quote:Doel: Kenneth Vermeer (Ajax), Tim Krul (Newcastle United)
Verdediging: Stefan de Vrij (Feyenoord), Daley Blind (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Joris Mathijsen (allen Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Vitesse), Jonathan de Guzman (Swansea City), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV)
Aanval: Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Jeremain Lens (PSV) en Robin van Persie (Manchester United).
Poll: Gaat Oranje Italie verslaan?quote:Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Morgan De Sanctis (Napoli), Federico Marchetti (Lazio), Salvatore Sirigu (Paris Saint-Germain)
Verdediging: Ignazio Abate (AC Milan), Davide Astori (Cagliari), Andrea Barzagli (Juventus), Daniele Gastaldello (Sampdoria), Federico Peluso (Juventus), Andrea Ranocchia (Internazionale), Davide Santon (Newcastle United)
Middenveld: Antonio Candreva (Lazio), Daniele De Rossi, Alessandro Florenzi (beiden AS Roma), Alessandro Diamanti (Bologna), Emanuele Giaccherini, Andrea Pirlo (Juventus), Riccardo Montolivo, Antonio Nocerino (AC Milan), Marco Verratti (Paris Saint-Germain)
Aanval: Mario Balotelli, Stephan El Shaarawy (beiden AC Milan), Alberto Gilardino (Bologna), Sebastian Giovinco (Juventus) en Pablo Osvaldo (AS Roma).
quote:
En bierquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef Grifte het volgende:
Niet haten op het veld, je hebt hier wel warme kroketjes
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef Muto het volgende:
Maar liever een kutveld dan koude kroketten.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef Grifte het volgende:
Niet haten op het veld, je hebt hier wel warme kroketjes
zeker voor dat geld. Ook goede service, de 230 mL was niet op voorraad. Kwam pas (quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef Saind het volgende:
Ahja Adames zien er best netjes uit die dingen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Nederland houdt zich gewoon in, ze willen Italië sparen.
Ik denk eerder dat ze schrikken van dat jonge team, en de gretigheid.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Italië houdt zich gewoon in, ze willen Nederland sparen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Pirlo is echt de personificatie van god
Bestelkosten?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef Adames het volgende:
[..]
zeker voor dat geld. Ook goede service, de 230 mL was niet op voorraad. Kwam pas () vrijdag weer binnen. Krijg ik nu een 280 mL voor hetzelfde geld.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze schrikken van dat paardenhoofd van die Strootman.
Kom er maar in met Kleintje Pils dan.quote:
Hij lijkt anders helemaal niet op Messiquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Discriminerende, seksistische, racistische, tactloze, intolerante massamoordenaar?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Hmmm...quote:
Heeft Pirlo mensen vermoord dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Discriminerende, seksistische, racistische, tactloze, intolerante massamoordenaar?
Humberto Tanquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wie is die zwarte Sjonnie op links?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Van Gaal
Mensen die van Gaal belachelijk maken![]()
![]()
Ah nice, wat komt er binnen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef Adames het volgende:
[..]
en voor 60 euro drank gehaald bij drankgigant
Wat een Blindleggerquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef Caland het volgende:
Ook mooi hoe Blind expres werd overgeslagen door De Pers.
Godver, mijn beeld doet het nog gewoon.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:
Mijn beeld is vastgelopen, ik kijk al 5 minuten naar de baard van Pirlo.
Hij zag op links Blind helemaal vrij staan, dus koos er maar voor om weert de andere kant op te draaien en met het buitenkantje een veel moeilijkere bal te geven.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef Stommie het volgende:
waarom schiet Lens hier niet op de keepert en bij psv wel steeds
Ja want echte kenner hechten veel waarde aan zinloze oefenwedstrijdjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als we dit Italie gewoon op de klote geven roemt iedereen Nederland tot wereldkampioen.
Ga ff mijn schotel fixen, brb.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godver, mijn beeld doet het nog gewoon.
Iddquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
mooie bal inderdaad, deze keer binnen de 5 meter van zijn medespeler.
ja, mooi dat het deze keer wel luktequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd
Zijn voorzetten zijn bij Feyenoord ook zo zielig
Zo gaat het in Nederland als je wint,begint morgen,al de hoemoa papa sfeer voor het Wk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja want echte kenner hechten veel waarde aan zinloze oefenwedstrijdjes
Banquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
pirlo kan er ook niks meer van he
zal wel gestopt zijn met doping na het wk
Oke.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef TLC het volgende:
doodzonde dat Nederland het EK zo heeft weten te verkloten
Van Rhijn is ook gehyped man, vind het helemaal niksquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Greg liet zien het talent te hebben, maar dat zie ik bij vRhijn niet. Snap niet wat al die Ajacieden in hem zien
Dat zou natuurlijk ook nergens over gaan, maar, alhoewel we niet de talenten hebben van voorheen, is dit toch ook zeker geen verloren generatie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als we dit Italie gewoon op de klote geven roemt iedereen Nederland tot wereldkampioen.
koop een tv danquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Daarnaast het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de shit, hierdoor heb ik fucking goal gemist.
lkkr vor jequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Daarnaast het volgende:
[ afbeelding ]
Parabolische perfectie?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Die passes van Pirlo, ongekende schoonheid, parabolische perfectie.
Omdat SBS6quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Daarnaast het volgende:
[ afbeelding ]
Balo gaat zo shinen. Vuurwerk, allesquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Balotelli wordt weer vernederd in de ArenA.
lekker voor jequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Daarnaast het volgende:
[ afbeelding ]
Epo, insuline, cortisone, groeihormoon en bloedtransfusies.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
pirlo kan er ook niks meer van he
zal wel gestopt zijn met doping na het wk
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:11 schreef Stommie het volgende:
Zondag as: "Zijn we na deze overwinning titelkandidaat op het wk? Zeg het maar jongens"..![]()
[ afbeelding ]
Waarom zou hij dat zeggen na een 1-3 nederlaag?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:11 schreef Stommie het volgende:
Zondag as: "Zijn we na deze overwinning titelkandidaat op het wk? Zeg het maar jongens"..![]()
[ afbeelding ]
Nogsteeds de beste linksbuiten van Nederlandquote:
Drankgigant?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
dat nog net niet
[ afbeelding ]
Ik vond de Jim Beam eigenlijk erg goed bevallen als goedkope bourbon om mee te nemen. En Gin was zoals je ziet in de aanbieding, tientje voor een liter
Das puur voor zn baardgroeiquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Epo, insuline, cortisone, groeihormoon en bloedtransfusies.
Hoezo weer die white label gekquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
dat nog net niet
[ afbeelding ]
Ik vond de Jim Beam eigenlijk erg goed bevallen als goedkope bourbon om mee te nemen. En Gin was zoals je ziet in de aanbieding, tientje voor een liter
Als ie fit is. En dat is ie bijna nooitquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nogsteeds de beste linksbuiten van Nederland
Ja, op belangrijke momenten faalt hij altijd. Echt een vreselijke jankbal is het.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:12 schreef Muto het volgende:
Iemand adoreren die je een Wereldkampioenschap heeft gekost. Robben
Dat zijn er niet zo veel meer.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:12 schreef TLC het volgende:
Balotelli heeft eerst alle vrouwen op de wallen (ieuw) volgeblaft
Bazensite. Hebben echt veel.quote:
ArenA trekt dat soort mensen toch aan hequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een kutpubliek kijkt er ook naar het Nederlands Elftal. Plaatsvervangende schaamte noem ik dat.
V Persiequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:12 schreef Muto het volgende:
Iemand adoreren die je een Wereldkampioenschap heeft gekost. Robben
Nee joh, hij heeft enkel een WK, Champions League en Duitse beker verneukt, valt mee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, op belangrijke momenten faalt hij altijd. Echt een vreselijke jankbal is het.
Goee aanbiedingen ook vaakquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn er niet zo veel meer.
[..]
Bazensite. Hebben echt veel.
nee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef k0fferbak het volgende:
Laggt de sbs6 stream bij jullie ook?
Oh ja sorry, dan valt het mee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft enkel een WK, Champions League en Duitse beker verneukt, valt mee.
mijn tv geeft goed beeld.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef k0fferbak het volgende:
Laggt de sbs6 stream bij jullie ook?
gelukkig maakt het tegen italie niet uit maar let op mijn woord tegen duitsland gaat dit foutquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef Keyos het volgende:
Die John heeft ook nog niets goeds met een bal gedaan deze wedstrijd, duidelijk de minste man op het veld aan Nederlandse kant.
Parabolen zijn inderdaad verwant aan hyperbolenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:12 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Wordt jij hectisch van mijn hyperbolen?
lekker in de aanbieding die. ik had vanmiddag even met je moeten overleggen dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoezo weer die white label gek
Flesje Highland Park 12 voor 23
Haha jij woont in een kutdorpquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef Mascleta het volgende:
Vind het Italië wel heel erg afwachtend voetballen, had ook van de Italianen wel iets meer gretigheid verwacht.
P.s. Drankgigant zit hier aan eind van de straat
In de Randstad woont 90% van het publiek ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
ArenA trekt dat soort mensen toch aan he
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef kurk_droog het volgende:
Strootman, wat een slechte voetballerTotaal geen gevoel voro de bal die jongen.
En anabolen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Parabolen zijn inderdaad verwant aan hyperbolen
Magazijn of kan je er ook binnenlopen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef Mascleta het volgende:
Vind het Italië wel heel erg afwachtend voetballen, had ook van de Italianen wel iets meer gretigheid verwacht.
P.s. Drankgigant zit hier aan eind van de straat
ik heb hyperballenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Parabolen zijn inderdaad verwant aan hyperbolen
Mwah valt wel mee hoor dat ze zo goedkoper zijn. Bestel alleen whisky en dan eigenlijk ook alleen in de aanbieding. Drankgigant is bijna altijd goedkoperquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Drankdozijn is stukken goedkoper.
Weet alleen niet of ze net zo'n groot assortiment hebben.
Saind, zullen we eens een nachtje inbreken in dat magazijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Magazijn of kan je er ook binnenlopen?
lol wat een daklozequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:15 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Pirlo bezwangert momenteel jullie vriendinnen dwars door de tv heen.
[ afbeelding ]
Blind staat linksbuiten, de linksbuiten moet linksback spelen maar John laat het lopen aldus D. Boerrigterquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef Grifte het volgende:
Waar was Blind, keer op keer gevaar via die kant.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
BMI wordt voorbij gelopen alsof hij er niet staat.
Oh, het is John. Zul je net zien, bekritiseer ik de verkeerde neger.
Hij lacht om jouw echte dakloosheidquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:15 schreef Caland het volgende:
Volgende interland Boetius ipv John gr gr Louis
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig staat Blind op te letten.
Keept Stekelenburg trouwens?
Nee krulljongen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig staat Blind op te letten.
Keept Stekelenburg trouwens?
Jij kunt er ook niks aan doen dat ze allemaal zo op elkaar lijken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
BMI wordt voorbij gelopen alsof hij er niet staat.
Oh, het is John. Zul je net zien, bekritiseer ik de verkeerde neger.
Dat gaat ten koste van m'n schattige karakter.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als je inziet dat je fout ziet tijdens het typen kan je ook backspacen![]()
twitter:Koeman1963 twitterde op woensdag 06-02-2013 om 19:55:21Even voor de duidelijkheid. De vragen waarop ik zal reageren moeten over Oranje gaan en deze keer niet over @Feyenoord #nedita reageer retweet
Ik heb bij jou altijd het beeld van een 35-jarige verkrachterquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gaat ten koste van m'n schattige karakter.
Ik ben 32.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd het beeld van een 35-jarige verkrachter
wat is mis met jouquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd het beeld van een 35-jarige verkrachter
Blind is dan ook geen verdedigerquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
gaat wel vaak mis he via Blind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |