Zo gaat het in Nederland als je wint,begint morgen,al de hoemoa papa sfeer voor het Wk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja want echte kenner hechten veel waarde aan zinloze oefenwedstrijdjes
Banquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
pirlo kan er ook niks meer van he
zal wel gestopt zijn met doping na het wk
Oke.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef TLC het volgende:
doodzonde dat Nederland het EK zo heeft weten te verkloten
Van Rhijn is ook gehyped man, vind het helemaal niksquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Greg liet zien het talent te hebben, maar dat zie ik bij vRhijn niet. Snap niet wat al die Ajacieden in hem zien
Dat zou natuurlijk ook nergens over gaan, maar, alhoewel we niet de talenten hebben van voorheen, is dit toch ook zeker geen verloren generatie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als we dit Italie gewoon op de klote geven roemt iedereen Nederland tot wereldkampioen.
koop een tv danquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Daarnaast het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de shit, hierdoor heb ik fucking goal gemist.
lkkr vor jequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Daarnaast het volgende:
[ afbeelding ]
Parabolische perfectie?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Die passes van Pirlo, ongekende schoonheid, parabolische perfectie.
Omdat SBS6quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Daarnaast het volgende:
[ afbeelding ]
Balo gaat zo shinen. Vuurwerk, allesquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Balotelli wordt weer vernederd in de ArenA.
lekker voor jequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef Daarnaast het volgende:
[ afbeelding ]
Epo, insuline, cortisone, groeihormoon en bloedtransfusies.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
pirlo kan er ook niks meer van he
zal wel gestopt zijn met doping na het wk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |