Dat ben ik wel met je eens. Ik vind Kate ook wel erg mager trouwens.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:14 schreef Toverheks het volgende:
Kate wint het absoluut niet van Maxima, Kate een doorsnee meisje Maxima een vrouw met allure en een mooie lach.
Je hebt je roeping als prinses gemist danquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:17 schreef Toverheks het volgende:
en dan de aller mooiste sprookjes prinses * zucht* wat heb ik vroeger gezwijmeld, alleen de jurken al
nu wordt ze wel stukje dikker, ze krijgt een kindjequote:Op donderdag 7 februari 2013 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Ik vind Kate ook wel erg mager trouwens.
echt, die jurken alleen al, als je de films bekijkt had ik best aan het hof willen wonenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt je roeping als prinses gemist danToverprinses, dat was wel wat geweest.
Haha ja gelukkig, hopelijk blijft ze wat steviger na de bevalling.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nu wordt ze wel stukje dikker, ze krijgt een kindje
Volgens mij is ze al jaren onder onsquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:13 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de mooisten allertijden, alleen helaas niet meer dagelijks onder ons.
Net Alicia Silverstone in haar beste jarenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:39 schreef Neroje het volgende:
Prinses Madelaine van Zweden
[ afbeelding ]
Ze zal nogal een verschijning zijn geweest inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 03:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Niet direct wat je noemt een 'babe', maar ik vind dat Victoria toch niet mag ontbreken in deze lijst.
Maar erg prinselijk ziet hij er niet uit, meer als een model.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:42 schreef Karina het volgende:
Oe en de zoon van Caroline, Andrea is ook niet mis:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |