Van wie ben jij eigenlijk een kloon ?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
De ware opvolgster van Mien_Dobbelsteen
Oh die ken ik niet ik weet alleen dat skipppy in broekjes van FOK! chicks wilt komen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef Domme_Gans het volgende:
De ware opvolgster van Mien_Dobbelsteen
Ik ben geen kloon, ik word zowat elk jaar langdurig gebanned en dan vergeet ik mijn wachtwoord. Dus dan kom ik terug met een nieuwe usernamequote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon ?
Jij toch ook kleine smeerlap.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet ik weet alleen dat skipppy in broekjes van FOK! chicks wilt komen.
Domme gansquote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, ik word zowat elk jaar langdurig gebanned en dan vergeet ik mijn wachtwoord. Dus dan kom ik terug met een nieuwe username
Nee.quote:
Wat is je eerste account dan ?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, ik word zowat elk jaar langdurig gebanned en dan vergeet ik mijn wachtwoord. Dus dan kom ik terug met een nieuwe username
Ik snap ook nooit waarom ik geband wordt elke keer, ik niets anders dan de redelijkheid zelvequote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Domme gansIk hou echt van je.
[..]
Nee.
Je bent wel een heldin!quote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit waarom ik geband wordt elke keer, ik niets anders dan de redelijkheid zelve
Dat is net zo afgelopen als fraubitch.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Je bent inmiddels uitgegeild op fraubitch?
Vertel?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat is net zo afgelopen als fraubitch.
Laat je tietjes dan zien.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik heb niets te bewijzen aan een administratief debiel derde klasse!
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik heb niets te bewijzen aan een administratief debiel derde klasse!
Argo wil je nu al naar de hemel ?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef Argo het volgende:
[..]![]()
Daarom hou ik zo van je, jij weet wat je wilt je praat van je af. Een prachtige vrouw.
Cup-d ?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee, bovendien heb ik geen tietjes, maar tieten!
Ik waardeer domme gans ze weet van wanten.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Argo wil je nu al naar de hemel ?
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee, bovendien heb ik geen tietjes, maar tieten!
Je wil gewoon in haar broekje.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik waardeer domme gans ze weet van wanten.
[..]
Nope, ik waardeer haar slechts en hoop dat er meer vrouwen zijn die voor zichzelf op durven te komen.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Nope, ik waardeer haar slechts en hoop dat er meer vrouwen zijn die voor zichzelf op durven te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |