My point exactly. Ik heb wel eens een worst gekocht die zij in haar handen heeft gehad gekocht, waarna ik er thuis heel voorzichtig tegenaan ging liggen en zachtjes ging strelenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:50 schreef Catkiller het volgende:
Wel leuk toch, dat ze dagelijks zoveel worsten in haar handen heeft maar die van jou zal er nooit tussen zitten.
Heb je die in je mond gestopt of in een ander gaatje?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
My point exactly. Ik heb wel eens een worst gekocht die zij in haar handen heeft gehad gekocht, waarna ik er thuis heel voorzichtig tegenaan ging liggen en zachtjes ging strelen
Nee, ik aaide die alleen maar voorzichtig. Zo kocht ik elke week een worst van haar die nu allemaal een eigen plekje in mijn woonkamer hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je die in je mond gestopt of in een ander gaatje?
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:56 schreef chroestjov het volgende:
Ze zit gewoon graag aan worst, behalve aan die van TS
Kopen? Wel even wat maden erop, maar dat zij extra proteinen moet je maar denkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:21 schreef Strani het volgende:
Het is bij TS thuis nu één grote rottende vleesbende.
Hangt ervan af, zit ze aan de worst?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:33 schreef CheshireMoon het volgende:
Is "Anna" gefingeerd of heb je het nou over mijn zusje, die idd eerder achter de kassa werkte? Ik hoop het eerlijk gezegd niet voor je. Ben jij dan soms die vieze kerel die altijd zo extreem opzichtig op haar zit te geilen en waar het hele personeel zich inmiddels al aan stoort?
Wat, jij met Anna?quote:
Zeg moet jij nou werkelijk waar in elk vogeltjesdans topic aanwezig zijn?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:17 schreef Argo het volgende:
Ik weet waar Ts zijn boodschappen doet, die kleine winkel met dunne gangpaden.
En ts we gaan haar samen hosselen
Dat zelfde kan van jou gezegd worden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zeg moet jij nou werkelijk waar in elk vogeltjesdans topic aanwezig zijn?
Nee, dat is links bij de koffie automaat. Je moet rechts bij de aardbeien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:17 schreef Argo het volgende:
Ik weet waar Ts zijn boodschappen doet, die kleine winkel met dunne gangpaden.
Nee ik wil haar voor mezelf. Pedobear je weet.quote:En ts we gaan haar samen hosselen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |