My point exactly. Ik heb wel eens een worst gekocht die zij in haar handen heeft gehad gekocht, waarna ik er thuis heel voorzichtig tegenaan ging liggen en zachtjes ging strelenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:50 schreef Catkiller het volgende:
Wel leuk toch, dat ze dagelijks zoveel worsten in haar handen heeft maar die van jou zal er nooit tussen zitten.
Heb je die in je mond gestopt of in een ander gaatje?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
My point exactly. Ik heb wel eens een worst gekocht die zij in haar handen heeft gehad gekocht, waarna ik er thuis heel voorzichtig tegenaan ging liggen en zachtjes ging strelen
Nee, ik aaide die alleen maar voorzichtig. Zo kocht ik elke week een worst van haar die nu allemaal een eigen plekje in mijn woonkamer hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je die in je mond gestopt of in een ander gaatje?
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:56 schreef chroestjov het volgende:
Ze zit gewoon graag aan worst, behalve aan die van TS
Kopen? Wel even wat maden erop, maar dat zij extra proteinen moet je maar denkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:21 schreef Strani het volgende:
Het is bij TS thuis nu één grote rottende vleesbende.
Hangt ervan af, zit ze aan de worst?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:33 schreef CheshireMoon het volgende:
Is "Anna" gefingeerd of heb je het nou over mijn zusje, die idd eerder achter de kassa werkte? Ik hoop het eerlijk gezegd niet voor je. Ben jij dan soms die vieze kerel die altijd zo extreem opzichtig op haar zit te geilen en waar het hele personeel zich inmiddels al aan stoort?
Wat, jij met Anna?quote:
Zeg moet jij nou werkelijk waar in elk vogeltjesdans topic aanwezig zijn?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:17 schreef Argo het volgende:
Ik weet waar Ts zijn boodschappen doet, die kleine winkel met dunne gangpaden.
En ts we gaan haar samen hosselen
Dat zelfde kan van jou gezegd worden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zeg moet jij nou werkelijk waar in elk vogeltjesdans topic aanwezig zijn?
Nee, dat is links bij de koffie automaat. Je moet rechts bij de aardbeien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:17 schreef Argo het volgende:
Ik weet waar Ts zijn boodschappen doet, die kleine winkel met dunne gangpaden.
Nee ik wil haar voor mezelf. Pedobear je weet.quote:En ts we gaan haar samen hosselen
Oh sorry ik zat nog links van de spinazie met mijn hoofd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dat is links bij de koffie automaat. Je moet rechts bij de aardbeien.
[..]
Nee ik wil haar voor mezelf. Pedobear je weet.
Argo is in elk topic aanwezig. Wat op zich ook alweer een prestatie is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Frank en Anja achter de kassaquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:35 schreef BadSnoopy het volgende:
Wie noemt zijn kind nu Anna als je achternaam achter de kassa is.
Klinkt inschuifwaardig!quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bij de jumbo werkt een bloedmooi meisje. Lekker gevormd, mooi smoel, nog mooier als ze boos kijkt, je kent het wel.
[...]
Jumbo...quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef Flying_eagle het volgende:
Waarom vraagt Anna niet gewoon een straatverbod aan voor TS? Zij heeft zich al qua functie laten herplaatsen binnen de AH om maar van TS af te zijn en dan gaat hij haar toch blijven stalken.
TS ... je hebt echt een probleem.
Oke bedankt voor de aanvulling. Echter het advies tot straatverbod blijft. Het is een kwestie tot TS zich gaat vergrijpen aan haar, mensen .....quote:
Ts is geen aanrander.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:06 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de aanvulling. Echter het advies tot straatverbod blijft. Het is een kwestie tot TS zich gaat vergrijpen aan haar, mensen .....
Laat het PBC dit maar beoordelen. Ik vind het heel nobel van je dat je zo'n vertrouwen hebt in TS, echter ik vermoed dat hij toch echt een gevaar is voor Anna. Maar zeg niet achteraf dat ik je niet gewaarschuwd heb!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Ts is geen aanrander.Hij doet alleen aan dagdromen.
welnee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:12 schreef Flying_eagle het volgende:
Ts is geen aanrander. Hij doet alleen aan dagdromen.
Laat het PBC dit maar beoordelen. Ik vind het heel nobel van je dat je zo'n vertrouwen hebt in TS, echter ik vermoed dat hij toch echt een gevaar is voor Anna. Maar zeg niet achteraf dat ik je niet gewaarschuwd heb!
Maar toen ik haar vroeg hoe mijn worst te bakken keek ze weg en liep ze snel de andere kant opquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef Pharkus het volgende:
Vraag haar wel om bakadvies, gezien je geklooi met vissticks.
Je bedoelt mijn handpalmgierende volblafsnikkel?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:29 schreef Regilio_ het volgende:
Had haar dan ook kennis laten maken met je blauwaderige yoghurtpomp ipv alleen maar masturberen.
Ja je zaadmitrailleur, schachtenduiker. Volblaffen die slet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn handpalmgierende volblafsnikkel?
Mijn speleologiemonster. Mijn grotteneinsteinquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja je zaadmitrailleur, schachtenduiker. Volblaffen die slet.
Maar dat komt omdat jij ook helemaal geen verstand van vrouwen hebt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:39 schreef Fascination het volgende:
Caissieres doen mij in de regel helemaal niets. Ik ga ook niet kijken wie de knapste caissiere is om aan die kassa mijn boodschappen af te rekenen. Ik hoor van mannen weleens andere geluiden.
Wat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij ook helemaal geen verstand van vrouwen hebt.
Volgens de algemeen geldende standaard, of wat ik mooi vind? Smaken verschillen, en mooi is heel iets anders dan aantrekkelijk. Doutzen Kroes vind ik bijvoorbeeld wel mooi, maar absoluut niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat?Noem eens een knappe vrouw op dan.
Echt hequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:39 schreef Fascination het volgende:
Caissieres doen mij in de regel helemaal niets. Ik ga ook niet kijken wie de knapste caissiere is om aan die kassa mijn boodschappen af te rekenen. Ik hoor van mannen weleens andere geluiden.
Ik sluit altijd aan waar plaats is. Soms vind ik het wel jammer dat ik bij die lelijke dikke moet in plaats van die knappe. Maja pech gehad ik heb haast. En die dikke rekent ook wel af.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Echt heik snap het ook niet. Alleen als het een bitch is of zo die ik ken, wil ik die wel vermijden.
Als ik moest kiezen tussen de knappe jongen, en de lelijke dikke... zou ik gaan voor die lelijke dikke.(kassa) Omdat ik meestal naar de supermarkt ga met een No-go look. Dus dan word ik het liefst zo weinig mogelijk gezien eigenlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik sluit altijd aan waar plaats is. Soms vind ik het wel jammer dat ik bij die lelijke dikke moet in plaats van die knappe. Maja pech gehad ik heb haast. En die dikke rekent ook wel af.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen de knappe jongen, en de lelijke dikke... zou ik gaan voor die lelijke dikke.(kassa) Omdat ik meestal naar de supermarkt ga met een No-go look. Dus dan word ik het liefst zo weinig mogelijk gezien eigenlijk
word cassier, met een naambordje Argo. Dan sluit ik aan bij jouw kassa.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:52 schreef Argo het volgende:
[..]Arme Meloewa, ik zou je hosselen in de supermarkt.
Fixedquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen de knappe jongen, en de lelijke dikke... zou ik gaan voor die lelijke dikke.(kassa) Omdat ik meestal naar de supermarkt ga met een No-go look.
Maar dan verlies ik mijn wajong.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
word cassier, met een naambordje Argo. Dan sluit ik aan bij jouw kassa.
Meloewa moet alleen ver weg blijven bij worst.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:52 schreef Argo het volgende:
[..]Arme Meloewa, ik zou je hosselen in de supermarkt.
DAT JE EEN LELIJKE TROLL BENT HEquote:
Worsten zijn vies. Slagers gehaktballenquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Meloewa moet alleen ver weg blijven bij worst.
Ze is limburgs trots, we moeten haar niet flamen. Juist steunen.... Zij is een van de weinige chimeids die en sexy is en friet zegt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
DAT JE EEN LELIJKE TROLL BENT HE
Nou en krijg je veel vriendelijke mensen elke dag, no lonely feelings meer voour jouquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar dan verlies ik mijn wajong.![]()
Meloewa waarom kom je niet langs, dan spelen we winkeltje.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
DAT JE EEN LELIJKE TROLL BENT HE
Sorry.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Argo nokken met je hossels, dit is mijn topicOpen je eigen topichol he
Jij en Argo hebben toch gemeet, wat is dit zet jij je vrienden zo aan de kantquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Argo nokken met je hossels, dit is mijn topicOpen je eigen topichol he
Ik heb geen vrienden want ik fok, en mijn topic gaat over Anna en niet over meleuwaquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij en Argo hebben toch gemeet, wat is dit zet jij je vrienden zo aan de kant
Sinds ik je dm heb genegeerd vind ik je onaardigquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden want ik fok, en mijn topic gaat over Anna en niet over meleuwa
Hij is sociaal nogal zwak. Neem het hem niet kwalijk.... De eerste keer toen ik hem zag zat hij headbangend een FOK! tekening te maken in het kleuterhokje van de sligro.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sinds ik je dm heb genegeerd vind ik je onaardig
Sinds jij mijn dm... Het is goed met jequote:Op donderdag 7 februari 2013 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sinds ik je dm heb genegeerd vind ik je onaardig
Kan je nagaan hoe jij toen wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij is sociaal nogal zwak. Neem het hem niet kwalijk.... De eerste keer toen ik hem zag zat hij headbangend een FOK! tekening te maken in het kleuterhokje van de sligro.
Ja we moeten gauw weer afspreken orde op zaken stellen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe jij toen was
Overigens was het ook de laatste keer
Ze is een transseksueel?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voorDaarom koop ik haar worst.
Geen idee, ik zal morgen naar die supermarkt gaan en het via de intercom laten vragen. Stay tuned.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal morgen naar die supermarkt gaan en het via de intercom laten vragen. Stay tuned.
Hmm een worst kopen en aaien omdat je een persoon leuk vindt... Kan me voorstellen dat vrouwen dit doen bij mannelijke worstenverkopers, maar omgekeerd... hmmm... apartquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, ik aaide die alleen maar voorzichtig. Zo kocht ik elke week een worst van haar die nu allemaal een eigen plekje in mijn woonkamer hebben
Hoe denk je dat Josef Dettelbacher begonnen is met zijn zaak? Gewoon oud gehakt recycleren dat hij van de lokale gehaktsnol had gekocht en dat hij ook elke avond koesterde.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hmm een worst kopen en aaien omdat je een persoon leuk vindt... Kan me voorstellen dat vrouwen dit doen bij mannelijke worstenverkopers, maar omgekeerd... hmmm... apart
Thank you thank you! I'm here all week! Tussen mijn topics en reacties door kunnen jullie genieten van de avonturen van Flikkertochopman:quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:31 schreef Geelman het volgende:
Vogeltjesdans is een van de grootste bazenusers van FOK! Chapeau mijn held, ik hoop voor je dat Anna spoedig weer terugkeert.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:40 schreef sjgappie het volgende:
gelukkig is Josef er altijd, vogel
[ afbeelding ]
Vertel. licht ons in over wat je hebt ontdekt en wat ongetwijfeld onze kennis ter voordeel zal doen strekkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ontdek een causaal verband in dit topic.
Door het overmatig gekwijl en gestalk door een zekere Vogeltjesdans vermoed ik dat Anna gevlucht is en nu onder een andere identiteit ergens rond de Stille Zuidzee vertoeft.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vertel. licht ons in over wat je hebt ontdekt en wat ongetwijfeld onze kennis ter voordeel zal doen strekken
Of zoiets.
Nee, want ze doet nog steeds de worst. Ik zie haar alleen iets minder.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Door het overmatig gekwijl en gestalk door een zekere Vogeltjesdans vermoed ik dat Anna gevlucht is en nu onder een andere identiteit ergens rond de Stille Zuidzee vertoeft.
Misschien is die worst een stille cryptische hint. Wil je niet ijdele hoop geven maar je maar nooit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, want ze doet nog steeds de worst. Ik zie haar alleen iets minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Hou je bek dom beestquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
SHE is verleden tijdquote:Op zondag 10 februari 2013 16:14 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Probeer jij nou maar in SHE haar dikke behaarde poes te komen!
Ze werkt inmiddels als hostess for Porsche, dus als je haar irl wilt bewonderen terwijl ze koffie voor je inschenkt, is dit je kansquote:
Je bent een kloon van haar ?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:20 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ze werkt inmiddels als hostess for Porsche, dus als je haar irl wilt bewonderen terwijl ze koffie voor je inschenkt, is dit je kans
Wie is she geile gans?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:22 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Alsjeblieft zegWil je me nooit meer zo ernstig beledigen?
Sorry hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 16:22 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Alsjeblieft zegWil je me nooit meer zo ernstig beledigen?
Van wie ben jij eigenlijk een kloon ?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
De ware opvolgster van Mien_Dobbelsteen
Oh die ken ik niet ik weet alleen dat skipppy in broekjes van FOK! chicks wilt komen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef Domme_Gans het volgende:
De ware opvolgster van Mien_Dobbelsteen
Ik ben geen kloon, ik word zowat elk jaar langdurig gebanned en dan vergeet ik mijn wachtwoord. Dus dan kom ik terug met een nieuwe usernamequote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon ?
Jij toch ook kleine smeerlap.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet ik weet alleen dat skipppy in broekjes van FOK! chicks wilt komen.
Domme gansquote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, ik word zowat elk jaar langdurig gebanned en dan vergeet ik mijn wachtwoord. Dus dan kom ik terug met een nieuwe username
Nee.quote:
Wat is je eerste account dan ?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, ik word zowat elk jaar langdurig gebanned en dan vergeet ik mijn wachtwoord. Dus dan kom ik terug met een nieuwe username
Ik snap ook nooit waarom ik geband wordt elke keer, ik niets anders dan de redelijkheid zelvequote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Domme gansIk hou echt van je.
[..]
Nee.
Je bent wel een heldin!quote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit waarom ik geband wordt elke keer, ik niets anders dan de redelijkheid zelve
Dat is net zo afgelopen als fraubitch.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Je bent inmiddels uitgegeild op fraubitch?
Vertel?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat is net zo afgelopen als fraubitch.
Laat je tietjes dan zien.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik heb niets te bewijzen aan een administratief debiel derde klasse!
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik heb niets te bewijzen aan een administratief debiel derde klasse!
Argo wil je nu al naar de hemel ?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef Argo het volgende:
[..]![]()
Daarom hou ik zo van je, jij weet wat je wilt je praat van je af. Een prachtige vrouw.
Cup-d ?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee, bovendien heb ik geen tietjes, maar tieten!
Ik waardeer domme gans ze weet van wanten.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Argo wil je nu al naar de hemel ?
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee, bovendien heb ik geen tietjes, maar tieten!
Je wil gewoon in haar broekje.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik waardeer domme gans ze weet van wanten.
[..]
Nope, ik waardeer haar slechts en hoop dat er meer vrouwen zijn die voor zichzelf op durven te komen.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Nope, ik waardeer haar slechts en hoop dat er meer vrouwen zijn die voor zichzelf op durven te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |