Ja, want dat is ook exact hetgeen ik beweer.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, Janmaat, de Vrij, BMI en Mathijsen zijn inderdaad 4x zo goed.![]()
Oké.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook exact hetgeen ik beweer.
Greg liet zien het talent te hebben, maar dat zie ik bij vRhijn niet. Snap niet wat al die Ajacieden in hem zienquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Greg is sinds het WK niet meer goed. Die man had het in zich zitten om heel goed te worden, maar hij heeft het zo verschrikkelijk verneukt de afgelopen twee jaar.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mentaliteit, leven voor de sport.
Zlatan dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mentaliteit, leven voor de sport.
NOS langs de lijn, als de wedstrijd begint denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is dit ergens op de radio te volgen en hoe laat?
Ben er ook nog niet kapot van dus laat dat al maar wegquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Greg liet zien het talent te hebben, maar dat zie ik bij vRhijn niet. Snap niet wat al die Ajacieden in hem zien
hoelaat is dat ook alweer?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NOS langs de lijn, als de wedstrijd begint denk ik
Pieters, die is ook matig op LB. Laat hem maar centraal staan dan, aanvallende kwaliteiten heeft hij niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En het is natuurlijk van oorsprong een CV he, ik ken maar weinig voorbeelden van centrale verdedigers die succesvol om worden geturnd tot een back.
Hoelaat? Ik luister het nooit maar als de wedstrijd begint 20:30? of al om 20:00quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
hoelaat is dat ook alweer?en NOS langs de lijn is radio 1 toch?
Sorry zit mobiel en aan het werk dus even zoeken lukt me niet
Dat bedoel ik ja. Je kunt nog beter een buitenspeler omturnen tot back dan een CV, in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pieters, die is ook matig op LB. Laat hem maar centraal staan dan, aanvallende kwaliteiten heeft hij niet.
Dat pakt idd beter uit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Je kunt nog beter een buitenspeler omturnen tot back dan een CV, in de meeste gevallen.
Italie heeft zelf toch ook een vrij onervaren team?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:08 schreef Doublepain het volgende:
Ben echt benieuwd, als dit team gewoon van Italië wint, dan gaat het wel de wereld over.
De keeper heeft al meer ervaring dan alle 11 bijelkaar van Oranjequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Italie heeft zelf toch ook een vrij onervaren team?
Fijn voor Buffon maar mijn stelling blijft intact. Dit Italie is ook geen geweldig team. Al zie ik ze wel winnen vanavond.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De keeper heeft al meer ervaring dan alle 11 bijelkaar van Oranje
Mwah, best een aardige verdediging en hun aanval is ook niet mis. 2 topspitsen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn voor Buffon maar mijn stelling blijft intact. Dit Italie is ook geen geweldig team. Al zie ik ze wel winnen vanavond.
2 bazen ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, best een aardige verdediging en hun aanval is ook niet mis. 2 topspitsen.
Oh das moeilijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De keeper heeft al meer ervaring dan alle 11 bijelkaar van Oranje
Averagequote:Keeper: Tim Krul (Newcastle United)
Om te janken (like always?)quote:Verdediging:
Daryl Janmaat, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Daley Blind
Maher is een talent. Clasie nog niet goed genoeg. Strootman subtop.quote:Middenveld
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Kevin Strootman (PSV) en Adam Maher (AZ)
Op Robin na ook kutquote:Aanval
Aanval: Jeremain Lens (PSV), Robin van Persie (Man. Utd.) en Ola John (Benfica).
Ook niet op en top. De spelers die er nu instaan zijn niet veel slechter dan de dikgedrukte namen. En De Jong over een jaar al helemaal niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:44 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Average
[..]
Om te janken (like always?)
[..]
Maher is een talent. Clasie nog niet goed genoeg. Strootman subtop.
[..]
Op Robin na ook kut
Tis te hopen dat over een jaar Elia, Robben, Sneijder, Steek, Nigel De Jong, Emanuelson, Huntelaar, Siem de Jong, Appelflap in vorm zijn. Zou het ook niet het proberen waard zijn om Nigel eens als CV uit te proberen. Dekt tenminste door, speelt het middenveld aan en tackelt als een beest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |