Sektr la meizje jai vertelle mai niet wat ik zegge moette hehquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu weer allemaal lekker ABN praten! Zoals je dat geleerd heb op de basisschool!
Dus geen Frans, geen Duits, geen dialect, geen Fries, geen Nedersaksisch.
Braaf!
Versgemaakte kippensoepquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Eten koken! Rijst met boontjes, paprika en het op smaak brengen met de kruidenkast, knoflook etc.
Wat gaan jullie eten?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:50 schreef minthy het volgende:
Rubbereend. Ik vind je een schat, dat weet je. Maar het is PATAT verdomme!!111
Kun je wat opsturen? Dan hoef ik zelf niet te koken.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:51 schreef Dagoduck het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA EEEN NIEUWWE TOPICJEN!
Dan doe je toch iets verkeerdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je wat opsturen? Dan hoef ik zelf niet te koken.
Alleen de rijst moet al 40 min koken
Doe jij er +/- 30 minuten over om water aan de kook te krijgen dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fairtrade zilvervliesrijst moet je in 40 min droogkoken, maar meestal lukt het mij wel in een half uurtje ofzo.quote:
Arme student toch? Koop dan voordeelzakken van een kilo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fairtrade zilvervliesrijst moet je in 40 min droogkoken, maar meestal lukt het mij wel in een half uurtje ofzo.
Niet biologisch en fairtradequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Arme student toch? Koop dan voordeelzakken van een kilo.
Omnomnom.quote:
Dat wordt niet wat, m'n broer schraapt net de pan leegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vis!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:55 schreef alors het volgende:
[..]
Omnomnom.
Ik doe worteltjes en aardappeltjes met een zelfgekruid visje
quote:
Denk je nou echt dat doordat jij Biologisch koopt de wereld er beter op wordt? De wereld is al verneukt en gaat nooit meer wat worden met al die graaiers aan de toppen, alles draait om geld..quote:
Het enige wat je bevordert is inderdaad de snelheid waarmee je portemonnee leeglooptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat doordat jij Biologisch koopt de wereld er beter op wordt? De wereld is al verneukt en gaat nooit meer wat worden met al die graaiers aan de toppen, alles draait om geld..
Fairtrade kan nog wel zin hebben. Biologisch is echter niet zo duurzaam omdat het minder efficient is dan normale teelt en er dus veel meer land voor nodig is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat doordat jij Biologisch koopt de wereld er beter op wordt? De wereld is al verneukt en gaat nooit meer wat worden met al die graaiers aan de toppen, alles draait om geld..
Fairtrade heeft ook geen zin, er moet van bovenaf wat gedaan worden om armoede te bestrijden en dan heb ik het niet over geld sturen/ontwikkelingshulp. Maar meer aan de bestuurssystemen in die landen, anyway ik ben sportenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:00 schreef alors het volgende:
[..]
Fairtrade kan nog wel zin hebben. Biologisch is echter niet zo duurzaam omdat het minder efficient is dan normale teelt en er dus veel meer land voor nodig is.
Train je ook je linkerarm vandaag?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fairtrade heeft ook geen zin, er moet van bovenaf wat gedaan worden om armoede te bestrijden en dan heb ik het niet over geld sturen/ontwikkelingshulp. Maar meer aan de bestuurssystemen in die landen, anyway ik ben sporten
Ja eet je wel eens een perzik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:03 schreef minthy het volgende:
Biologisch vlees vind ik lekkerder van smaak
Laat maarquote:
OMG, vast iets over biologische piemelsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat maarDat zou wel eens de ALLER slechtste grap kunnen zijn die ik ooit heb geprobeerd te maken.
Wauw. Ik zit na te sidderen hier.
Ennnn door.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:08 schreef minthy het volgende:
[..]
OMG, vast iets over biologische piemels
Snap et niet en ik vraag me af of ik het wil snappenquote:
Zelfs met een visueel element snap je de "biologische perzik eten" grap niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Snap et niet en ik vraag me af of ik het wil snappen
Hoe lang ken je me nu al?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zelfs met een visueel element snap je de "biologische perzik eten" grap niet?
IMMA EAT SOME PUSSAAAHHHquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe lang ken je me nu al?
Blond, achterlijk, uit het oosten waar ze gigantisch achterlopen...
Ah, op die manier. Nee, dan eet ik geen biologische perzikenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
IMMA EAT SOME PUSSAAAHHH
meer kan ik er niet van maken
En Pino: vous êtes un oiseau mignon!
Daar IS het van gemaakt jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Het IS dan ook gewoon patat natuurlijk...
Ik kap hiermee, de frustratie zit me torenhoog...quote:
Ga over op Spaansquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:21 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben verdimme helemaal klaar met dat Frans
Ook spaanse sloffen zijn een no goquote:
Maar verder ben ik wel liefquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kap hiermee, de frustratie zit me torenhoog...
Je t'aime la France, les francais et les filles francaise.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:21 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben verdimme helemaal klaar met dat Frans
Doe mij een vent die zich mannelijk genoeg voelt om op spaanse sloffen te durven lopenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook spaanse sloffen zijn een no go
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe mij een vent die zich mannelijk genoeg voelt om op spaanse sloffen![]()
quote:
Zo jammer dat je het over jezelf moet zeggen en dat niemand anders het kan bevestigenquote:
Jammer hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe mij een vent die zich mannelijk genoeg voelt om op spaanse sloffen te durven lopen![]()
Wie zegt dat niemand dat kan bevestigen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo jammer dat je het over jezelf moet zeggen en dat niemand anders het kan bevestigen
Waarom vind je dat jammer? Je hebt toch al dikke verkering?quote:
Niemand die ik ken, bedoelde ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Wie zegt dat niemand dat kan bevestigen?
Kip ROMANA?quote:
Vroeg het voor mannen in het algemeenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom vind je dat jammer? Je hebt toch al dikke verkering?
Ik vind gewoon iemand die ook op spaanse sloffen valtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vroeg het voor mannen in het algemeen
Lastige opgaaf ben ik bangquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind gewoon iemand die ook op spaanse sloffen valt
Nee hoor, ik ben ervan overtuigd dat hij bestaat. Dat is voor mij de ware en we gaan trouwen op onze sloffenquote:
Prins op de witte spaanse sloffenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ervan overtuigd dat hij bestaat. Dat is voor mij de ware en we gaan trouwen op onze sloffen
Wit hoeft dan voor mij weer nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Prins op de witte spaanse sloffen
Godsammequote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Nee, dan eet ik geen biologische perziken![]()
Ach... Jou kennende was het onwijs goed bedoeld, geeft niks!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsamme
By far and beyond de slechtse poging tot een grap van mij
Ook mijn gedachtequote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kip ROMANA?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eetse
Vlezig perzikje, gok ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kip ROMANA?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eetse
quote:
Boksquote:
Stahpquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je ook je tanden kan flossen daar beneden
Keihandigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je ook je tanden kan flossen daar beneden
Achteraf wel effe met een pincet de laatste zwarte haartjes (en eventueel klontjes) tussen je tanden uit trekkenquote:
Klontjes...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Achteraf wel effe met een pincet de laatste zwarte haartjes (en eventueel klontjes) tussen je tanden uit trekken
Wat hadden we nou ook alweer afgesproken over het plaatsen van mijn foto's?!quote:
In dat geval kom je wel weg met Spaanse sloffenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat hadden we nou ook alweer afgesproken over het plaatsen van mijn foto's?!
Zanger van Minthy haar tijdquote:
Zoek jij eens even rap iemand anders uit om lullig tegen te doenquote:
Wel biologische fairtrade ECOmerk geitenwol hoop ik??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
ik doe gewoon van die mannen grijze werksokken aan, voor de goedkope geitenwollen sokken look.
Die heb ik ook nog liggen, lekker warmquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
ik doe gewoon van die mannen grijze werksokken aan, voor de goedkope geitenwollen sokken look.
neuh meuk van de action.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel biologische fairtrade ECOmerk geitenwol hoop ik??
kloptquote:
moet je opvangen in een potje, kun je gebruiken als brandstof.quote:
En dat terwijl er niemand aan je vinger heeft getrokken...quote:
hihihihihihihihquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat terwijl er niemand aan je vinger heeft getrokken...
die wikkel je gewoon warm om een kopje thee of koffie.quote:
Standaard ijsklompen hier.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Die zijn bij vrouwen doorgaans aan de koude(re) kant
wij houden liever de warmte voor ons zelf.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Van wie zijn jouw handen dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wij houden liever de warmte voor ons zelf.
Geen problemen mee, m'n voeten zijn doorgaans kouderquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Welke DJ is kleurenblind?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:49 schreef Evertjan het volgende:
van welke 3FM jock is dit huis?
http://www.funda.nl/koop/(...)35-gazellestraat-34/
Roosquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:49 schreef Evertjan het volgende:
tsk, oud nieuws. heb ik eerder vandaag al gepost!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:49 schreef Evertjan het volgende:
Had toch wel wat hippers verwachtquote:
Heb je d'r kapsel weleens bekeken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Had toch wel wat hippers verwacht
had ik gemist, maar zag haar tweet vandaagquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tsk, oud nieuws. heb ik eerder vandaag al gepost!
Het is nieuw nieuws, want ik heb die post niet gelezenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tsk, oud nieuws. heb ik eerder vandaag al gepost!
Dan stuur je die allemaal je slaapkamer uitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Brrr nu kan ik niet slapen, ben bang voor gemaskerde mannen en politieagenten.
Gedaan, nu staan ze op de gang achter de deur. Nu ben ik nog banger!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dan stuur je die allemaal je slaapkamer uit
Daar las ik zelfs gewoon priemgetalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lees nu.nl. Valt mijn oog op een kop; "Grootste priemgetal ooit ontdekt"
Een keer raden wat ik de eerste keer las
Hmm jij bent een beetje opgehitst door 1D zekerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lees nu.nl. Valt mijn oog op een kop; "Grootste priemgetal ooit ontdekt"
Een keer raden wat ik de eerste keer las
Jamaar ik ben dyslectisch, ik lees wel vaker woorden die een beetje lijken op wat er staat, maar dat er totaal iets anders staat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar las ik zelfs gewoon priemgetal
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jamaar ik ben dyslectisch, ik lees wel vaker woorden die een beetje lijken op wat er staat, maar dat er totaal iets anders staat.
De seriemoordernaar uit the following mag er ook best wezen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmm jij bent een beetje opgehitst door 1D zeker
Dan vraag je of ze buiten wachten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gedaan, nu staan ze op de gang achter de deur. Nu ben ik nog banger!
Sorryquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch lees ik best vaak rare dingen...
Moet ep 3 zo nog zien. Zieke shit he? Dat einde van aflevering 2. Twisted shit!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De seriemoordernaar uit the following mag er ook best wezen.
Rolfjen is sowieso schuldiger.quote:
Altijdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rolfjen is sowieso schuldiger.
Ik ben mij iig doodgeschrokken deze avond. Brrr maskers.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet ep 3 zo nog zien. Zieke shit he? Dat einde van aflevering 2. Twisted shit!
wat is dezenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rolfjen is sowieso schuldiger.
nou net op tijd voor het nieuws en de reclame.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nou net op tijd voor het nieuws en de reclame.
nog een spannende burenruzie?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, rijdende rechter was net pas afgelopen
nee ruzie tussen aannemer en oud vrouwtje. was wel leuk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nog een spannende burenruzie?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
zo, nog ff stukkie Roos luisteren. voel me gelukkig al een stuk beter dan eerder vandaag
en dat allemaal door jouw aai over mijn bolquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat allemaal door jouw aai over mijn bol
wil je er over praten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben het beter dan ik zo te zien.
ehm, hoezo?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben het beter dan ik zo te zien.
van dit nummer ken ik de "gewone" versie niet eens...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind live versies altijd zo irritant. Al die mensen die er door heen giegelen of schreeuwen of whatever.
Oh, dat klinkt ook bagger.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, hoezo?
ik heb de halve dag met een zieke kop op te bank gehangen en begin nu n beetje op te knappen....
*aai over je bol*quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt ook bagger.
Ik zit zelf behoorlijk in de stress en laatste dagen mislukt alles
ja, maar waarom dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb ff gekeken wat er op dat festival komt en echt heel bijzonder vind ik het niet. en als ik al zou gaan slaap ik lekker thuisquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:45 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zou de kaartjes toch niet willen. Als ik ga kamperen doe ik dat voor mijn rust. Niet om nog meer gehoor- en leverbeschadiging op te lopen.
Is je date mislukt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meid! niet doen hoor! is helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
ja ik ga naar bed. Dromen over mannen met maskers op die mensen vermoorden enzo
Vannacht droomde ik over zeehonden omdat ik dat toevallig 5 min op tv had gezien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid! niet doen hoor! is helemaal niet nodig
slaap lekker
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is je date mislukt?
Tevens goedenavond
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lag bij die scène ook half naast de bank. M'n buuf greep me van schrik hard vastquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ook al zo'n spooky gevoel bij die maskers. Brrr... En mijn hart maakte een hele grote sprong. Was zo blij dat ik niets in mijn handen had op dat moment!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lag bij die scène ook half naast de bank. M'n buuf greep me van schrik hard vast
Geklust in de Muziekskoele, schiet mooi opquote:
Film over De Kraaien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
waar hebben Ieni en CindieY in vredesnaam naar zitten kijken???
que??quote:
mmm, moet ik misschien ook maar gaan kijken. ik hoor goede verhalen daarover.quote:
Productief bezig geweest dus!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geklust in de Muziekskoele, schiet mooi op
Net weer thuis.
Wel beetje spierpijn in de achterkant van mn bovenbenen. Fuck le ladders en werken op hoogte.
waarom is datquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De Kraaien niet kennen
En doe je kerst-UI eens weg.
Nee dat is het enige wat nog een beetje loopt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is je date mislukt?
Tevens goedenavond
niet klagen dan!quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat is het enige wat nog een beetje loopt.
de 3na12. Roos vroeg naar rare platen......Schnappi dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Schnappie? wtf?
Radio staat hier uit.
Dan de radio maar weer ff aan, dit moet ik natuurlijk niet missen. MEt het risico als ik straks wel naar bed ga (en niet alleen zeg dat ik het doe) Snappie in mijn hoofd heb.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
zo nog ff Creed hard draaien en toch maar eens pitten denk ik...of iig in mijn bed gaan liggen...
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef minthy het volgende:
Ik snap niet wat er nu weer mis is met Schnappie... Dat gezeik hier ook altijd
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef minthy het volgende:
Vind Schnappie net zo goed als Kabouter Plop, K3 en Mega Mindy!quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef minthy het volgende:
Schappi is alweer afgelopen. nu nog ff Royksopp en dan Creed! pathetische prutrock. love itquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan de radio maar weer ff aan, dit moet ik natuurlijk niet missen. MEt het risico als ik straks wel naar bed ga (en niet alleen zeg dat ik het doe) Snappie in mijn hoofd heb.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Schappi is alweer afgelopen. nu nog ff Royksopp en dan Creed! pathetische prutrock. love it
Mega-minthyquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind Schnappie net zo goed als Kabouter Plop, K3 en Mega Mindy!
en dus een kabouter. vergeleken met mij tenminstequote:
Aflevering 3 van The Following is heftig. Gebeurt echt veel. Top serie dit.quote:
Dan ben ik echt ieniminiquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dus een kabouter. vergeleken met mij tenminste
Moet ik die kijken in daglicht? Onder toezicht van een volwassene?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aflevering 3 van The Following is heftig. Gebeurt echt veel. Top serie dit.
Als je over de lengte gaat beginnen ben ik er ook altijd nog he.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want je bent 115cm?quote:
Volgens mij valt dat ook behoorlijk meequote:Op woensdag 6 februari 2013 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hmm, het verhaal wordt vooral met een noodgang vooruit geduwd. Wat echt heel tof is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik die kijken in daglicht? Onder toezicht van een volwassene?
50 cm meer, mss iets meer met hakken aan.quote:
jij bent qua lichaamslengte idd langer dan Rocky3quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je over de lengte gaat beginnen ben ik er ook altijd nog he.
Daarom sla ik het over. Lijkt me niet verstandig om die serie alleen te kijkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aflevering 3 van The Following is heftig. Gebeurt echt veel. Top serie dit.
haha, ik ben ong 186 cm langquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat ook behoorlijk mee
oh, dat valt dus best mee. ik meen ooit gelezen te hebben dat 167cm gemiddels is voor iemand van het vrouwelijk geslacht.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
50 cm meer, mss iets meer met hakken aan.
38. 135 minthyquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom sla ik het over. Lijkt me niet verstandig om die serie alleen te kijken![]()
jeuh ik ben gemiddeldquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik ben ong 186 cm lang
[..]
oh, dat valt dus best mee. ik meen ooit gelezen te hebben dat 167cm gemiddels is voor iemand van het vrouwelijk geslacht.
alleen qua lichaamslengte. voor de rest weet ik het niet hoorquote:
Ja, maar jij bent langer en dat ga ik nooit winnenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
38. 135 minthy
46. 128 Pino112
Wat is dezen!11 Jij hoger dan ik
Unce Upon A Time zal jij wel leuk vinden denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom sla ik het over. Lijkt me niet verstandig om die serie alleen te kijken![]()
quote:(i) Top 20 in de 3FM-reeks op 05-02-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 130 minthy
02. 086 Pino112
03. 056 ieniminimuis
04. 055 henkde_j
05. 049 wolfrolf
06. 038 alors
07. 032 SilentChaos
08. 031 D.
09. 024 3rdRock
10. 019 Mexicanobakker
11. 014 rubbereend
12. 012 Roel_Jewel
13. 009 themauster
14. 008 Dagoduck
15. 006 Evertjan
16. 004 CindieY
17. 004 DaMook
18. 003 MichelWuyts
19. 003 Tremendous
20. 002 Againzender
Reeks-statistieken!
Er zijn maar weinig films die ervoor zorgen dat ik m'n kop erbij hou helaasquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Unce Upon A Time zal jij wel leuk vinden denk ikMet Sneeuwwitje en de boze heks en zulks
Maar dan tof.
OUAT is een serie popjequote:Op woensdag 6 februari 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig films die ervoor zorgen dat ik m'n kop erbij hou helaas
Dafuq, lekkere kwebbelvogelquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben de hele avond weggeweest_
trustenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
Rocky gaat pitten. hasta la vista, babys!
Le bon nuit!quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
Oh...quote:
Trustenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
trusten
en ik ben ook weg, wordt toch wel erg moe
Ga jij eens naar www.foc.frquote:
Le bissous!11quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik wit nit wit jij bidilt
ik gi slipin diei
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik wit nit wit jij bidilt
ik gi slipin diei
Verdimme, tikfoutquote:
Het was een keilief bedoeld berichtje verdommequote:Op woensdag 6 februari 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!!![]()
En ICQ mij in de ochtend niet wakker!!111!!
Weet ik, het wordt enorm gewaardeerdquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was een keilief bedoeld berichtje verdomme
zet je telefoon uit dan. Doos.
Niet zo agressief jij!quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was een keilief bedoeld berichtje verdomme
zet je telefoon uit dan. Doos.
Hij meent het niet zo! Hij stuurde echt een heel lief berichtje, ik heb uren zitten huilenquote:
Niet zo overdrijven jij!quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij meent het niet zo! Hij stuurde echt een heel lief berichtje, ik heb uren zitten huilen
Godver rolfquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
een pictogram resultaat op bigbird emoticon
!
Goed, half uurtje danquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:39 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoekresultaat op 'Gagball emoticon'
Godver, wat geil. Donders!quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:39 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoekresultaat op 'Gagball emoticon'
Ik stel de vraag nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Godver, wat geil. Donders!
BRB, ff rukken
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
BRB, ff rukken
BIWquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik stel de vraag niet [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
BRB, ff rukken
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag hier ook echt helemaal niets meer...
I know...quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede context ook. Kusjekroel diabetes
Herkenbaar discussiepuntquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
Dus ik weiger om mijn loonstrook digitaal te laten mailen omdat ik de post gewoon 1 miljard keer meer vertrouw dan het internet.
Krijg ik me toch een botte lompe reactie terug over studenten/stagiair postbezorgers en hun betrouwbaarheid
Maar mijn papieren loonstrook krijg ik wel gewoon.
Ik voorzie een hele prettige samenwerking met deze nieuwe administratieve collega![]()
Okee slapen dus.
Ze kunnen hem toch gewoon aan je geven ipv op de post doen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
Dus ik weiger om mijn loonstrook digitaal te laten mailen omdat ik de post gewoon 1 miljard keer meer vertrouw dan het internet.
Krijg ik me toch een botte lompe reactie terug over studenten/stagiair postbezorgers en hun betrouwbaarheid
Maar mijn papieren loonstrook krijg ik wel gewoon.
Ik voorzie een hele prettige samenwerking met deze nieuwe administratieve collega![]()
Okee slapen dus.
Weet ik veel. Neuwe medewerker, nieuwe ideeen enzo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze kunnen hem toch gewoon aan je geven ipv op de post doen?
Ze worden niet meer geprint, je krijgt een link gemaild en moet het zelf printen tegenwoordigquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze kunnen hem toch gewoon aan je geven ipv op de post doen?
Amerikanenquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:19 schreef minthy het volgende:
Tof, dat Comedy Central... Je elk reclameblok even helpen herinneren dat valentijnsdag eraan zit te komen![]()
Liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |