Ga je fietsenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Lessen die uitvallen worden herpland. Altijd.
En nee, ik ga niet betalen als ik verplicht van school een locatie moet bezoeken die buiten mijn trajectkaart ligt. Gaan zij maar regelen en ik niet.
Joh dan word lekker putjesschepperquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:03 schreef b2py het volgende:
En nee, ik ga niet betalen als ik verplicht van school een locatie moet bezoeken die buiten mijn trajectkaart ligt. Gaan zij maar regelen en ik niet.
Nee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
een lesje Duits,[..]
Sonetagticket,
klopt dat?
IRE, RE, RB, S enz mag met het Schönestagticket. IC, ICE, EC, CNL, EN, THA, TGV enz nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dus even een lesje Duits, de treinen onder de naam, interregio en schnellzuge, vallen NIET onder het Sonetagticket, klopt dat?
Inderdaad, wie moet die nieuwe spoorrails weer ontwerpen enzo.. Ja! He! ik dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:05 schreef GlenSpey het volgende:
Jullie zijn wel allemaal zuur als het om studenten gaat zeg
Alsof het leven als student nog niet duur genoeg is. Laten we niet vergeten dat studenten de toekomst zijn voor het HELE land, daar mag afentoe best wat tegenover staan.
School eist soms dat je ergens heen gaat, dan mag de school betalen. Regelmatig meegemaakt dat het echt zo gingquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is goed![]()
![]()
Zeg, de school verleent de scholier een dienst he, niet andersom [ afbeelding ]
Ik studeer ook, maar omdat ik MBO-BBL doe moet ik mijn reiskosten zelf betalenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Inderdaad, wie moet die nieuwe spoorrails weer ontwerpen enzo.. Ja! He! ik dus
Precies. En wie moet de treinen rijden over die nieuw ontworpen spoorrails? Die treinen die iedereen hier in dit topic zo geweldig vindt? Precies!quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik denk dat de spoorrail zelf al tot het gaatje doorontwikkeld is...quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:06 schreef b2py het volgende:
[..]
wijsneus. Je weet best wat ik bedoelquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik denk dat de spoorrail zelf al tot het gaatje doorontwikkeld is...
Ja, en ik weet dat je het verschil niet weet tussen spoorrails en spoortraject, en je dus nog geeneens een strippenkaart waard ben om te geven.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:08 schreef b2py het volgende:
[..]
wijsneus. Je weet best wat ik bedoel
Fietsquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:09 schreef b2py het volgende:
En hoe doen we dat met al die studenten die dagelijks de metro,tram of bus gebruiken? Al die duizenden studenten die van Utrecht C naar De Uithof moeten?
Wat denk je zelf? Omdat je dan waarschijnlijk een ICE krijgt van K naar DO.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En waarom kost een enkele reis Koln - Bestwig over Dortmund 37 euro ipv 30 als ik het over een willekeurig ander punt doe? (Lees :Schwerte. Dusseldorf/Wuppertal/Hagen...)
Met regionaalverkeer dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Omdat je dan waarschijnlijk een ICE krijgt van K naar DO.
Oeiii man, wat een mega plaat zeg!quote:[ link | afbeelding ]
Nabij het al eerder door mij genoemde Didcot passeert Class 66 #572 van Freightliner, met aan de haak een kleurrijke verzameling aan wagons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |