik zie het al gebeuren dat Tania het heeft weggegooid..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Laatste aflevering wordt weer geweldig
Hahaquote:
Snap je die zin zelf wel?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:05 schreef geindoctrineerd het volgende:
Tania is 10 000 euro kwijt. Zij is dus de winnaar, anders was het ook niet van haar geweest.
slotje
Jij bent niet grappigquote:
en 'vacht, zoals mijn haar ' een paar afleveringen eerderquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:05 schreef PiraatPiet het volgende:
Tania zei dat de mol hem heeft en Zarayda zegt daarna ik heb hem niet in mijn poten gehad. Vorige week al met het hoopje zand bij het goud zoeken, wat ze liet liggen.
lees m anders nog een keerquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:06 schreef Adelante het volgende:
pot weg!
huh, paulien is er toch nog.
''uit haar broek gevallen'' en gevonden door daniel en keesquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik miste het even. Wie had het gedaan?
idd, vind ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:07 schreef Doodloper het volgende:
wel jammer dat het niet echt is gejat
Niemand, ze heeft het laten vallen uit d'r broekzak.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik miste het even. Wie had het gedaan?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:06 schreef Adelante het volgende:
pot weg!
huh, paulien is er toch nog.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:07 schreef Doodloper het volgende:
wel jammer dat het niet echt is gejat
Ja, zo gaat het blijkbaar elke avondquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het blijkbaar elke avond.
ja, geef de mol een deel van het geldquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:08 schreef Keukendrol het volgende:
Waarom delen ze dat geld niet op? Veel veiliger.
Ik denk niet dat dat mag, ze moeten altijd een penningmeester aanwijzen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:08 schreef Keukendrol het volgende:
Waarom delen ze dat geld niet op? Veel veiliger.
In ieder geval een deel er van..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:08 schreef Borizzz het volgende:
Ik zou m gewoon jatten ja en direct wegdempen als ik mol was.
En die schrijft boeken over taal hèquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:08 schreef Doodloper het volgende:
[..]
"de pot nog niet met een 3 meter lange staaf aanraken"
Ik ook. Voor het begon dacht ik dat ik hem irritant ging vinden, maar dat had ik heel verkeerdquote:
En hem dan weer bij Tania terug in de tas stoppen.quote:
Dat valt meteen op toch? Als iedereen zijn deel moet laten zien?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, geef de mol een deel van het geld
Paard met extra chromosoompjequote:
Mmm goeiequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
Waarom horen we Zarayda nu niet klagen dat ze bang is?
Omdat ze nu dichtbij de grond is zoals een mol dat ook fijn vindt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
Waarom horen we Zarayda nu niet klagen dat ze bang is?
Mwah, paarden zijn volgens mij nog bang voor hun eigen schaduw, laat staan dat dicht bij een paal willen komen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:11 schreef StephanL het volgende:
Alsof je moet stoppen om het te pakken? kwestie van sturen.
Het was Daniël die de pot 'vond' toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Kees is wel goede mol met deze pot actie
Hij maakt nu iemand anders dik verdacht terwijl hij zelf de mol is
Toen waren mensen zelf wel 15 cm kleiner en 20 kilo lichter.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
En vroeger vochten ze op paarden met harnassen van tientallen kilo's.
Complot van beide dus een van die de mol denk ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was Daniël die de pot 'vond' toch?
Zo he, iets kleiner was de foto ook duidelijk geweest.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:12 schreef Pietepietje het volgende:
Je kan best op een koe zitten
[ afbeelding ]
Ik vind het ook geen geweldig seizoen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef marcodej het volgende:
Het is wel veel wandelen, dieren spotten, en op het gemakje aan he, deze serie?
Ook aardig wat puzzelen. Soort van WIDM voor bejaarden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef marcodej het volgende:
ja iets extremer en drukker en chaotischer vind ik niet erg indd...quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef marcodej het volgende:
In de middeleeuwen zelfs 22 cm kleinerquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Toen waren mensen zelf wel 15 cm kleiner en 20 kilo lichter.
Neuh, ben veel liever achter de schermen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef Keukendrol het volgende:
Lijkt me echt zwaar tof om Wie is de Mol te presenteren.
Inderdaad, 2 max.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef henkde_j het volgende:
Dit moet je ook niet met een groep doen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwakzinnige tv, daar had Zarayda gelijk.
quote:
wat als je nou de 3 domste kiest?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
Laat er dan maar drie man puzzelen ipv iedereen.
Watquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
A camel is a horse designed by committee.
Geeft de inefficiëntie aan van samenwerking in bepaalde gevallen. Zoals ook hier.quote:
quote:An expression critical of committeesor by analogy, group decision-makingby emphasizing the ineffectiveness of incorporating too many conflicting opinions into a single project. In this figure of speech, the distinguishing features of a camel, such as its humps and poor temperament, are taken to be the deformities that resulted from its poor design. [quotations ]
[edit]
als mol zou zij ook absoluut niet geweten hebben dat die opdracht er aan kwam hequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:17 schreef marcodej het volgende:
Nu begrijp ik dat Tania teleurgesteld is. Als Mol en penningmeester had zij in die heli gemoeten en die was nooit opgestegen --> opdracht mislukt.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:18 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
als mol zou zij ook absoluut niet geweten hebben dat die opdracht er aan kwam he
jawel.. mollen hebben voorkennisquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:18 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
als mol zou zij ook absoluut niet geweten hebben dat die opdracht er aan kwam he
dus klopt je eerste opmerking nietquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jawel.. mollen hebben voorkennis
Shazam kent t niet iigquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
Die muziek is cool..iemand die weet waar dit uit is?
Spanning opvangen denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:19 schreef StephanL het volgende:
Waarom zit er een kabel aan de achterkant van de heli? Die naar de staartrotor loop(?)
Een Volendammer gooit geen geld wegquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:20 schreef Steve het volgende:
Hier had Kees best kunnen mollen door wat geld weg te gooien.
Of je snapt hem gewoon niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:19 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
dus klopt je eerste opmerking niet
Dit dusquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:21 schreef EddyAlbena het volgende:
Zo groot is dat voordeel mbt de test toch niet? Je hebt er alleen wat aan als je op de juiste mol zit toch?
KIM doet niet mee dit jaar hoor.quote:
3 met 1500 en 1 met 2000...quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
4 enveloppen, een met 500, een met 1000, een met 1500 en een met 2000?
Carolien niet, die had als enige haar vraag voor zich gehouden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:21 schreef Pietepietje het volgende:
Maar iedereen weet nu toch even veel vragen vooraf, dus dat maakt niet uit
Als iedereen de vragen voor zichzelf houdt heb je er niets aan ja, maar wel als jij de enige bent.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:21 schreef EddyAlbena het volgende:
Zo groot is dat voordeel mbt de test toch niet? Je hebt er alleen wat aan als je op de juiste mol zit toch?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KIM doet niet mee dit jaar hoor.
Lijkt mij ook erg tofquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef Doodloper het volgende:
toch wil ik nog altijd een achter-de-schermen-aflevering hebben om te zien hoe ze WIDM nou echt maken en plannen enzovoorts
Ben ook wel benieuwd inderdaad hoe het gaat buiten de camera's om.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef Doodloper het volgende:
toch wil ik nog altijd een achter-de-schermen-aflevering hebben om te zien hoe ze WIDM nou echt maken en plannen enzovoorts
Dan heeft zij 1 vraag meer, dat is toch niet veel? Al kan het natuurlijk wel net genoeg zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Carolien niet, die had als enige haar vraag voor zich gehouden.
Toen was dat wel een hint kan ik me herinneren.quote:
Wie is de volgende?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef marcodej het volgende:
Kijken of dit nog klopt...
[ afbeelding ]
Zarayda?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:23 schreef Borizzz het volgende:
Achtergrondmuziek uit The Dark Knight. Aanwijzing.
Is goed schatjequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij spreken elkaar wel over 4 weken
Als dat zo is word ik echt gek. Dan is het de 5e op rij die klopt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef marcodej het volgende:
Kijken of dit nog klopt...
[ afbeelding ]
Zal niet komen als het programma nog loopt denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef Doodloper het volgende:
Zarayda of Carolien, ligt eraan welke volgorde ze aanhouden.quote:
achteraf hoop ik, 1 week na de laatste aflevering ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal niet komen als het programma nog loopt denk ik.
hoe werkt die dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Als dat zo is word ik echt gek. Dan is het de 5e op rij die klopt.
Que?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Als dat zo is word ik echt gek. Dan is het de 5e op rij die klopt.
I know! Maar kennis is macht wordt nadrukkelijk genoemt. KIM Kees Is Mol.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was dat wel een hint kan ik me herinneren.
lijkt me ook niet neequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:25 schreef NLGooner het volgende:
Tim na de laatste opdracht dus niet de mol lijkt mij. 1500 euro is veel geld
Kees.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:25 schreef NLGooner het volgende:
Tim na de laatste opdracht dus niet de mol lijkt mij. 1500 euro is veel geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |