Oh ja sorry, dan valt het mee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft enkel een WK, Champions League en Duitse beker verneukt, valt mee.
mijn tv geeft goed beeld.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef k0fferbak het volgende:
Laggt de sbs6 stream bij jullie ook?
gelukkig maakt het tegen italie niet uit maar let op mijn woord tegen duitsland gaat dit foutquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef Keyos het volgende:
Die John heeft ook nog niets goeds met een bal gedaan deze wedstrijd, duidelijk de minste man op het veld aan Nederlandse kant.
Parabolen zijn inderdaad verwant aan hyperbolenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:12 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Wordt jij hectisch van mijn hyperbolen?
lekker in de aanbieding die. ik had vanmiddag even met je moeten overleggen dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoezo weer die white label gek
Flesje Highland Park 12 voor 23
Haha jij woont in een kutdorpquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef Mascleta het volgende:
Vind het Italië wel heel erg afwachtend voetballen, had ook van de Italianen wel iets meer gretigheid verwacht.
P.s. Drankgigant zit hier aan eind van de straat
In de Randstad woont 90% van het publiek ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
ArenA trekt dat soort mensen toch aan he
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef kurk_droog het volgende:
Strootman, wat een slechte voetballerTotaal geen gevoel voro de bal die jongen.
En anabolen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Parabolen zijn inderdaad verwant aan hyperbolen
Magazijn of kan je er ook binnenlopen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef Mascleta het volgende:
Vind het Italië wel heel erg afwachtend voetballen, had ook van de Italianen wel iets meer gretigheid verwacht.
P.s. Drankgigant zit hier aan eind van de straat
ik heb hyperballenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Parabolen zijn inderdaad verwant aan hyperbolen
Mwah valt wel mee hoor dat ze zo goedkoper zijn. Bestel alleen whisky en dan eigenlijk ook alleen in de aanbieding. Drankgigant is bijna altijd goedkoperquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Drankdozijn is stukken goedkoper.
Weet alleen niet of ze net zo'n groot assortiment hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |