Ik doe ook altijd borst + biceps. Als ik het met triceps doe zijn ze vaak al op wanneer ik mijn borstroutine af heb. Biceps zitten dan nog vol met kracht.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:50 schreef DeLoet het volgende:
En nog een vraagje;
ik doe dus 3day split, waarbij ik borst+biceps en rug+triceps combineer.
Ik zie bijna altijd dat men borst en triceps tegelijk doet, omdat je die beiden nodig hebt bij bankdrukken bv.
Maar op mijn manier pak je zowel bi als tri 2x per week, lijkt mij beter gaan? Iemand advies?
Klopt. Ik doe zelf op donderdag triceps, maandag borst. Dan is er wel genoeg hersteltijd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik kan niet volle bak bankdrukken wanneer ik 48 uur eerder m'n triceps heb gesloopt.
Thanks,quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd borst + biceps. Als ik het met triceps doe zijn ze vaak al op wanneer ik mijn borstroutine af heb. Biceps zitten dan nog vol met kracht.
Schouders zien er goed uit btw, onderarmen ook. En al aardig wat massa voor 1.98. Ook wel eens leuk om het andersom te zien, dat iemand juist wil zakken in BF ipv te beginnen met een bulk zoals de meeste voormalige ecto's hier.
Tijd om je oksels te scheren btw
[..]
Klopt. Ik doe zelf op donderdag triceps, maandag borst. Dan is er wel genoeg hersteltijd.
Lolquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:13 schreef DeLoet het volgende:
[..]
Klacht: sportschool is ma. en di. gesloten ivm carnaval
http://www.muscleandstren(...)ranges-muscle-growthquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:12 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Ik ben de 'Train with kai'-video's aan 't kijken op youtube. Nou valt op dat bij 'Train with kai: chest' de setjes 4x15-20 zijn? Voor hypertrophy is dat toch veel te veel herhalingen?
Dank. Doet me wel twijfelen over mijn schema. Ik train alle compounds 3x5 en isolatie 3x8. Dit is meer voor kracht, terwijl ik nu juist spiergroei als doel heb. Misschien isolatie 3x12 gaan doen, en van m'n compounds helft 3x5 en andere 3x8.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broscience.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:28 schreef m.y.m het volgende:
iemand vertelde me dat het gevaarlijk is om te snel te stijgen in het gewicht dat je lift,omdat je lichaam nog niet stevig genoeg is.Ook al gaat de oefening(squat)gewoon goed.Jullie mening?
Als je aan de AAS zit kunnen je gains idd te snel gaan waardoor je spieren het wel aan kunnen maar je botstructuur niet, met alle gevolgen van dien. Maar zolang je natural bent hoef je hier natuurlijk geen rekening mee te houden.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:28 schreef m.y.m het volgende:
iemand vertelde me dat het gevaarlijk is om te snel te stijgen in het gewicht dat je lift,omdat je lichaam nog niet stevig genoeg is.Ook al gaat de oefening(squat)gewoon goed.Jullie mening?
1 uur max per training, maar wel vol er voor gaan natuurlijk. Eten en rust is belangrijker.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:56 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Soms vraag ik me echt af hoe snel sommige van jullie klaar zijn als ik jullie geposte schema's zie. Ik doe op een rug en biceps dag: bor, seated row, reverse machine fly. tbar row. met dumbells op een bankje flies (geen idee hoe het heet) en daarnaast 2 oefeningen voor biceps. En ik ben in een 70min klaar over het algemeen (4 sets bij elke oefening nog wel) en ik maak all kinds of gains. Hodgetwins trainde vroeger ook maar 45 min (max 12/14 sets per dag) en nu ze langer trainen en meer oefeningen doen (1.5 uur in gym) maken ze all kinds off gains. Ik snap dus echt niet dat jullie hrt gevoel hebben dat het genoeg is wat je doet. But hey you can do whatever the fck u wanna doooo.
leg ff uitquote:Op zondag 10 februari 2013 01:56 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Soms vraag ik me echt af hoe snel sommige van jullie klaar zijn als ik jullie geposte schema's zie. Ik doe op een rug en biceps dag: bor, seated row, reverse machine fly. tbar row. met dumbells op een bankje flies (geen idee hoe het heet) en daarnaast 2 oefeningen voor biceps. En ik ben in een 70min klaar over het algemeen (4 sets bij elke oefening nog wel) en ik maak all kinds of gains. Hodgetwins trainde vroeger ook maar 45 min (max 12/14 sets per dag) en nu ze langer trainen en meer oefeningen doen (1.5 uur in gym) maken ze all kinds off gains. Ik snap dus echt niet dat jullie hrt gevoel hebben dat het genoeg is wat je doet. But hey you can do whatever the fck u wanna doooo.
Je moet gewoon minder lullen. En lekker boeiend wat die hodgrtwins doen, al klimmen ze elke dag in een palmboomquote:Op zondag 10 februari 2013 01:56 schreef VeniVidiViciV het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet gewoon minder lullen. En lekker boeiend wat die hodgrtwins doen, al klimmen ze elke dag in een palmboom.
But hey you can do whatever the fck u wanna doooo.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:56 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Yeahh buddy, chinups en laatste rep @ laatste set helemaal bovenaan vasthouden totdat je bijna naar beneden valt en je armen uit elkaar lijken te klappen.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
But hey you can do whatever the fck u wanna doooo.
Gelukkig wel. Back day zonder deadlifts en chin-ups? not even once.
Als je beginner bent hoef je (nog) geen shake te drinken na training toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeahh buddy, chinups en laatste rep @ laatste set helemaal bovenaan vasthouden totdat je bijna naar beneden valt en je armen uit elkaar lijken te klappen.Daarna in de kleedkamer kramp bij het drinken van je shake.
Eh, waarom denk je dat de meeste mensen eerst een halfjaar geen progressie zien (aankloten) en dan ineens gaan groeien? Beginnen doe je met een lege barbell, een 4.5 kg emmer whey en 35 gram creatine per dag. Natty potential my ass.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als je beginner bent hoef je (nog) geen shake te drinken na training toch?
Troll mij niet alsjeblieft, iemand maakte mij ook wijs dat max 100gr eiwit per dag was.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eh, waarom denk je dat de meeste mensen eerst een halfjaar geen progressie zien en dan ineens gaan groeien? Beginnen doe je met een lege barbell, een 4.5 kg emmer whey en 35 gram creatine per dag. Natty potential my ass.
Deze stengel.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
Shake heeft niks met beginner of expert of weet ik het wat te maken. Het is ook geen wondersupplement waardoor je ineens swole as a motherfucker wordt.
Het is gewoon eiwit. Als jij aan je eiwitbehoefte komt met voedsel, neem je geen shake. Als je daar niet aan komt, neem je er wel een. Ik doe een scoop in 400ml melk, 40gr eiwit in totaal. Dat zit ook in een bak kwark, in 175 gram kipfilet of in 3 eieren. Ik vind alleen een shake makkelijker, dus ik neem dat. Maar als jij liever 3 eieren eet, prima, dan doe je dat.
zou dat komen dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:56 schreef seto het volgende:
Nog steeds geen filmpje van Frank Yang die met de Hodge twins traint
Wat voor epic eieren zijn dat, meeste zijn slechts 7 gram PROTEIN per stuk ofzo toch.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
Shake heeft niks met beginner of expert of weet ik het wat te maken. Het is ook geen wondersupplement waardoor je ineens swole as a motherfucker wordt.
Het is gewoon eiwit. Als jij aan je eiwitbehoefte komt met voedsel, neem je geen shake. Als je daar niet aan komt, neem je er wel een. Ik doe een scoop in 400ml melk, 40gr eiwit in totaal. Dat zit ook in een bak kwark, in 175 gram kipfilet of in 3 eieren. Ik vind alleen een shake makkelijker, dus ik neem dat. Maar als jij liever 3 eieren eet, prima, dan doe je dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |