Handig voor mensen die geen google gebruiken:quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:11 schreef Schanulleke het volgende:
Abstract wordt vast door een ander nog wel eens gekozen. Gouden uur it is!
Dit vind ik zelf meer het blauwe uur eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:57 schreef Stefan het volgende:
Ik kies voor gouden uur
[ afbeelding ]
Is dat niet iets wat met name in de zomer voorkomt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:48 schreef Schanulleke het volgende:
Om verder te verduidelijken: het gouden uur is het laatste uur voor zonsondergang, waarin alles een gouden gloed krijgt.
Ik geloof dat het eerste uur na zonsopkomst er ook toe wordt gerekend.
Waarom?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat met name in de zomer voorkomt?
Wekker zetten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:19 schreef over_hedge het volgende:
Ik kom veel te laat mijn bed uit voor het gouden uurtje
my bad, je hebt gelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit vind ik zelf meer het blauwe uur eigenlijk.
Sorry, ben te laat nu.. Was niet heel actief op fok de laatste tijd en was het ook totaal vergeten, toen ik ergens eergister of de dag ervoor een quote-alert zag Had ik geen tijd om alle foto's te gaan beoordelen en daarna gewoon vergeten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:05 schreef andreas612 het volgende:
Alleen d4v1d nog?
ff dm'tje gestuurd
Neequote:
Je ligt om vijf uur smiddags nog in bed?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:19 schreef over_hedge het volgende:
Ik kom veel te laat mijn bed uit voor het gouden uurtje
Neequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je ligt om vijf uur smiddags nog in bed?
Strikt genomen misschien wel, maar ik mis de gouden gloed...quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:18 schreef Stefan het volgende:
Dit is zeker the magic hour?
[ afbeelding ]
Gouden uurtje is het eerste en laatste uur zonlicht van de dag. Dan moet de zon dus al op zijn, of nog niet onder.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:25 schreef andreas612 het volgende:
Wat vinden jullie het verschil tussen blauwe kwartiertje en gouden uurtje? Voor mij is het thema nu eigenlijk gelijk aan (zichtbare) zonsondergang, en aangezien blauwe kwartiertje ook in dat laatste uur valt.
Ik heb anders een heel ander idee voor gouden uurtje, welke ik van het weekend hoop te kunnen schieten. En dan midden op de dag, en nog binnen ookquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:25 schreef andreas612 het volgende:
Wat vinden jullie het verschil tussen blauwe kwartiertje en gouden uurtje? Voor mij is het thema nu eigenlijk gelijk aan (zichtbare) zonsondergang, en aangezien blauwe kwartiertje ook in dat laatste uur valt.
Het verschil tussen blauw en goud is doorgaans prima te zienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:25 schreef andreas612 het volgende:
Ah ja, nou binnenkort maar aan de slag dan maar he :pquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:52 schreef Uncle het volgende:
[..]
Gouden uurtje is het eerste en laatste uur zonlicht van de dag. Dan moet de zon dus al op zijn, of nog niet onder.
Blauw kwartiertje is ongeveer 30/45 minuten voor zonsopgang en (vooral) 30/45 minuten na zonsondergang. Dan moet de zon dus nog niet op zijn, of al helemaal onder zijn
Volgens wikipedia is er een verchil tussen het blauwe n het gouden uurtjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:25 schreef andreas612 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |