Sektr la meizje jai vertelle mai niet wat ik zegge moette hehquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu weer allemaal lekker ABN praten! Zoals je dat geleerd heb op de basisschool!
Dus geen Frans, geen Duits, geen dialect, geen Fries, geen Nedersaksisch.
Braaf!
Versgemaakte kippensoepquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Eten koken! Rijst met boontjes, paprika en het op smaak brengen met de kruidenkast, knoflook etc.
Wat gaan jullie eten?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:50 schreef minthy het volgende:
Rubbereend. Ik vind je een schat, dat weet je. Maar het is PATAT verdomme!!111
Kun je wat opsturen? Dan hoef ik zelf niet te koken.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:51 schreef Dagoduck het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA EEEN NIEUWWE TOPICJEN!
Dan doe je toch iets verkeerdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je wat opsturen? Dan hoef ik zelf niet te koken.
Alleen de rijst moet al 40 min koken
Doe jij er +/- 30 minuten over om water aan de kook te krijgen dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fairtrade zilvervliesrijst moet je in 40 min droogkoken, maar meestal lukt het mij wel in een half uurtje ofzo.quote:
Arme student toch? Koop dan voordeelzakken van een kilo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fairtrade zilvervliesrijst moet je in 40 min droogkoken, maar meestal lukt het mij wel in een half uurtje ofzo.
Niet biologisch en fairtradequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Arme student toch? Koop dan voordeelzakken van een kilo.
Omnomnom.quote:
Dat wordt niet wat, m'n broer schraapt net de pan leegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vis!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:55 schreef alors het volgende:
[..]
Omnomnom.
Ik doe worteltjes en aardappeltjes met een zelfgekruid visje
quote:
Denk je nou echt dat doordat jij Biologisch koopt de wereld er beter op wordt? De wereld is al verneukt en gaat nooit meer wat worden met al die graaiers aan de toppen, alles draait om geld..quote:
Het enige wat je bevordert is inderdaad de snelheid waarmee je portemonnee leeglooptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat doordat jij Biologisch koopt de wereld er beter op wordt? De wereld is al verneukt en gaat nooit meer wat worden met al die graaiers aan de toppen, alles draait om geld..
Fairtrade kan nog wel zin hebben. Biologisch is echter niet zo duurzaam omdat het minder efficient is dan normale teelt en er dus veel meer land voor nodig is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat doordat jij Biologisch koopt de wereld er beter op wordt? De wereld is al verneukt en gaat nooit meer wat worden met al die graaiers aan de toppen, alles draait om geld..
Fairtrade heeft ook geen zin, er moet van bovenaf wat gedaan worden om armoede te bestrijden en dan heb ik het niet over geld sturen/ontwikkelingshulp. Maar meer aan de bestuurssystemen in die landen, anyway ik ben sportenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:00 schreef alors het volgende:
[..]
Fairtrade kan nog wel zin hebben. Biologisch is echter niet zo duurzaam omdat het minder efficient is dan normale teelt en er dus veel meer land voor nodig is.
Train je ook je linkerarm vandaag?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fairtrade heeft ook geen zin, er moet van bovenaf wat gedaan worden om armoede te bestrijden en dan heb ik het niet over geld sturen/ontwikkelingshulp. Maar meer aan de bestuurssystemen in die landen, anyway ik ben sporten
Ja eet je wel eens een perzik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:03 schreef minthy het volgende:
Biologisch vlees vind ik lekkerder van smaak
Laat maarquote:
OMG, vast iets over biologische piemelsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat maarDat zou wel eens de ALLER slechtste grap kunnen zijn die ik ooit heb geprobeerd te maken.
Wauw. Ik zit na te sidderen hier.
Ennnn door.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:08 schreef minthy het volgende:
[..]
OMG, vast iets over biologische piemels
Snap et niet en ik vraag me af of ik het wil snappenquote:
Zelfs met een visueel element snap je de "biologische perzik eten" grap niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Snap et niet en ik vraag me af of ik het wil snappen
Hoe lang ken je me nu al?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zelfs met een visueel element snap je de "biologische perzik eten" grap niet?
IMMA EAT SOME PUSSAAAHHHquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe lang ken je me nu al?
Blond, achterlijk, uit het oosten waar ze gigantisch achterlopen...
Ah, op die manier. Nee, dan eet ik geen biologische perzikenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
IMMA EAT SOME PUSSAAAHHH
meer kan ik er niet van maken
En Pino: vous êtes un oiseau mignon!
Daar IS het van gemaakt jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Het IS dan ook gewoon patat natuurlijk...
Ik kap hiermee, de frustratie zit me torenhoog...quote:
Ga over op Spaansquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:21 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben verdimme helemaal klaar met dat Frans
Ook spaanse sloffen zijn een no goquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |