tsssssss klein kindquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef Adelante het volgende:
Komt er de mogelijkheid een gekleurd tagje aan te vragen 'oranjefan' ofzo
Had het in FB ook gevraagd, leukquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef Adelante het volgende:
Komt er de mogelijkheid een gekleurd tagje aan te vragen 'oranjefan' ofzo
FB / Wanneer opent KON?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb je meer kans want dan ben je direct bij de juiste personen. Linkje naar jouw vraag?
Waarom?quote:
Omdat het een achterhaald geld verslindend concept isquote:
Deze discussie mag lekker ergens anders gevoerd worden, dus niet in dit topic.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:41 schreef shazaam het volgende:
[..]
Omdat het een achterhaald geld verslindend concept is![]()
Anno 2013 kan je gewoon niet mensen op basis van de kut waar ze uit gekropen zijn meer rechten geven dan anderen. Hoe wil je mensen gaan vertellen dat iedereen gelijk is en onze "grote voorbeelden" daar grondwettelijk niet aan mee hoeven te doen
Al iets bekend over de 30-4 oranje tags?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb je meer kans want dan ben je direct bij de juiste personen. Linkje naar jouw vraag?
Daar moet je toch voor in FB zelf zijn vrees ik, heb ik weinig controle overquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Al iets bekend over de 30-4 oranje tags?
Waarom zou dit niet in het forum kunnen precies? Het is ontopic, niemand post er blote tieten en t gaat over WimLexquote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef Strani het volgende:
Ik had eerder al een topic hierover dichtgegooid, deze ook dus, sorry
Goed, weer open dan.quote:Op zondag 21 april 2013 21:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet in het forum kunnen precies? Het is ontopic, niemand post er blote tieten en t gaat over WimLex
quote:Op zondag 28 april 2013 15:23 schreef tong80 het volgende:
KON / En weer open
Je kiemt gewoon te veel briljante topics in de smoor.
Ik verwacht minimaal een 25-delige [stormloopreeks]quote:Op maandag 29 april 2013 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt er een 'live-topic' voor morgen? Ik ben wel in de stemming om er eentje te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |