Jij zou je moeder een Barbaarse primitieveling (die twee worden kan je niet loskoppelen, zo gebruikte hij ze namelijk ook) noemen? Wat aardig zeg. Ik weet niet hoe de verhoudingen tussen jou en je moeder is, wil ik ook niet weten ook.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Wat verwacht je nog meer? hij gaat niet op zijn knieën, een bosjebloemen kan je ook op je buik schrijven dus ik raad aan dat je het verder laat rusten.
Of je dat doet of niet, ga in ieder geval maar verder in PM als je die aandrang voelt.
Over die edits: Primitief zou een van de liefste dingen zijn die ik ooit over mijn moeder gezegd heb en ik zou andermans moeder nooit schijnheilig noemen.
Dat zeg ik, dat zou een van de liefste titels zijn die ik mijn mams geefquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij zou je moeder een Barbaarse primitieveling (die twee worden kan je niet loskoppelen, zo gebruikte hij ze namelijk ook) noemen? Wat aardig zeg. Ik weet niet hoe de verhoudingen tussen jou en je moeder is, wil ik ook niet weten ook.
Dan dien jij een vervangend criterium te gebruiken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat zou een van de liefste titels zijn die ik mijn mams geef
nou er zat toch wel wat meer nuance in dan 'je moeder is een barbaarse primitieveling!'quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij zou je moeder een Barbaarse primitieveling (die twee worden kan je niet loskoppelen, zo gebruikte hij ze namelijk ook) noemen? Wat aardig zeg. Ik weet niet hoe de verhoudingen tussen jou en je moeder is, wil ik ook niet weten ook.
De gemiddelde moslimman is een barbaarse primitieveling is genuanceerd?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou er zat toch wel wat meer nuance in dan 'je moeder is een barbaarse primitieveling!'
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als je dat dan weer afspiegelt op de gemiddelde moslim wel. Sp3cifiek ja, generaliseren nee. Het is zo eenvoudig hè!
nopequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De gemiddelde moslimman is een barbaarse primitieveling is genuanceerd?
zit al meer nuance inquote:De gemiddelde moslimman in een moslimland is een barbaarse primitieveling is genuanceerd?
Alsjeblieft zeg... breng hem niet op ideeën...quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef timmmmm het volgende:
Of je dat doet of niet, ga in ieder geval maar verder in PM als je die aandrang voelt.
Dat eerste was te ongenuanceerd, dus heb ik dat ook aangepast.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De gemiddelde moslimman is een barbaarse primitieveling is genuanceerd?
De gemiddelde moslimman in een moslimland is een barbaarse primitieveling is genuanceerd?
Meer, maar is alles behalve genuanceerd. Komop sp3c... ik schat je toch echt wat hoger in dan dit.quote:
De gemiddelde katholieke in een katholiek land....de gemiddelde jood in Israëlquote:
dat zei ik ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meer, maar is alles behalve genuanceerd.
krijgen we dat weerquote:Komop sp3c... ik schat je toch echt wat hoger in dan dit.
Dus als het niet over mij gaat, mag ik dergelijke achterlijke statements niet aankaarten? Dus als ik anti-semitisme in een topic spot, moet ik het maar laten gaan? Of als het over negers gaat? Wat is dat voor flauwekul zeg. En dat jij meent dat het in de buurt komt van de realiteit - zegt al genoeg over jouw wereldbeeld. Compleet verwrongen man. Het is, zoals Paddy zei, niet anders dan 'de gemiddelde Nederlandse man is een pedofiel'.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg... breng hem niet op ideeën...
[..]
Dat eerste was te ongenuanceerd, dus heb ik dat ook aangepast.
Dat tweede komt redelijk in de buurt van de realiteit, in mijn optiek. Die mening hoef je verder niet te delen, maar ik snap niet dat je je aangesproken voelt. Je bent niet de gemiddelde moslim en je woont niet in zo'n moslimland. Dus het gaat jou twee keer NIET aan.
Fair enough, maar het is niet zo dat Nederlanders zich massaal aan kinderen vergrijpen, terwijl die vrouwen op het Tahirplein wel degelijk massaal worden verkracht door grote groepen mannen. Juist vanwege die massaliteit maakte ik de gewraakte opmerking: het wangedrag is breed verspreid. En ik ging daarbij gewoon af op de berichtgeving zoals die werd gepresenteerd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef paddy het volgende:
Ik wil hier toch een kanttekening zetten.
Ik vind er nogal een verschil zitten in "De gemiddelde Nederlander is pedofiel en niet gastvrij dus beesten"
Of: "de daders zijn beesten"
Ik vond hem niet kunnen.
Ik zou het wel gewoon doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is mij de moeite niet waard om hier de rest van de dag over door te zaniken.
De berichtgeving ging over Egypte en het Tahirplein. Niet over Tunesie, Turkije, Libie, Marokko, Mauritanië. Nee. Over EGYPTE. Hoeveel massaverkrachtingen vinden in die landen plaats tijdens dergelijke demonstraties? Je poogt het nog steeds goed te praten, daarom heb ik het gevoel dat jij je excuses ook niet meent. Maar goed, ik zal het verder hierbij laten zitten. Ik denk dat mijn punt wel duidelijk is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fair enough, maar het is niet zo dat Nederlanders zich massaal aan kinderen vergrijpen, terwijl die vrouwen op het Tahirplein wel degelijk massaal worden verkracht door grote groepen mannen. Juist vanwege die massaliteit maakte ik de gewraakte opmerking: het wangedrag is breed verspreid. En ik ging daarbij gewoon af op de berichtgeving zoals die werd gepresenteerd.
Maar goed, mijn excuses aan iedereen die zich gekrenkt of beledigd voelde. In het bijzonder aan Mutant01. Het is mij de moeite niet waard om hier de rest van de dag over door te zaniken.
is het ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef paddy het volgende:
[..]
De gemiddelde katholieke in een katholiek land....de gemiddelde jood in Israël
Ik vind hem nog steeds irritant en generaliserend
Aandikken? Wat valt er aan te dikken aan zo'n uitspraak? Spreekt boekdelen me dunkt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
is het ook
maar bij een nieuwsartikel over massale rellen bij een voetbalwedstrijd concluderen dat de gemiddelde voetbalstadionbezoeker een relschopper is is een flink eind genuanceerder dan roepen dat elke liefhebber van de sport een relschopper is
beiden fout en irritant en generaliserend en al die shit maar je moet zo'n uitspraak niet aandikken om een punt te maken
ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aandikken? Wat valt er aan te dikken aan zo'n uitspraak? Spreekt boekdelen me dunkt.
nee dat gevoel krijg ik bij jou altijdquote:Ondertussen claim je wel dat ik achter elke steen een moslimhater zou zien. Is dat ook aandikken? Of was dat een garp?
Iedereen leert van z'n fouten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
Beste NWS-mods,
Het spijt me dat ik jullie dit gezanik heb aangedaan. Ik had overduidelijk de post van Mutant01 in SC moeten negeren. Hij weet namelijk van geen ophouden.
okequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef paddy het volgende:
Nu al die users een trap tussen de benen verkopen
Hij noemde de gemiddelde moslimman een barbaarse primitieveling. Dat jij het niet als gescheld ziet moet je zelf weten. Raar dat ik mijzelf aangesproken zou voelen na zo'n uitspraak trouwens, vind je niet? Jij poogt het weer lekker te downplayen. Moet je zelf weten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben ik het helemaal mee eens
daarom snap ik dus niet dat je het aan probeert te dikken, de quote sprak voor zichzelf en is terecht weggehaald maar hij noemde niet alle moslims barbaarse primitievelingen en hij zat gewoon niet te schelden
Ja, waarschijnlijk omdat ik vooraan sta in de strijd tegen dit soort ranzige uitspraken. Tegengeluid. Geeft niet, it's the price I pay. Game on!quote:nee dat gevoel krijg ik bij jou altijd
Nee, het is goed dat het even besproken gaat worden. Het was gewoon fout en generaliserend. En begrijp dus ook heel goed hoe jij je als moslim moet voelen. Ook al kan ik niet alles wegmodereren want soms moet je juist met tegenargumenten komen om iemand anders een andere mening te laten inzien.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
Beste NWS-mods,
Het spijt me dat ik jullie dit gezanik heb aangedaan. Ik had overduidelijk de post van Mutant01 in SC moeten negeren. Hij weet namelijk van geen ophouden.
in dat soort landen jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij noemde de gemiddelde moslimman een barbaarse primitieveling. Dat jij het niet als gescheld ziet moet je zelf weten. Raar dat ik mijzelf aangesproken zou voelen na zo'n uitspraak trouwens, vind je niet? Jij poogt het weer lekker te downplayen. Moet je zelf weten.
game on!quote:[..]
Ja, waarschijnlijk omdat ik vooraan sta in de strijd tegen dit soort ranzige uitspraken. Tegengeluid. Geeft niet, it's the price I pay. Game on!
Je weet dat je elfletterig quote he?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, het is goed dat het even besproken gaat worden. Het was gewoon fout en generaliserend. En begrijp dus ook heel goed hoe jij je als moslim moet voelen. Ook al kan ik niet alles wegmodereren want soms moet je juist met tegenargumenten komen om iemand anders een andere mening te laten inzien.
Ik vind de kwalificatie gemiddelde moslim/Katholieke/jood/westerling/hindoe te gebruiken samen met het woord "beest" nu niet echt willen zorgen voor een discussie. Maar het is 11 letterig wel duidelijk nu denk ik
Nee dat zei hij in eerste instantie niet. Mijn hemel zeg... wat probeer je nu te bewijzen? Kan je wel lekker gaan volhouden en downplayen, maar je hebt alleen maar jezelf ermee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:47 schreef sp3c het volgende:
in dat soort landen ja
als jij ook uit 'dat soort landen' komt dan vind ik het niet raar dat je je aangesproken voelt maar het is nog steeds geen schelden
ja en in tweede instantie welquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dat zei hij in eerste instantie niet.
niets?quote:Mijn hemel zeg... wat probeer je nu te bewijzen?
Yep, maar is mijn spreektaal. Zo benoemde ik gisteren mijn schoon zus nog met..."maar (insert naam) is weer lekker aan het rellen he? I.p.v "jij bent weer lekker aan het rellen he?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet dat je elfletterig quote he?
Laat het dan over aan de mod die erbij betrokken was, want het blijkt dat je geen kaas hebt gegeten van de situatie toen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
niets?
ik reageer op jullie feedback
Of je accepteert gewoon dat het leven niet zwart-wit isquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat het dan over aan de mod die erbij betrokken was, want het blijkt dat je geen kaas hebt gegeten van de situatie toen.
Wat wil je daarmee stellen, want dit is een hele algemene statement. Die overigens niet past bij de feitelijke constatering.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of je accepteert gewoon dat het leven niet zwart-wit is
ik was er als mod ook bij betrokken slimmerikquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat het dan over aan de mod die erbij betrokken was, want het blijkt dat je geen kaas hebt gegeten van de situatie toen.
Dan zou je moeten weten dat hij in eerste instantie zei: de gemiddelde moslimman is een barbaarse primitieveling.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was er als mod ook bij betrokken slimmerik
Dat klopt niet. Want dan zou ik niet weten dat hij dat had gezegd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:56 schreef sp3c het volgende:
voor zover ik kan zien was hij 2 minuten eerder
Precies. Niemand is een heilig boontje. En ook al mag ik een drammerig persoontje zijn: ik dram alleen als ik gelijk heb.quote:
Mwa, ik loop daar wel vaker tegenaan. Misschien nog open staan? De tijd geeft het duidelijk aan, en kunnen edits zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Want dan zou ik niet weten dat hij dat had gezegd.
Nou...euhhhhquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies. Niemand is een heilig boontje. En ook al mag ik een drammerig persoontje zijn: ik dram alleen als ik gelijk heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |