Dat zou natuurlijk ook nergens over gaan, maar, alhoewel we niet de talenten hebben van voorheen, is dit toch ook zeker geen verloren generatie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als we dit Italie gewoon op de klote geven roemt iedereen Nederland tot wereldkampioen.
koop een tv danquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Daarnaast het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de shit, hierdoor heb ik fucking goal gemist.
lkkr vor jequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Daarnaast het volgende:
[ afbeelding ]
Parabolische perfectie?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Die passes van Pirlo, ongekende schoonheid, parabolische perfectie.
Omdat SBS6quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Daarnaast het volgende:
[ afbeelding ]
Balo gaat zo shinen. Vuurwerk, allesquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Balotelli wordt weer vernederd in de ArenA.
lekker voor jequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Daarnaast het volgende:
[ afbeelding ]
Epo, insuline, cortisone, groeihormoon en bloedtransfusies.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
pirlo kan er ook niks meer van he
zal wel gestopt zijn met doping na het wk
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:11 schreef Stommie het volgende:
Zondag as: "Zijn we na deze overwinning titelkandidaat op het wk? Zeg het maar jongens"..![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |