twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 06-02-2013 om 23:50:05Dakota, De Mol, Paarden en De Pot. Donderdag, 20:30 uur, Ned 1 #widm reageer retweet
Dan kijk je zaterdagmiddag gewoon nog eensquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:03 schreef Doodloper het volgende:
Jammer dat de livestream geen HD is.
Daniel ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom heeft Tania haar telefoon daar liggen?
Meloenquote:
Is Paulien er uit?quote:
watquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Iedereen nu Paulien grappen maken omdat mensen haar zien als lesbisch zien door haar kapsel? Volgend mij moet je dan je leven zwaar omgooien
Elke week weerquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:05 schreef Keyos het volgende:
Prachtig man, Einaudi op de Nederlandse buis.
Ik zie het al gebeuren dat Tania het heeft weggegooid..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Laatste aflevering wordt weer geweldig
Hahaquote:
Snap je die zin zelf wel?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:05 schreef geindoctrineerd het volgende:
Tania is 10 000 euro kwijt. Zij is dus de winnaar, anders was het ook niet van haar geweest.
slotje
Jij bent niet grappigquote:
en 'vacht, zoals mijn haar ' een paar afleveringen eerderquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:05 schreef PiraatPiet het volgende:
Tania zei dat de mol hem heeft en Zarayda zegt daarna ik heb hem niet in mijn poten gehad. Vorige week al met het hoopje zand bij het goud zoeken, wat ze liet liggen.
lees m anders nog een keerquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:06 schreef Adelante het volgende:
pot weg!
huh, paulien is er toch nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |