Beetje dom om je gains te vergooien.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:29 schreef mtchel112 het volgende:
Vandaag jarig, 19 jaar alweer! Lekker zuipen vanavond, maken we een uitzondering voor
Gefeliciteerd brah.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:29 schreef mtchel112 het volgende:
Vandaag jarig, 19 jaar alweer! Lekker zuipen vanavond, maken we een uitzondering voor
Gefeliciteerd man! Maak er een mooi feestje van.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:29 schreef mtchel112 het volgende:
Ik krijg er honger van. Ben nu mooi aan het eten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
goed ripped vriend
als je dat zo ziet zou ik zelf haast weer gaan kutten, maar beter eerst nog even wat buffer worden
Super man, mooi verder blijven trainen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:14 schreef Pastapipos het volgende:
Weer eens een foto doen:
[ afbeelding ]
Gratz!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:29 schreef mtchel112 het volgende:
Dikke squat man, sick!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
16 jaar, 1.85, 81 kg (ook wat vet bijgekomen laatste tijd)
DL Geen idee wat 1rm max is, vorige week deed ik setjes met 60 kg, heb t gevoel dat ik wel zwaarder kan maar even meer aan techniek werken ;p
Squat: Ben keiahrd omhoog gegaan doordat ik een spotter heb: 110x3, en 140x1 met belt. parallel.
BP: 32kg db press
pff had op 18 gehoopt wil na ong 15 toequote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het kan wel minder worden maar volgens mij blijft het nog steeds wel aardig zichtbaar.
[..]
Zoiets, mogelijk iets meer nog.
Altijd fijn deze maanden van het jaarniet al te druk (het grootste deel van het "goedevoornemensvolk" is al afgehaakt) en niet al te warm.
Welkom terug, AgentPostbode. Min inderdaad, ook shit gescheurd enzo?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:53 schreef Agentperry het volgende:
Gisteren uit mijn hoogslaper gevallen, hele rug naar de tering, wordt weer een tijdje niet trainen. Huilen.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:58 schreef Agentperry het volgende:
Schouder en een paar ribben gekneusd
whaha, zit daar dan geen rekje in?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:53 schreef Agentperry het volgende:
Gisteren uit mijn hoogslaper gevallen, hele rug naar de tering, wordt weer een tijdje niet trainen. Huilen.
too bad man; succesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:58 schreef Agentperry het volgende:
Ik ben ook eens door een ribkneuzing zo'n 6 weken uit de roulatie geweestquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:58 schreef Agentperry het volgende:
Goeie reden om te stoppen met zuipen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:53 schreef Agentperry het volgende:
Verkoudheid, srs? Had vorige week verhoging ben ook gewoon gaan trainen, gewoon licht en wat cardio lekker die troep eruit zweten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Trainen met een verkoudheid, doen of niet doen?
Heb sinds gisteren keelpijn en een licht verstopte neus maar om hierdoor nou een week rust te nemen![]()
De eerste 3 dagen zijn vaak het ergst dus hopelijk kan ik maandag weer trainen
Ik kan niet volle bak bankdrukken wanneer ik 48 uur eerder m'n triceps heb gesloopt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:50 schreef DeLoet het volgende:
En nog een vraagje;
ik doe dus 3day split, waarbij ik borst+biceps en rug+triceps combineer.
Ik zie bijna altijd dat men borst en triceps tegelijk doet, omdat je die beiden nodig hebt bij bankdrukken bv.
Maar op mijn manier pak je zowel bi als tri 2x per week, lijkt mij beter gaan? Iemand advies?
Tussen die 2 zit bij mij meestal 72 uquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik kan niet volle bak bankdrukken wanneer ik 48 uur eerder m'n triceps heb gesloopt.
Ik doe ook altijd borst + biceps. Als ik het met triceps doe zijn ze vaak al op wanneer ik mijn borstroutine af heb. Biceps zitten dan nog vol met kracht.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:50 schreef DeLoet het volgende:
En nog een vraagje;
ik doe dus 3day split, waarbij ik borst+biceps en rug+triceps combineer.
Ik zie bijna altijd dat men borst en triceps tegelijk doet, omdat je die beiden nodig hebt bij bankdrukken bv.
Maar op mijn manier pak je zowel bi als tri 2x per week, lijkt mij beter gaan? Iemand advies?
Klopt. Ik doe zelf op donderdag triceps, maandag borst. Dan is er wel genoeg hersteltijd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik kan niet volle bak bankdrukken wanneer ik 48 uur eerder m'n triceps heb gesloopt.
Thanks,quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd borst + biceps. Als ik het met triceps doe zijn ze vaak al op wanneer ik mijn borstroutine af heb. Biceps zitten dan nog vol met kracht.
Schouders zien er goed uit btw, onderarmen ook. En al aardig wat massa voor 1.98. Ook wel eens leuk om het andersom te zien, dat iemand juist wil zakken in BF ipv te beginnen met een bulk zoals de meeste voormalige ecto's hier.
Tijd om je oksels te scheren btw
[..]
Klopt. Ik doe zelf op donderdag triceps, maandag borst. Dan is er wel genoeg hersteltijd.
Lolquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:13 schreef DeLoet het volgende:
[..]
Klacht: sportschool is ma. en di. gesloten ivm carnaval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |