quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
game on
lapo maakt de nieuwe
Karina geeft wel een neuk.quote:
Hij was niet weg. Alleen wanneer er een post van je in een topic wordt verwijderd, dan verdwijnt hij uit je lijst.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:40 schreef Specularium het volgende:
Waarom was deze helemaal weg stelletje hommers?
De andere was dicht na 295 posts ofzo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij was niet weg. Alleen wanneer er een post van je in een topic wordt verwijderd, dan verdwijnt hij uit je lijst.
Als wij posts verwijderen na het slotje dan gaat 'ie niet weer open.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
De andere was dicht na 295 posts ofzo.
Verwijderde posts tellen mee, denk ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
De andere was dicht na 295 posts ofzo.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:35 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:
En dat elke maand.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:37 schreef hexje het volgende:
Mensen die steeds hetzelfde trucje gebruiken.
Dat hij lekkere wijven heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarop? Dat ie geen shirt aan kan trekken?
Ik zie het. Wordt...quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:05 schreef Specularium het volgende:
Ik hoef geen ruzie voor de rest.
Deze wedstrijd wordt mij al teveel.
Goal!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen als het dan wel zo ver is.
Nee jij bent leuk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:57 schreef Boldface het volgende:
Oefenwedstrijden van Oranje... [ afbeelding ]
Meer dan, maar mij ging het om de muziek. Helemaalquote:
Ik beweer niet van mezelf dat ik leuk ben. En ik ben ook niet 7 keer trending topic op Twitter.quote:
Als het al zo is zijn we in ieder geval geen vuige moslims.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
Spec en Bold zijn kloons.
Voor de mensen die het nog niet wisten.
Smaken verschillenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Of met kloons trouwens. Is niet verboden of zo he.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met dat forum.
Of met kloons trouwens. Is niet verboden of zo he.
Een beetje respect voor het Koningshuis meneer Specularium.quote:
Welke andere?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik heb er ook tweeEentje komt nog wel van pas in het voornoemde forum trouwens.
Ik weet van die andere de naam niet meer preciesquote:
Oeps, verkeerde account he?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:09 schreef WillemAlexander het volgende:
[..]
Ik weet van die andere de naam niet meer preciesKan ik nog wel ergens in mijn mail terugvinden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |