quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?
Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ken iemand met zo'n ding. Is nu donkergroen en hij laat 'm geel spuitenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef Duvel het volgende:
Dat zijn zulke gave wagens.
Deze is zelfs nog gaver, die doen we over een paar topics wel.
[ afbeelding ]
Dat is wss ff 4 nieuwe deuren en dan starten lopen.quote:
Even in F&F posten met de vraag of iemand die tak herkentquote:
Dan zal dat het zijn iddquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:03 schreef .Neovo. het volgende:
Ik dacht al, die foto van je leek niet op een ford
Die twinair is een twee cilinder met 85 pk als er een turbo opzat, zonder turbo indd 65. inhoud 900cc
plassenquote:
jep maar na 684 keer ken ik het welquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:43 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is Will.I.Am ft. Britney Spears - Scream and shout toch een puik nummer he kinders![]()
Wel op volume 80 miljoen met een flinke sub, maar dat hebben jullie vast allemaal
how to stretch a Volvoquote:
Kende het helemaal niet. Maar jezus christus te paard wat een ongehoord schijtnummer. Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:43 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is Will.I.Am ft. Britney Spears - Scream and shout toch een puik nummer he kinders![]()
Wel op volume 80 miljoen met een flinke sub, maar dat hebben jullie vast allemaal
quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:43 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is Britney Spears toch puik he kinders![]()
Toen was het een behoorlijk lekker ding jaquote:
Ze heeft mindere dagen gehad.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen was het een behoorlijk lekker ding ja![]()
In die clip... mijn hemel
In de clip valt het nog redelijk mee. Ze heeft er erger uit gezienquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen was het een behoorlijk lekker ding ja![]()
In die clip... mijn hemel
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets van na de tweede wereldoorlog?
pillenkop, die gaat gewoon keihardquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ze heeft mindere dagen gehad.
[ afbeelding ]
Wat is dat nu weer voor een teringherrie...quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:09 schreef densmee het volgende:
[..]
pillenkop, die gaat gewoon keihard![]()
die staat keihard te raven op terror
dat is waar britney bitch naar luistert op die fotoquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een teringherrie...
Wat een malloot.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ken iemand met zo'n ding. Is nu donkergroen en hij laat 'm geel spuitenziek zonde.
Zonde, want gaat best goed. Ik heb die dingen ooit als leenwagen van een garage meegekregen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben de snelweg niet op geweest met dat koffiemolentje. Toch wel leukom eens te doen
dat wordt pompen met die subwooferrrrquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:43 schreef BaraCuda het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een teringherrie...
Ik heb dat album (en zo nog wel meerdere van ze) in hoge kwaliteits .flac bestanden, perfect.quote:
tering geen idee eigenlijk, denk dat je richting een sproeier van een carb moet zoeken, bij auto's wordt een groot deel van de opbrengst geregelt via de aansturingquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef Barcaconia het volgende:
Chuck, jij ziet veel auto's van binnen. Ik zoek de kleinste losse nozzle van een injector/verstuiver die je kent voor een experimentje (niet van mij, ik ken geen details), heb jij een idee waar te zoeken?
vernevelen doe je onder hoge druk door een klein gat, denk bv aan een commenrail verstuiver. maar die zal wel weer te zwaar zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:10 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zoek alleen het nozzletje. Iemand die ik ken wil een vloeistof handmatig vernevelen met een plunjer maar zoekt een nozzle om het doorheen te persen. Zo klein mogelijk. De sproeier van een carb is niet fijn genoeg om te vernevelen.
Ken je een wenteltrap?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:27 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
ben benieuwd hoe dat chassis er nu uit ziet
Niet volledig aandraaien en loctite er aan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:24 schreef Dingest het volgende:
Morgen maar even helemaal naar Ter Apel, naar Anton Potze voor die plugjesHij heeft nog wel een sloop-9000 staan kennelijk. Bedacht mij vanochtend dat een boutje niet werkt, omdat bij het strak aandraaien die scharnieren niet meer kunnen bewegen en dan werkt het nog steeds niet
Dan heeft het scharniertje dus speling vanwege twee verschillende diameters, en werkt het ook niet zo denderend (omhoog wel, omlaag niet). Beste is, jammer genoeg, de juiste plugjes erin.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niet volledig aandraaien en loctite er aan.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:56 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dan heeft het scharniertje dus speling vanwege twee verschillende diameters, en werkt het ook niet zo denderend (omhoog wel, omlaag niet). Beste is, jammer genoeg, de juiste plugjes erin.
Dat zou nog kunnen, mits ik de juiste maten/verhoudingen kan vinden. Maar ik heb eerst al een afspraak bij Saab Potze gemaakt, kan ik misschien nog het één en ander navragen als ik er toch benquote:
Waar denk je ?quote:
Mits je een draaibank kunt vinden bij een vriend/kennisquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:09 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen, mits ik de juiste maten/verhoudingen kan vinden. Maar ik heb eerst al een afspraak bij Saab Potze gemaakt, kan ik misschien nog het één en ander navragen als ik er toch ben
Bilnaad?quote:
'96 bedoel je?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:20 schreef 2cv het volgende:
Zwarte Swiftjes uit '06 niet zo hoor ...
20 jaar terug in de tijdquote:
Nee, ik kijk verkeerd. Ik bedoel zelfs '93.quote:
Die staat anderhalf uur te filmen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
20 jaar terug in de tijd
Hier zie je tenminste nog mensen filmen met hun smartphone
Mooie foto.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:28 schreef Paladijn het volgende:
EnZo ziet een saab 9000 achterdeur er zonder bekleding uit!
Die plugjes moet ik voor ook nog eens vervangen, schijnt dat het slot dan weer 'normaal' werkt.
quote:
Ik heb er een uit 93quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, ik kijk verkeerd. Ik bedoel zelfs '93.
Sinds ik een gopro heb vraag ik me af hoe ik ooit zonder geleefd hebquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee sindsdien wil en heb ik dus ook een cam die dat kan
Slaapkopjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:22 schreef Anne het volgende:
.
Knuppelrukker is nog slaapieslaap aan 't doen..
Wat doe jij hier? Stel je eerst even voor ofzo.quote:
Hallo! Ik stel me voor dat ik op het strand lig, met een cocktail in mijn hand, met een temperatuurtje van 30 graden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? Stel je eerst even voor ofzo.
Goedgekeurd!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Hallo! Ik stel me voor dat ik op het strand lig, met een cocktail in mijn hand, met een temperatuurtje van 30 graden.
Jij hebt ook een zachte G toch? Vind je Schggcghcgheveningen dan ook niet een verschrikkelijke plaatsnaam?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goedgekeurd!
Alhoewel in Scheveningen de enige 30 graden die je gaat vinden de afdaling van de duinen naar het strand is
Noem eens watquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:35 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind heel veel dingen in die hoek van het land verschrikkelijkMaar ik kan niet zeggen dat ik ooit een probleem met die plaatsnaam gehad heb.
Als je (sommige delen van) Engeland gewend bent is het al vlug mooiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:23 schreef Duvel het volgende:
Gisteren twee Engelsen laten zien dat Rotterdam best tof is.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:40 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben bang dat ik dan willekeurige mensen ga beledigen die ik eigenlijk niet wil beledigen.
Ik vind het leuke materie maar TS is erg ongeloofwaardigquote:
is gedroogd grasquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Uhmmm........... serieuze vraag: is het toegestaan om foto's werk van je werk te plaatsen?
Oke prima hoor, was even benieuwd hoe dat bij de Kanarie-brigade zatquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]ok vraag altijd toestemming aan de eigenaar
, en ja ik heb het ook overlegt met mijn leiding gevende
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Oke prima hoor, was even benieuwd hoe dat bij de Kanarie-brigade zat
ho ho dat is geen ral 1016, annie en ik zijn van de kanariebrigadequote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Oke prima hoor, was even benieuwd hoe dat bij de Kanarie-brigade zat
Ja? Heb je een vergelijking gedaan toen je langs reedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:51 schreef densmee het volgende:
[..]
ho ho dat is geen ral 1016, annie en ik zijn van de kanariebrigade
Ben je voortaan garage-wacht?quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:51 schreef densmee het volgende:
[..]
ho ho dat is geen ral 1016, annie en ik zijn van de kanariebrigade
nee ik kende hem alquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja? Heb je een vergelijking gedaan toen je langs reed?
overigens wel sneu porsche fahren en dan woonplaats service hebbenquote:
Nee, das alleen voor reserve-Duitsers en lieden uit België-Noord.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef Anne het volgende:
Nog iemand die carnaval gaat vieren?
[ afbeelding ]
nopequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben nu bij een carnavalsdiscoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
qft.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, das alleen voor reserve-Duitsers en lieden uit België-Noord.
Ik heb wel eens 's morgens een collega bij het bureau gehad wat ik die dag bezette, die doodleuk tegen me zei: "Dat is mijn flexplekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:28 schreef Paladijn het volgende:
Dat ziet eruit als een clean-desk flexplek
Mijn uitzicht is net hoe mijn stoel gedraaid staat en waar ik zelf rondhangquote:
Nee, ik was het niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:34 schreef Paladijn het volgende:
uche uche: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=76192815
die crossa ziet er beter uitquote:
Ik heb 't voor SD bij Antagonist.nl gehost.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef densmee het volgende:
waar kan ik het beste een domein aanvragen, ik heb er niet direct plannen mee. maar ik wil hem toch al vastgelegd hebben voordat ik mijzelf inschrijf bij de kvk
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:55 schreef .Neovo. het volgende:
Toch wel een fijn idee dat kleine wagens tegenwoordig vrij veilig zijn. Tenminste, de voorkant is aan strond, maar de deuren gaan soepel open op de foto te zien.
Zit ik ook, goeie tentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb 't voor SD bij Antagonist.nl gehost.
geef toe, hoe bagger een panda ook rijdt, het is zoveel beter dan het ovquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Die gast is nu ook wel heel erg dood lijkt me
Anyway, ik ben weer thuis, heb het overleefdHet was geen Ford Ka maar een Fiat Panda. 5 deurs, volgens mij de 65 pk TwinAir. Meer specs kan ik er zo gauw niet van vinden maar het klonk als een driepittertje. Van ten hoogste 1000 cc. Zeker de eerste 10 km reed ik echt als een beginner
Had dan ook 4 en een half jaar geen stuur meer vast gehad, vandaar. Later ging het wel iets beter. Totaal 22 km gereden, alleen stadsverkeer. Ben de snelweg niet op geweest met dat koffiemolentje. Toch wel leukom eens te doen
qftquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geef toe, hoe bagger een panda ook rijdt, het is zoveel beter dan het ov
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kende het helemaal niet. Maar jezus christus te paard wat een ongehoord schijtnummer. Bedankt voor de tip
Woon jij naast sLipje?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:20 schreef Paladijn het volgende:
De buurman staat weer op de anwb te wachten met zijn frod focus
Deze is ook wel dik! E55 AMGquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:37 schreef densmee het volgende:
https://www.bva-auctions.com/auction/index/6906
laat dat nou niet zien, dadelijk koopt SD diequote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Deze is ook wel dik! E55 AMG
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/6737/2768589
Mocht hij hem kopen wil ik mij deze vast aanmelden om een stukje te sturen!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:54 schreef densmee het volgende:
[..]
laat dat nou niet zien, dadelijk koopt SD die
er staat wel bij NAP onlogischquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mocht hij hem kopen wil ik mij deze vast aanmelden om een stukje te sturen!
quote:
Er zijn 2 Annie'squote:
http://www.apk-paulsgarage.nl/quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:11 schreef _X het volgende:
Weet iemand een garage voor Apk die niet te duur en te streng is in omgeving Muiden?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:05 schreef Alfisti het volgende:
Voor de maffie citroen rijdende fries hebben ze ook wat!![]()
https://www.bva-auctions.com/auction/category/6803/329029
Waarom ? Denk je dat er iets aan je auto mankeert ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:11 schreef _X het volgende:
Weet iemand een garage voor Apk die niet te duur en te streng is in omgeving Muiden?
weet ik wel zeker..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom ? Denk je dat er iets aan je auto mankeert ?
Is het misschien een idee om er gewoon voor te zorgen dat je auto in orde is ?quote:
Je snapt hopelijk dat autorijden gewoon geld kost he ? En dat als je het niet kan betalen je het ding moet verkopen. Dat de belastingen te hoog zijn snap ik, maar dat is niet een reden om je auto niet meer te onderhouden en een blinde APK-keurmeester te zoeken. Veiligheid enzo ...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:44 schreef _X het volgende:
daarom ben ik dus op zoek naar een niet al te dure garage.
Gast? Ik wil m toch laten goedmaken?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat autorijden gewoon geld kost he ? En dat als je het niet kan betalen je het ding moet verkopen. Dat de belastingen te hoog zijn snap ik, maar dat is niet een reden om je auto niet meer te onderhouden en een blinde APK-keurmeester te zoeken. Veiligheid enzo ...
Misschien dat 2cv een adresje weet bij een hobby-sleutelaar, 2cv doet ook aan Citroenen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef _X het volgende:
citroen berlingo de toeter doet het niet de ruitenwisser bedrading doet het niet de distributieriem moet waarschijnlijk vervangen worden de v snaar piept en sinds gister zit er een ster rechtsonder in de voorruit met een diameter van ongv 15cm.
Toeter (laten) maken, ruitenwisserbedrading (laten) maken, ruit (laten) vervangen en fijn doorkachelen. Het ding loopt dan vanzelf in de soep en dan zijn we een gevaar op de weg armer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef _X het volgende:
citroen berlingo de toeter doet het niet de ruitenwisser bedrading doet het niet de distributieriem moet waarschijnlijk vervangen worden de v snaar piept en sinds gister zit er een ster rechtsonder in de voorruit met een diameter van ongv 15cm.
Distrubutie riem is geen eis voor APK, claxon wel, ruitenwissers ook, en die ster, daar moet een nieuwe voorruit inquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef _X het volgende:
Waarom zoek je dan een niet al te strenge keurmeester ?quote:
Ik doe alles zelf. Dichtstbijzijnde 'adresje' ligt boven Groningen. En ik doe geen Berlingo's.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Misschien dat 2cv een adresje weet bij een hobby-sleutelaar, 2cv doet ook aan Citroenen.
Veiligheid ?quote:
helaas is een meervoudige scheur gewoon afkeurquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef _X het volgende:
Voor de voorruit zoek ik een niet al te strenge keurmeester. Hij zit uit het gezichtsveld dus ik hoop dat ik hem niet hoef te vervangen.
Je weet dat een ruit bij moderne auto's (dus ook bij Berlingo's) onderdeel is van de constructie he ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef _X het volgende:
Voor de voorruit zoek ik een niet al te strenge keurmeester. Hij zit uit het gezichtsveld dus ik hoop dat ik hem niet hoef te vervangen.
waarom mag een scheur van een meter lang van links naar rechts of van onder naar boven wel en een sterretje van 15 cm niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je weet dat een ruit bij moderne auto's (dus ook bij Berlingo's) onderdeel is van de constructie he ?
Eh, daar kom ik nog op terugquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:54 schreef densmee het volgende:
[..]
waarom mag een scheur van een meter lang van links naar rechts of van onder naar boven wel en een sterretje van 15 cm niet?
dat voor dat deukje de airbag al uit komtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:00 schreef Paladijn het volgende:
In Leeuwarden reed een Terschellingster met een geleende auto tegen een lantaarnpaal. Zij raakte hierbij gewond aan haar nek en neus en is naar het ziekenhuis vervoerd.
airbag knuffelen?
[ afbeelding ]
Stuur staat nog wel mooi recht
Fransen komen wat snellerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:01 schreef densmee het volgende:
[..]
dat voor dat deukje de airbag al uit komt
hoe sneller total loss hoe beter hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:01 schreef densmee het volgende:
[..]
dat voor dat deukje de airbag al uit komt
ach ja bij een renault had het ook zo kunnen zijn dat hij zichzelf aansteekt, door een of andere storing in de airbagquote:
het werkt anders perfect, en je loopt niet te kloten, met een centimeter is het altijd kutquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die tipalsof monteurs geen andere meetinstrumenten hebben.
ja meten met iets van één centimeter valt niet mee, dan moet je het 30 keer omslaanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
het werkt anders perfect, en je loopt niet te kloten, met een centimeter is het altijd kut
ha-ha-haquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:10 schreef densmee het volgende:
[..]
ja meten met iets van één centimeter valt niet mee, dan moet je het 30 keer omslaan
nooit meer mag ik hopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef 2cv het volgende:
Wanneer krijgen wij weer eens teringveel sneeuw ?![]()
Een metertje of 2 ofzo.
nee dan is het vrijwel onmogelijk om nog kosten dekkend arbeid te verrichten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:37 schreef 2cv het volgende:
Nee, dan wordt je werk een uitdagingDenk in oplossingen, niet in problemen.
Moes ff etenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had je per ongeluk afgewezen. Nu heb ik jou uitgenodigd, maar je accepteert niet!
zolang internet het doet valt de uitdaging nog te doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:37 schreef 2cv het volgende:
Nee, dan wordt je werk een uitdagingDenk in oplossingen, niet in problemen.
die koopt deze al:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:54 schreef densmee het volgende:
[..]
laat dat nou niet zien, dadelijk koopt SD die
kom maar kijkenquote:
lammers kleuren speelgoedquote:
Van links naar rechts zie ik: een zwarte wand met een poster er op, één of andere felgekleurde auto en een witte wand met scharnieren (?) er in en ook wat posters o.i.d. er op.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:36 schreef lipje het volgende:
[..]
lammers kleuren speelgoed
en ga eens naar de opticiën
Wel de ALFA ROMEOquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Van links naar rechts zie ik: een zwarte wand met een poster er op, één of andere felgekleurde auto en een witte wand met scharnieren (?) er in en ook wat posters o.i.d. er op.
Zou ik na het bezoek aan een opticien meer of andere dingen zien ?
in de tekst word je ook aangeraden naar een van de kijkdagen te komen., misschien is de opticiën daar danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef 2cv het volgende:
Aangezien ik de voorgrond van die foto wel scherp zie, vermoed ik dat het niet zien van het leuke speelgoed niet aan mijn ogen ligt.
quote:
hehehe t ging lekker op de A12.. tussen Veenendaal en Utrecht sneeuwde het behoorlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 11:17 schreef Duvel het volgende:
Goedemorgen, gisteren gezellig sneeuw gehapt op de A28 en A12, op de laatste nog om een dwars autootje heen gereden, allemaal erg fijn.
Welke Suzuki?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.autoblog.nl/is(...)ti-veyron-ter-wereld
Wie wilde er een Suzuki Swift kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |