My point exactly. Ik heb wel eens een worst gekocht die zij in haar handen heeft gehad gekocht, waarna ik er thuis heel voorzichtig tegenaan ging liggen en zachtjes ging strelenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:50 schreef Catkiller het volgende:
Wel leuk toch, dat ze dagelijks zoveel worsten in haar handen heeft maar die van jou zal er nooit tussen zitten.
Heb je die in je mond gestopt of in een ander gaatje?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
My point exactly. Ik heb wel eens een worst gekocht die zij in haar handen heeft gehad gekocht, waarna ik er thuis heel voorzichtig tegenaan ging liggen en zachtjes ging strelen
Nee, ik aaide die alleen maar voorzichtig. Zo kocht ik elke week een worst van haar die nu allemaal een eigen plekje in mijn woonkamer hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je die in je mond gestopt of in een ander gaatje?
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:56 schreef chroestjov het volgende:
Ze zit gewoon graag aan worst, behalve aan die van TS
Kopen? Wel even wat maden erop, maar dat zij extra proteinen moet je maar denkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:21 schreef Strani het volgende:
Het is bij TS thuis nu één grote rottende vleesbende.
Hangt ervan af, zit ze aan de worst?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:33 schreef CheshireMoon het volgende:
Is "Anna" gefingeerd of heb je het nou over mijn zusje, die idd eerder achter de kassa werkte? Ik hoop het eerlijk gezegd niet voor je. Ben jij dan soms die vieze kerel die altijd zo extreem opzichtig op haar zit te geilen en waar het hele personeel zich inmiddels al aan stoort?
Wat, jij met Anna?quote:
Zeg moet jij nou werkelijk waar in elk vogeltjesdans topic aanwezig zijn?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:17 schreef Argo het volgende:
Ik weet waar Ts zijn boodschappen doet, die kleine winkel met dunne gangpaden.
En ts we gaan haar samen hosselen
Dat zelfde kan van jou gezegd worden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zeg moet jij nou werkelijk waar in elk vogeltjesdans topic aanwezig zijn?
Nee, dat is links bij de koffie automaat. Je moet rechts bij de aardbeien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:17 schreef Argo het volgende:
Ik weet waar Ts zijn boodschappen doet, die kleine winkel met dunne gangpaden.
Nee ik wil haar voor mezelf. Pedobear je weet.quote:En ts we gaan haar samen hosselen
Oh sorry ik zat nog links van de spinazie met mijn hoofd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dat is links bij de koffie automaat. Je moet rechts bij de aardbeien.
[..]
Nee ik wil haar voor mezelf. Pedobear je weet.
Argo is in elk topic aanwezig. Wat op zich ook alweer een prestatie is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zeg moet jij nou werkelijk waar in elk vogeltjesdans topic aanwezig zijn?
Frank en Anja achter de kassaquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:35 schreef BadSnoopy het volgende:
Wie noemt zijn kind nu Anna als je achternaam achter de kassa is.
Klinkt inschuifwaardig!quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bij de jumbo werkt een bloedmooi meisje. Lekker gevormd, mooi smoel, nog mooier als ze boos kijkt, je kent het wel.
[...]
Jumbo...quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef Flying_eagle het volgende:
Waarom vraagt Anna niet gewoon een straatverbod aan voor TS? Zij heeft zich al qua functie laten herplaatsen binnen de AH om maar van TS af te zijn en dan gaat hij haar toch blijven stalken.
TS ... je hebt echt een probleem.
Oke bedankt voor de aanvulling. Echter het advies tot straatverbod blijft. Het is een kwestie tot TS zich gaat vergrijpen aan haar, mensen .....quote:
Ts is geen aanrander.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:06 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de aanvulling. Echter het advies tot straatverbod blijft. Het is een kwestie tot TS zich gaat vergrijpen aan haar, mensen .....
Laat het PBC dit maar beoordelen. Ik vind het heel nobel van je dat je zo'n vertrouwen hebt in TS, echter ik vermoed dat hij toch echt een gevaar is voor Anna. Maar zeg niet achteraf dat ik je niet gewaarschuwd heb!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Ts is geen aanrander.Hij doet alleen aan dagdromen.
welnee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:12 schreef Flying_eagle het volgende:
Ts is geen aanrander. Hij doet alleen aan dagdromen.
Laat het PBC dit maar beoordelen. Ik vind het heel nobel van je dat je zo'n vertrouwen hebt in TS, echter ik vermoed dat hij toch echt een gevaar is voor Anna. Maar zeg niet achteraf dat ik je niet gewaarschuwd heb!
Maar toen ik haar vroeg hoe mijn worst te bakken keek ze weg en liep ze snel de andere kant opquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef Pharkus het volgende:
Vraag haar wel om bakadvies, gezien je geklooi met vissticks.
Je bedoelt mijn handpalmgierende volblafsnikkel?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:29 schreef Regilio_ het volgende:
Had haar dan ook kennis laten maken met je blauwaderige yoghurtpomp ipv alleen maar masturberen.
Ja je zaadmitrailleur, schachtenduiker. Volblaffen die slet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn handpalmgierende volblafsnikkel?
Mijn speleologiemonster. Mijn grotteneinsteinquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja je zaadmitrailleur, schachtenduiker. Volblaffen die slet.
Maar dat komt omdat jij ook helemaal geen verstand van vrouwen hebt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:39 schreef Fascination het volgende:
Caissieres doen mij in de regel helemaal niets. Ik ga ook niet kijken wie de knapste caissiere is om aan die kassa mijn boodschappen af te rekenen. Ik hoor van mannen weleens andere geluiden.
Wat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij ook helemaal geen verstand van vrouwen hebt.
Volgens de algemeen geldende standaard, of wat ik mooi vind? Smaken verschillen, en mooi is heel iets anders dan aantrekkelijk. Doutzen Kroes vind ik bijvoorbeeld wel mooi, maar absoluut niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat?Noem eens een knappe vrouw op dan.
Echt hequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:39 schreef Fascination het volgende:
Caissieres doen mij in de regel helemaal niets. Ik ga ook niet kijken wie de knapste caissiere is om aan die kassa mijn boodschappen af te rekenen. Ik hoor van mannen weleens andere geluiden.
Ik sluit altijd aan waar plaats is. Soms vind ik het wel jammer dat ik bij die lelijke dikke moet in plaats van die knappe. Maja pech gehad ik heb haast. En die dikke rekent ook wel af.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Echt heik snap het ook niet. Alleen als het een bitch is of zo die ik ken, wil ik die wel vermijden.
Als ik moest kiezen tussen de knappe jongen, en de lelijke dikke... zou ik gaan voor die lelijke dikke.(kassa) Omdat ik meestal naar de supermarkt ga met een No-go look. Dus dan word ik het liefst zo weinig mogelijk gezien eigenlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik sluit altijd aan waar plaats is. Soms vind ik het wel jammer dat ik bij die lelijke dikke moet in plaats van die knappe. Maja pech gehad ik heb haast. En die dikke rekent ook wel af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |