Kom dan jongehquote:
Samen met Henk Krol met de vader van Máxima meesturen.quote:
quote:
Vanaf het moment dat je dement wordtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:49 schreef Uccie het volgende:
Hoe oud moet je zijn, wil je hier echt op stemmen?
Got the t-shirtquote:
Maar pas Alzheimer fase kasplant neem ik aan....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:49 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je dement wordt
Present !quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ken geen 1 persoon die Wilfried geen baas vindt
Boerin.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik vind New York best irritant met al die hoge gebouwen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
24 uur met is ook een heerlijk programmaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ken geen 1 persoon die Wilfried geen baas vindt
been there, done that, got the t-shirtquote:
aah okéquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
been there, done that, got the t-shirt
van je nek als je steeds omhoog kijkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef Rickazio het volgende:
[..]hoe kun je daar nou last van hebben
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Hoe leg ik dat uit: als ik ergens naar toe wilde lopen dan keek je in de verte en kon je niet verder kijken door die hoge gebouwen, dat vond ik irritantquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef Rickazio het volgende:
[..]hoe kun je daar nou last van hebben
waarom zou je aldoor omhoog willen kijken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
van je nek als je steeds omhoog kijkt.
Meest onbeschofte mensen zijn nederlanders op een forum..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe leg ik dat uit: als ik ergens naar toe wilde lopen dan keek je in de verte en kon je niet verder kijken door die hoge gebouwen, dat vond ik irritant![]()
En onbeschoft volk ook.
onbeschoft? vond mensen heel behulpzaam en spraakzaam op straat en de service in winkels is hemels.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe leg ik dat uit: als ik ergens naar toe wilde lopen dan keek je in de verte en kon je niet verder kijken door die hoge gebouwen, dat vond ik irritant![]()
En onbeschoft volk ook.
Dat is volgens mij altijd en overal zo in Amerikaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Oh dat had ik toen ook, om de hoek van het hotel was er ook eentje vermoord.
Kun je nagaan hoe New Yorkers zijn op een forum , nog onbeschofter.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Meest onbeschofte mensen zijn nederlanders op een forum..
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
onbeschoft? vond mensen heel behulpzaam en spraakzaam op straat en de service in winkels is hemels.
Ja maar andersom waren ze onbeschoft viel me op. De klanten tegen het personeel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
onbeschoft? vond mensen heel behulpzaam en spraakzaam op straat en de service in winkels is hemels.
Beetje verdacht, net als een pyromaan die zijn daad wil pronken.quote:
Heb je het over jezelf?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Meest onbeschofte mensen zijn nederlanders op een forum..
Gebeurt wel vakerquote:
je wordt er wel kaall vanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:55 schreef Sheepcidus het volgende:
vroeger was bolletjes slikken nog leuk
Niet voor prototypes/monsters etcquote:
Brasilia? Gokje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
New York is niet de grootste stad van de wereld.
Wel de hoofdstad van de wereld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Tokio dacht ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Shanghai had ik nooit gegokt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
#1 Shanghai – China – 15.9 miljoen inwoners
#2 Bombay – India – 13.9 miljoen
#3 Karachi – Pakistan – 12.8 miljoen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_grootste_metropolenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Mexico stad staat toch op 1?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
die slaan toch nooit aan bij dat grachtengordelpubliekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:58 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik verwacht tenminste 1 VI-fragment bij TVDD.
Wat een topshow was dat gisteren
5. Manila - Philippines - Population of 21.9mquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs kijkt wel VI. Dus wie weetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
die slaan toch nooit aan bij dat grachtengordelpubliek
bom erop en nooit meer over praten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
was het wat?quote:
En?quote:
In feite dus toch nog wel vermaak door de domheid.quote:
Ja nogal. Niet echt serieus allemaal.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef OProg het volgende:
[..]
In feite dus toch nog wel vermaak door de domheid.
Mario!!quote:
Die zenden een week na BBC uitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:04 schreef ddx het volgende:
Sinds wanneer is dit een Comedy Central show ?
Lopen nog een hoop hoeren rond in Hollywood die dat ook moesten doen.quote:
Dat ze die letter niet gewoon "ha" noemenquote:
Aich is het niet heetchquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:05 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dat ze die letter niet gewoon "ha" noemen
In zijn logica wel jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:05 schreef ddx het volgende:
[..]
Dus bij topgear volgende keer Veronica show ?
quote:
Alsof ze ontstoken ogen heeftquote:
Lekker veel roti etenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, het was gezellig in de keuken. Dat zien we.
Volslankquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij heeft zij een heel klein beetje overgewicht
je wat????quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef NoCigar het volgende:
menstruatiemuziek, heb ik wel eens gehoord.
Haar ogen zijn ongesteld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef NoCigar het volgende:
menstruatiemuziek, heb ik wel eens gehoord.
bah, dat beeld nog eens bij deze muziekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Ik word bijna ongesteld van deze muziek
best aardig voor achtergrondmuziekquote:
Ik ook en ik ben niet eens een vrouw !quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Ik word bijna ongesteld van deze muziek
Zat er dik inquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Wel een beetje voorspelbaar. Een dikke negerin in beeld en de grappen zijn niet van de lucht.
Maak je niet dik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Wel een beetje voorspelbaar. Een dikke negerin in beeld en de grappen zijn niet van de lucht.
quote:
altijd maar een positieve indruk achterlaten wordt ook saai. Overigens hoor ik liever Neil Young hoorquote:
Ook als-ie nog leefde?quote:
Zit nog in de keukenquote:
quote:
kquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:11 schreef thettes het volgende:
[..]
tom morello is half keniaan trouwens.
Edit:denk ik
Zack de la Rocha's donkere kleur komt door Mexicaanse invloeden.quote:
Belgen praten altijd op èèn toonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Praat niet echt spannend, deze Jerommeke
Da's de kracht van de club van 27quote:
Maar wel een goedequote:
Thanksquote:
quote:
Dat krijg je als je Wilfried met lucht vult.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:15 schreef Pedroso het volgende:
Die Belg lijkt wel op een dikke versie van Wilfried.
Luchtkoerierquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Wilfried met lucht vult.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Nick & Simon hadden daar toch ook opgenomenZag ik toevallig laatst.
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Yep, en de snerpende sound!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die is toch van de autoshampoo en fietspompen?
Was het uit die serie in Amerika? Dan was het sowieso niet hier maar in Memphis of Nashville.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Niet zijn kopje thee dit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:18 schreef Pedroso het volgende:
Jort is de draad al vanaf de 1e zin van die Belgen kwijt,
Stax studios dan denk ik in Memphis.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]Of was dat een andere bekende studio
was laatst in dat Amerika programma van ze.
Oh dat dus. Ik heb het maar half gezienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Was het uit die serie in Amerika? Dan was het sowieso niet hier maar in Memphis of Nashville.
Geen idee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Ja, de beroemde visafslag-studio.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Gewoon lekkere autorijd muziekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:19 schreef henkde_j het volgende:
Nirvana en RATM wat vind ik dat overschatte bandjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |