Ik hoop dat het geen vonnis was van 4 pagina's.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had net een deskundig oordeel geveld en een hele reactie getypt, maar mijn mobiel besloot de browser af te sluiten. Heel onaardig
Ze vroegen me voor de rijdende rechter maar ik zei fuck de rijdende rechter, ik word een internetmoderatorquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen vonnis was van 4 pagina's.
Ik had mijn epistel al beloofd, sorry.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:20 schreef sp3c het volgende:
ga nu niet allemaal een duit in het zakje doen zeg
Is wel in strijd met het oordeel van de andere rechters. Afgezien daarvan had Paddy het al opgelost. Dus er is helemaal geen probleem.quote:
We verwachten van jou gewoon niet beter, we vinden het allang goed dat je probeert mee te doen. Meedoen is belangrijker dan winnen he.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is wel in strijd met het oordeel van de andere rechters. Afgezien daarvan had Paddy het al opgelost. Dus er is helemaal geen probleem.
Jullie moeten de nog enige in NWS overeind staande Marokkaans Nederlandse user koesteren inderdaad. Ze zijn uitgestorven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We verwachten van jou gewoon niet beter, we vinden het allang goed dat je probeert mee te doen. Meedoen is belangrijker dan winnen he.
Het museum voor antropologie is een deur verder.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jullie moeten de nog enige in NWS overeind staande Marokkaans Nederlandse user koesteren inderdaad. Ze zijn uitgestorven.
Ik zal voor de sier ditmaal met je instemmen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:25 schreef sp3c het volgende:
nee volgens mij zit timmmmm best op 1 lijn met de rest
We hebben D_G nog. Dat is er toch ook zo een?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jullie moeten de nog enige in NWS overeind staande Marokkaans Nederlandse user koesteren inderdaad. Ze zijn uitgestorven.
quote:
Nee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben D_G nog. Dat is er toch ook zo een?
Hij is Turks.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben D_G nog. Dat is er toch ook zo een?
Dank.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:20 schreef timmmmm het volgende:
De mooie post die ik wou plaatsen is iets in de richting als:
Wat is nu het probleem? Mutant, als je problemen hebt met elfletterigs postgedrag, PM hem dan lekker. Dit is NWS FB, niet elfletterig FB. Dus vervuil daar onze gezellige SC niet mee (daartoe reken in FB ook)
Tenzij je wil dat we iets doen aan het vermeende rascisme/moslimhaten van elfletterig, dan post je hier linkjes en dan kijken we ernaar. Meestal is elfletterig uiterst correct, dus ik betwijfel of je gelijk hebt. Maar iedereen laat zich wel eens gaan, dus dan zullen we er zeker naar kijken.
En zo schokkend om er hier in FB en in de SC zo'n big deal van te maken is het sowieso niet denk ik hè, heren
Zulke handige functies, PMs en DMs, als je iets aan iemand persoonlijk wil vragen, hoef je daar niet iedereen mee lastig te vallen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens wil ik Paddy bij deze officieel vragen om van het postgedrag van Elfletterig (zij weet wel waar ik op doel) officieel een notitie te maken.
Paddy modereerde toen in NWS - dus het lijkt mij verstandig om het in feedback te plaatsen. Omdat ik niet weet hoe jullie interne afspraken hierover zijn. Edit: Oh, ik zie dat ze zelf ook NWS-mod is nog..quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zulke handige functies, PMs en DMs, als je iets aan iemand persoonlijk wil vragen, hoef je daar niet iedereen mee lastig te vallen.
Hier vraag je dingen aan de NWSmods. Kan natuurlijk ook, linkje erbij en dan kijkt er iemand naar.
Dank voor het aanbod VS. Het ging om uitspraken in dit topic:quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:40 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wil er wel naar kijken hoor Muttie.
Ik blijf trouwens onverkort bij mijn mening die ik in dat topic heb gegeven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:38 schreef Elfletterig het volgende:
Leer omgaan met kritiek, leer om je niet aangesproken te voelen als de kritiek jou niet aangaat en bovenal: ga ergens anders de sfeer lopen verzieken dan in NWS-SC![]()
Sommige users schijnen er waarde aan te hechten of je ze wel of niet hebt. 9 vd 10 keer kijk ik toch naar de post zelf of het over de schreef gaat. Dus zoveel boeit het niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:47 schreef Specularium het volgende:
Waarom is een note zo belangrijk?
Het is gemod, dan is het verder wel klaar. Daar ben ik het dan ook wel weer mee eens. Ik draag mutant ook niet al zijn notes na.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:52 schreef Elfletterig het volgende:
Was dat waar alle ophef om te doen was?
Ik zie nu inderdaad dat Paddy iets heeft weggehaald. Ik had daar iets geschreven over primitief gedrag van de gemiddelde moslim-man, of iets dergelijks. Dat was inderdaad wat te kort door de bocht. Mutant01 ging steigeren en ik heb het genuanceerd tot gemiddelde moslim-man in dergelijke landen.
En dat vat de in Nederland wonende (?) Mutant01 dan op als schelden aan zijn adres. Eigenlijk kan ik herhalen was ik in NWS-SC al zei voordat Mutant01 doorging met etteren en zuigen:
[..]
Ik blijf trouwens onverkort bij mijn mening die ik in dat topic heb gegeven.
nee je conclusie was dat de gemiddelde moslim-man (in dat soort landen) een barbaarse primitieveling was ofzoietsquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:52 schreef Elfletterig het volgende:
Was dat waar alle ophef om te doen was?
Ik zie nu inderdaad dat Paddy iets heeft weggehaald. Ik had daar iets geschreven over primitief gedrag van de gemiddelde moslim-man, of iets dergelijks. Dat was inderdaad wat te kort door de bocht. Mutant01 ging steigeren en ik heb het genuanceerd tot gemiddelde moslim-man in dergelijke landen.
En dat vat de in Nederland wonende (?) Mutant01 dan op als schelden aan zijn adres. Eigenlijk kan ik herhalen was ik in NWS-SC al zei voordat Mutant01 doorging met etteren en zuigen:
[..]
Ik blijf trouwens onverkort bij mijn mening die ik in dat topic heb gegeven.
Note #13 is van mijn hand. 14-10-2012. Hoe lang geleden is dat eerder?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb trouwens 15 notes nu. Dat waren er eerder altijd 10, dus kennelijk is er wel wat bijgekomen. Een niet nader te noemen persoon kan komende nacht in elk geval weer rustig slapen.
en nu 16quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb trouwens 15 notes nu. Dat waren er eerder altijd 10, dus kennelijk is er wel wat bijgekomen. Een niet nader te noemen persoon kan komende nacht in elk geval weer rustig slapen.
In de tijd dat ik zelf (NWS-)mod was en mijn eigen notes kon inzien. En wat een bagger stond er. Ik wil de volgende keer geld toe om het te moeten lezen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Note #13 is van mijn hand. 14-10-2012. Hoe lang geleden is dat eerder?
als je dat dan weer afspiegelt op de gemiddelde moslim wel. Sp3cifiek ja, generaliseren nee. Het is zo eenvoudig hè!quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:12 schreef sp3c het volgende:
naja als je die figuren die hun handjes niet thuis kunnen houden op zo'n demonstratie barbaarse primitievelingen wil noemen dan heb ik daar niet zoveel problemen mee
Daar gaat het niet over. Het gaat erom dat hij integenstelling tot wat jij waarschijnlijk dacht even een complete bevolkingsgroep wegzette als barbaarse primitieveling. Daar gaat het om. Zo correct gedraagt hij zich dus niet. Iemand een barbaarse primitieveling noemen valt bij mij zeker in de categorie schelden. Ik hanteer het 'moeder-criterium'. Hoe zou het overkomen als iemand jouw moeder zo zou noemen. Dat is gewoon schelden en dat mag best aangepakt worden. Dat heeft Paddy correct opgepakt en ik draag het Elfletterig verder niet na. Ik vroeg hem alleen in SC wat hem bezielde om dergelijke scheldwoorden te bezigen. En dat vroeg ik nadat hij iemand anders op de vingers tikte vanwege het schelden. Die schijnheiligheid is zot.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is gemod, dan is het verder wel klaar. Daar ben ik het dan ook wel weer mee eens. Ik draag mutant ook niet al zijn notes na.
Dus laten we hier alsjeblieft over ophouden verder
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over. Het gaat erom dat hij integenstelling tot wat jij waarschijnlijk dacht Elfletterig even een complete bevolkingsgroep wegzette als barbaarse primitieveling. Daar gaat het om. Zo correct gedraagt hij zich dus niet.
Wat verwacht je nog meer? hij gaat niet op zijn knieën, een bosjebloemen kan je ook op je buik schrijven dus ik raad aan dat je het verder laat rusten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ik had niet over "barbaarse primitievelingen" mogen spreken. Sorry, excuses, etc.
Jij zou je moeder een Barbaarse primitieveling (die twee worden kan je niet loskoppelen, zo gebruikte hij ze namelijk ook) noemen? Wat aardig zeg. Ik weet niet hoe de verhoudingen tussen jou en je moeder is, wil ik ook niet weten ook.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Wat verwacht je nog meer? hij gaat niet op zijn knieën, een bosjebloemen kan je ook op je buik schrijven dus ik raad aan dat je het verder laat rusten.
Of je dat doet of niet, ga in ieder geval maar verder in PM als je die aandrang voelt.
Over die edits: Primitief zou een van de liefste dingen zijn die ik ooit over mijn moeder gezegd heb en ik zou andermans moeder nooit schijnheilig noemen.
Dat zeg ik, dat zou een van de liefste titels zijn die ik mijn mams geefquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij zou je moeder een Barbaarse primitieveling (die twee worden kan je niet loskoppelen, zo gebruikte hij ze namelijk ook) noemen? Wat aardig zeg. Ik weet niet hoe de verhoudingen tussen jou en je moeder is, wil ik ook niet weten ook.
Dan dien jij een vervangend criterium te gebruiken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat zou een van de liefste titels zijn die ik mijn mams geef
nou er zat toch wel wat meer nuance in dan 'je moeder is een barbaarse primitieveling!'quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij zou je moeder een Barbaarse primitieveling (die twee worden kan je niet loskoppelen, zo gebruikte hij ze namelijk ook) noemen? Wat aardig zeg. Ik weet niet hoe de verhoudingen tussen jou en je moeder is, wil ik ook niet weten ook.
De gemiddelde moslimman is een barbaarse primitieveling is genuanceerd?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou er zat toch wel wat meer nuance in dan 'je moeder is een barbaarse primitieveling!'
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als je dat dan weer afspiegelt op de gemiddelde moslim wel. Sp3cifiek ja, generaliseren nee. Het is zo eenvoudig hè!
nopequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De gemiddelde moslimman is een barbaarse primitieveling is genuanceerd?
zit al meer nuance inquote:De gemiddelde moslimman in een moslimland is een barbaarse primitieveling is genuanceerd?
Alsjeblieft zeg... breng hem niet op ideeën...quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef timmmmm het volgende:
Of je dat doet of niet, ga in ieder geval maar verder in PM als je die aandrang voelt.
Dat eerste was te ongenuanceerd, dus heb ik dat ook aangepast.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De gemiddelde moslimman is een barbaarse primitieveling is genuanceerd?
De gemiddelde moslimman in een moslimland is een barbaarse primitieveling is genuanceerd?
Meer, maar is alles behalve genuanceerd. Komop sp3c... ik schat je toch echt wat hoger in dan dit.quote:
De gemiddelde katholieke in een katholiek land....de gemiddelde jood in Israëlquote:
dat zei ik ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meer, maar is alles behalve genuanceerd.
krijgen we dat weerquote:Komop sp3c... ik schat je toch echt wat hoger in dan dit.
Dus als het niet over mij gaat, mag ik dergelijke achterlijke statements niet aankaarten? Dus als ik anti-semitisme in een topic spot, moet ik het maar laten gaan? Of als het over negers gaat? Wat is dat voor flauwekul zeg. En dat jij meent dat het in de buurt komt van de realiteit - zegt al genoeg over jouw wereldbeeld. Compleet verwrongen man. Het is, zoals Paddy zei, niet anders dan 'de gemiddelde Nederlandse man is een pedofiel'.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg... breng hem niet op ideeën...
[..]
Dat eerste was te ongenuanceerd, dus heb ik dat ook aangepast.
Dat tweede komt redelijk in de buurt van de realiteit, in mijn optiek. Die mening hoef je verder niet te delen, maar ik snap niet dat je je aangesproken voelt. Je bent niet de gemiddelde moslim en je woont niet in zo'n moslimland. Dus het gaat jou twee keer NIET aan.
Fair enough, maar het is niet zo dat Nederlanders zich massaal aan kinderen vergrijpen, terwijl die vrouwen op het Tahirplein wel degelijk massaal worden verkracht door grote groepen mannen. Juist vanwege die massaliteit maakte ik de gewraakte opmerking: het wangedrag is breed verspreid. En ik ging daarbij gewoon af op de berichtgeving zoals die werd gepresenteerd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef paddy het volgende:
Ik wil hier toch een kanttekening zetten.
Ik vind er nogal een verschil zitten in "De gemiddelde Nederlander is pedofiel en niet gastvrij dus beesten"
Of: "de daders zijn beesten"
Ik vond hem niet kunnen.
Ik zou het wel gewoon doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is mij de moeite niet waard om hier de rest van de dag over door te zaniken.
De berichtgeving ging over Egypte en het Tahirplein. Niet over Tunesie, Turkije, Libie, Marokko, Mauritanië. Nee. Over EGYPTE. Hoeveel massaverkrachtingen vinden in die landen plaats tijdens dergelijke demonstraties? Je poogt het nog steeds goed te praten, daarom heb ik het gevoel dat jij je excuses ook niet meent. Maar goed, ik zal het verder hierbij laten zitten. Ik denk dat mijn punt wel duidelijk is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fair enough, maar het is niet zo dat Nederlanders zich massaal aan kinderen vergrijpen, terwijl die vrouwen op het Tahirplein wel degelijk massaal worden verkracht door grote groepen mannen. Juist vanwege die massaliteit maakte ik de gewraakte opmerking: het wangedrag is breed verspreid. En ik ging daarbij gewoon af op de berichtgeving zoals die werd gepresenteerd.
Maar goed, mijn excuses aan iedereen die zich gekrenkt of beledigd voelde. In het bijzonder aan Mutant01. Het is mij de moeite niet waard om hier de rest van de dag over door te zaniken.
is het ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef paddy het volgende:
[..]
De gemiddelde katholieke in een katholiek land....de gemiddelde jood in Israël
Ik vind hem nog steeds irritant en generaliserend
Aandikken? Wat valt er aan te dikken aan zo'n uitspraak? Spreekt boekdelen me dunkt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
is het ook
maar bij een nieuwsartikel over massale rellen bij een voetbalwedstrijd concluderen dat de gemiddelde voetbalstadionbezoeker een relschopper is is een flink eind genuanceerder dan roepen dat elke liefhebber van de sport een relschopper is
beiden fout en irritant en generaliserend en al die shit maar je moet zo'n uitspraak niet aandikken om een punt te maken
ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aandikken? Wat valt er aan te dikken aan zo'n uitspraak? Spreekt boekdelen me dunkt.
nee dat gevoel krijg ik bij jou altijdquote:Ondertussen claim je wel dat ik achter elke steen een moslimhater zou zien. Is dat ook aandikken? Of was dat een garp?
Iedereen leert van z'n fouten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
Beste NWS-mods,
Het spijt me dat ik jullie dit gezanik heb aangedaan. Ik had overduidelijk de post van Mutant01 in SC moeten negeren. Hij weet namelijk van geen ophouden.
okequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef paddy het volgende:
Nu al die users een trap tussen de benen verkopen
Hij noemde de gemiddelde moslimman een barbaarse primitieveling. Dat jij het niet als gescheld ziet moet je zelf weten. Raar dat ik mijzelf aangesproken zou voelen na zo'n uitspraak trouwens, vind je niet? Jij poogt het weer lekker te downplayen. Moet je zelf weten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben ik het helemaal mee eens
daarom snap ik dus niet dat je het aan probeert te dikken, de quote sprak voor zichzelf en is terecht weggehaald maar hij noemde niet alle moslims barbaarse primitievelingen en hij zat gewoon niet te schelden
Ja, waarschijnlijk omdat ik vooraan sta in de strijd tegen dit soort ranzige uitspraken. Tegengeluid. Geeft niet, it's the price I pay. Game on!quote:nee dat gevoel krijg ik bij jou altijd
Nee, het is goed dat het even besproken gaat worden. Het was gewoon fout en generaliserend. En begrijp dus ook heel goed hoe jij je als moslim moet voelen. Ook al kan ik niet alles wegmodereren want soms moet je juist met tegenargumenten komen om iemand anders een andere mening te laten inzien.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
Beste NWS-mods,
Het spijt me dat ik jullie dit gezanik heb aangedaan. Ik had overduidelijk de post van Mutant01 in SC moeten negeren. Hij weet namelijk van geen ophouden.
in dat soort landen jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij noemde de gemiddelde moslimman een barbaarse primitieveling. Dat jij het niet als gescheld ziet moet je zelf weten. Raar dat ik mijzelf aangesproken zou voelen na zo'n uitspraak trouwens, vind je niet? Jij poogt het weer lekker te downplayen. Moet je zelf weten.
game on!quote:[..]
Ja, waarschijnlijk omdat ik vooraan sta in de strijd tegen dit soort ranzige uitspraken. Tegengeluid. Geeft niet, it's the price I pay. Game on!
Je weet dat je elfletterig quote he?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, het is goed dat het even besproken gaat worden. Het was gewoon fout en generaliserend. En begrijp dus ook heel goed hoe jij je als moslim moet voelen. Ook al kan ik niet alles wegmodereren want soms moet je juist met tegenargumenten komen om iemand anders een andere mening te laten inzien.
Ik vind de kwalificatie gemiddelde moslim/Katholieke/jood/westerling/hindoe te gebruiken samen met het woord "beest" nu niet echt willen zorgen voor een discussie. Maar het is 11 letterig wel duidelijk nu denk ik
Nee dat zei hij in eerste instantie niet. Mijn hemel zeg... wat probeer je nu te bewijzen? Kan je wel lekker gaan volhouden en downplayen, maar je hebt alleen maar jezelf ermee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:47 schreef sp3c het volgende:
in dat soort landen ja
als jij ook uit 'dat soort landen' komt dan vind ik het niet raar dat je je aangesproken voelt maar het is nog steeds geen schelden
ja en in tweede instantie welquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dat zei hij in eerste instantie niet.
niets?quote:Mijn hemel zeg... wat probeer je nu te bewijzen?
Yep, maar is mijn spreektaal. Zo benoemde ik gisteren mijn schoon zus nog met..."maar (insert naam) is weer lekker aan het rellen he? I.p.v "jij bent weer lekker aan het rellen he?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet dat je elfletterig quote he?
Laat het dan over aan de mod die erbij betrokken was, want het blijkt dat je geen kaas hebt gegeten van de situatie toen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
niets?
ik reageer op jullie feedback
Of je accepteert gewoon dat het leven niet zwart-wit isquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat het dan over aan de mod die erbij betrokken was, want het blijkt dat je geen kaas hebt gegeten van de situatie toen.
Wat wil je daarmee stellen, want dit is een hele algemene statement. Die overigens niet past bij de feitelijke constatering.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of je accepteert gewoon dat het leven niet zwart-wit is
ik was er als mod ook bij betrokken slimmerikquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat het dan over aan de mod die erbij betrokken was, want het blijkt dat je geen kaas hebt gegeten van de situatie toen.
Dan zou je moeten weten dat hij in eerste instantie zei: de gemiddelde moslimman is een barbaarse primitieveling.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was er als mod ook bij betrokken slimmerik
Dat klopt niet. Want dan zou ik niet weten dat hij dat had gezegd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:56 schreef sp3c het volgende:
voor zover ik kan zien was hij 2 minuten eerder
Precies. Niemand is een heilig boontje. En ook al mag ik een drammerig persoontje zijn: ik dram alleen als ik gelijk heb.quote:
Mwa, ik loop daar wel vaker tegenaan. Misschien nog open staan? De tijd geeft het duidelijk aan, en kunnen edits zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Want dan zou ik niet weten dat hij dat had gezegd.
Nou...euhhhhquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies. Niemand is een heilig boontje. En ook al mag ik een drammerig persoontje zijn: ik dram alleen als ik gelijk heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |