Ik zou eigenlijk wel eens willen weten hoe de STS-cijfers per kilometer eruit zien als alleen kilometers op ATB-EG baanvakken geteld worden..quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:13 schreef b2py het volgende:
En als laatste (denk ik) nog even antwoorden op de vragen van Dhr. Bashir over de STS passage te Herfte eind vorig jaar.
http://www.rijksoverheid.(...)is-op-het-spoor.html
Je gaat door de grens van 20:00 in Nederland?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ritten van Parijs Nord naar Amsterdam op 4 Mei niet 3.16 duren maar 3.51? Althans, volgens de site van de SNCF... niet volgens Hafas...
Klinkt als werkzaamheden op de HSL.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ritten van Parijs Nord naar Amsterdam op 4 Mei niet 3.16 duren maar 3.51? Althans, volgens de site van de SNCF... niet volgens Hafas...
Dacht ik ook, maar nee, t is de hele dag door...quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Je gaat door de grens van 20:00 in Nederland?
Yupquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Klinkt als werkzaamheden op de HSL.
Er is een ILenT document met alle STS passages opgesomd. Mocht je tijd over hebben kan je dat eventueel uitzoeken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel eens willen weten hoe de STS-cijfers per kilometer eruit zien als alleen kilometers op ATB-EG baanvakken geteld worden..
even hierop terugkomend. De coalitie gaat alternatieven voor de voorgestelde kortingskaart onderzoeken. Eén van de dingen die ze gaan bekijken is een trajectkaart.quote:Op woensdag 6 februari 2013 05:35 schreef GlenSpey het volgende:
Geen studentenOV betekent voor mij in ieder geval einde opleiding, want 32 euro per dag voor een treinkaartje ophoesten is toch echt TE veel. De benzinekosten voor de auto zullen ook rond dat bedrag uitkomen. Maar zo ver zal het vast niet komenen als ze het toch doen dan zal het nog wel even duren allemaal, tegen de tijd dat het echt ten einde loopt ben ik toch al zo goed als klaar
![]()
Gewoon een trajectkaart geven voor huis-school. Reizen ze daarbuiten, gewoon dokken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
even hierop terugkomend. De coalitie gaat alternatieven voor de voorgestelde kortingskaart onderzoeken. Eén van de dingen die ze gaan bekijken is een trajectkaart.
imo een goed alternatief dat tegen lage prijs aan studenten en scholieren aangeboden moet kunnen worden
Als het traject dan vier keer per jaar aangepast kan worden zou het ook goed moeten komen met de stages. 40% korting op de rest van de trajecten zou ook mooi zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
even hierop terugkomend. De coalitie gaat alternatieven voor de voorgestelde kortingskaart onderzoeken. Eén van de dingen die ze gaan bekijken is een trajectkaart.
imo een goed alternatief dat tegen lage prijs aan studenten en scholieren aangeboden moet kunnen worden
Af en toe moet ik voor school locaties bezoeken die buiten mijn Thuis - School traject liggen. Daar ga ik echt niet voor betalen. Hoe los je dat op?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Gewoon een trajectkaart geven voor huis-school. Reizen ze daarbuiten, gewoon dokken.
Dan mag de school gaan betalen denk ik. Komen de kosten alsnog bij het Rijk te liggenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Af en toe moet ik voor school locaties bezoeken die buiten mijn Thuis - School traject liggen. Daar ga ik echt niet voor betalen. Hoe los je dat op?
zoiets jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:59 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Als het traject dan vier keer per jaar aangepast kan worden zou het ook goed moeten komen met de stages. 40% korting op de rest van de trajecten zou ook mooi zijn![]()
Geen eigenbelang, want ik ben student-af
Echt wel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Af en toe moet ik voor school locaties bezoeken die buiten mijn Thuis - School traject liggen. Daar ga ik echt niet voor betalen.
Declaratieformulier, in vijf-voud opsturen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Af en toe moet ik voor school locaties bezoeken die buiten mijn Thuis - School traject liggen. Daar ga ik echt niet voor betalen. Hoe los je dat op?
Die is goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:00 schreef ArnosL het volgende:
Dan mag de school gaan betalen denk ik.
Lessen die uitvallen worden herpland. Altijd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt wel.
Af en toe vallen er lessen uit. Sta je dan ook te schuimbekken dat je een deel van je collegegeld terug wilt?
Ga je fietsenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Lessen die uitvallen worden herpland. Altijd.
En nee, ik ga niet betalen als ik verplicht van school een locatie moet bezoeken die buiten mijn trajectkaart ligt. Gaan zij maar regelen en ik niet.
Joh dan word lekker putjesschepperquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:03 schreef b2py het volgende:
En nee, ik ga niet betalen als ik verplicht van school een locatie moet bezoeken die buiten mijn trajectkaart ligt. Gaan zij maar regelen en ik niet.
Nee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
een lesje Duits,[..]
Sonetagticket,
klopt dat?
IRE, RE, RB, S enz mag met het Schönestagticket. IC, ICE, EC, CNL, EN, THA, TGV enz nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dus even een lesje Duits, de treinen onder de naam, interregio en schnellzuge, vallen NIET onder het Sonetagticket, klopt dat?
Inderdaad, wie moet die nieuwe spoorrails weer ontwerpen enzo.. Ja! He! ik dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:05 schreef GlenSpey het volgende:
Jullie zijn wel allemaal zuur als het om studenten gaat zeg
Alsof het leven als student nog niet duur genoeg is. Laten we niet vergeten dat studenten de toekomst zijn voor het HELE land, daar mag afentoe best wat tegenover staan.
School eist soms dat je ergens heen gaat, dan mag de school betalen. Regelmatig meegemaakt dat het echt zo gingquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is goed![]()
![]()
Zeg, de school verleent de scholier een dienst he, niet andersom [ afbeelding ]
Ik studeer ook, maar omdat ik MBO-BBL doe moet ik mijn reiskosten zelf betalenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Inderdaad, wie moet die nieuwe spoorrails weer ontwerpen enzo.. Ja! He! ik dus
Precies. En wie moet de treinen rijden over die nieuw ontworpen spoorrails? Die treinen die iedereen hier in dit topic zo geweldig vindt? Precies!quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik denk dat de spoorrail zelf al tot het gaatje doorontwikkeld is...quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:06 schreef b2py het volgende:
[..]
wijsneus. Je weet best wat ik bedoelquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik denk dat de spoorrail zelf al tot het gaatje doorontwikkeld is...
Ja, en ik weet dat je het verschil niet weet tussen spoorrails en spoortraject, en je dus nog geeneens een strippenkaart waard ben om te geven.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:08 schreef b2py het volgende:
[..]
wijsneus. Je weet best wat ik bedoel
Fietsquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:09 schreef b2py het volgende:
En hoe doen we dat met al die studenten die dagelijks de metro,tram of bus gebruiken? Al die duizenden studenten die van Utrecht C naar De Uithof moeten?
Wat denk je zelf? Omdat je dan waarschijnlijk een ICE krijgt van K naar DO.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En waarom kost een enkele reis Koln - Bestwig over Dortmund 37 euro ipv 30 als ik het over een willekeurig ander punt doe? (Lees :Schwerte. Dusseldorf/Wuppertal/Hagen...)
Met regionaalverkeer dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Omdat je dan waarschijnlijk een ICE krijgt van K naar DO.
Oeiii man, wat een mega plaat zeg!quote:[ link | afbeelding ]
Nabij het al eerder door mij genoemde Didcot passeert Class 66 #572 van Freightliner, met aan de haak een kleurrijke verzameling aan wagons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |