quote:Doel: Kenneth Vermeer (Ajax), Tim Krul (Newcastle United)
Verdediging: Stefan de Vrij (Feyenoord), Daley Blind (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Joris Mathijsen (allen Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Vitesse), Jonathan de Guzman (Swansea City), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV)
Aanval: Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Jeremain Lens (PSV) en Robin van Persie (Manchester United).
Poll: Gaat Oranje Italie verslaan?quote:Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Morgan De Sanctis (Napoli), Federico Marchetti (Lazio), Salvatore Sirigu (Paris Saint-Germain)
Verdediging: Ignazio Abate (AC Milan), Davide Astori (Cagliari), Andrea Barzagli (Juventus), Daniele Gastaldello (Sampdoria), Federico Peluso (Juventus), Andrea Ranocchia (Internazionale), Davide Santon (Newcastle United)
Middenveld: Antonio Candreva (Lazio), Daniele De Rossi, Alessandro Florenzi (beiden AS Roma), Alessandro Diamanti (Bologna), Emanuele Giaccherini, Andrea Pirlo (Juventus), Riccardo Montolivo, Antonio Nocerino (AC Milan), Marco Verratti (Paris Saint-Germain)
Aanval: Mario Balotelli, Stephan El Shaarawy (beiden AC Milan), Alberto Gilardino (Bologna), Sebastian Giovinco (Juventus) en Pablo Osvaldo (AS Roma).
quote:
En bierquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef Grifte het volgende:
Niet haten op het veld, je hebt hier wel warme kroketjes
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef Muto het volgende:
Maar liever een kutveld dan koude kroketten.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef Grifte het volgende:
Niet haten op het veld, je hebt hier wel warme kroketjes
zeker voor dat geld. Ook goede service, de 230 mL was niet op voorraad. Kwam pas (quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef Saind het volgende:
Ahja Adames zien er best netjes uit die dingen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Nederland houdt zich gewoon in, ze willen Italië sparen.
Ik denk eerder dat ze schrikken van dat jonge team, en de gretigheid.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Italië houdt zich gewoon in, ze willen Nederland sparen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Pirlo is echt de personificatie van god
Bestelkosten?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef Adames het volgende:
[..]
zeker voor dat geld. Ook goede service, de 230 mL was niet op voorraad. Kwam pas () vrijdag weer binnen. Krijg ik nu een 280 mL voor hetzelfde geld.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze schrikken van dat paardenhoofd van die Strootman.
Kom er maar in met Kleintje Pils dan.quote:
Hij lijkt anders helemaal niet op Messiquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Discriminerende, seksistische, racistische, tactloze, intolerante massamoordenaar?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Hmmm...quote:
Heeft Pirlo mensen vermoord dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Discriminerende, seksistische, racistische, tactloze, intolerante massamoordenaar?
Humberto Tanquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wie is die zwarte Sjonnie op links?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Van Gaal
Mensen die van Gaal belachelijk maken![]()
![]()
Ah nice, wat komt er binnen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef Adames het volgende:
[..]
en voor 60 euro drank gehaald bij drankgigant
Wat een Blindleggerquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef Caland het volgende:
Ook mooi hoe Blind expres werd overgeslagen door De Pers.
Godver, mijn beeld doet het nog gewoon.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:
Mijn beeld is vastgelopen, ik kijk al 5 minuten naar de baard van Pirlo.
Hij zag op links Blind helemaal vrij staan, dus koos er maar voor om weert de andere kant op te draaien en met het buitenkantje een veel moeilijkere bal te geven.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef Stommie het volgende:
waarom schiet Lens hier niet op de keepert en bij psv wel steeds
Ja want echte kenner hechten veel waarde aan zinloze oefenwedstrijdjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als we dit Italie gewoon op de klote geven roemt iedereen Nederland tot wereldkampioen.
Ga ff mijn schotel fixen, brb.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godver, mijn beeld doet het nog gewoon.
Iddquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
mooie bal inderdaad, deze keer binnen de 5 meter van zijn medespeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |