Ik las vuile voeg. Dat er stopverf inzit ofzo.quote:
Wat is er leuk aanquote:
Vuig is het nieuwe stopwoordje van Specularium blijkbaar. Tijd dat hij daar mee stopt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las vuile voeg. Dat er stopverf inzit ofzo.
quote:Documentaire Sound City: Triggerfinger
Dave Grohl maakt zijn debuut als regisseur met de documentaire film Sound City, een film over de historie van de legendarische gelijknamige studio in Californië, waar o.a. Neil Young, Fleetwood Mac, Rage Against The Machine, Guns and Roses en Johnny Cash hun platen maakten. Triggerfinger is vanavond te gast. Ook zij namen hier een album op, ‘All This Dancin’ Around’ (2010).
Sylvana en Yvon Jaspers ook. Wat vind je van die koeien ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef OProg het volgende:
Jort zegt tenminste nog eens wat als hij aan tafel zit.
Volgens verwachting.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:11 schreef rubbereend het volgende:
Ik durf bijna niet terug te lezen hoe het carnavalsitem hier gegaan is
Ging nergens over. Giel Beelen die er de reet verstand van heeft had randstedelijke verschijnselen gekozen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:11 schreef rubbereend het volgende:
Ik durf bijna niet terug te lezen hoe het carnavalsitem hier gegaan is
Niet te vergelijken want uit Jort komt nog wat zinnigs (als het niet over sport gaat).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sylvana en Yvon Jaspers ook. Wat vind je van die koeien ?
Lamme Frans komt hier iig uit de buurt en is al van kleins af aan carnavalvierder. Verder die Limburgers komen sowieso niet uit de randstadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ging nergens over. Giel Beelen die er de reet verstand van heeft had randstedelijke verschijnselen gekozen.
Alleen als ze carnavalspolonaissehoerenlopen op de Wallen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef rubbereend het volgende:
Verder die Limburgers komen sowieso niet uit de randstad
Frieze doorloper reageert op de polonaisse.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:24 schreef Cynix ® het volgende:
Iets minder bagger in deze [reeks] zou wel fijn zijn, het begint tamelijk onleesbaar te worden (zie vorige deel).
Dat er ook nog bijgekomen. Ik verwacht inderdaad irritatie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:41 schreef Pietepietje het volgende:
Wilfried de Jong![]()
Die kinderen die komen vertellen over de Cito-toets zal wel heel irritant worden
nice.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:06 schreef Mike het volgende:
Voor de liefhebbers: die docu is ook sinds vandaag overal te downloaden.
Was alleen leuk toen die keer dat Beau bij een groep Justin Bieber fans een meisje voor een jongen aanzag.quote:
Eens met deze man, al trek ik zelf ook het boetekleed aanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:24 schreef Cynix ® het volgende:
Iets minder bagger in deze [reeks] zou wel fijn zijn, het begint tamelijk onleesbaar te worden (zie vorige deel).
Kwam ook door het item volgens mij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens met deze man, al trek ik zelf ook het boetekleed aan![]()
En helaas ga ik ook nog even klagen: kinderen bij DWDD
quote:- De Cito-toets is vandaag weer van start gegaan. Aan tafel zitten de experts: de achtste groepers zelf.
- In zijn nieuwe theatervoorstelling Non Stop New York sluit Wilfried de Jong zich 24 uur op in de stad der steden.
- Dave Grohl maakt zijn debuut als regisseur met de documentaire Sound City, een film over de historie van de legendarische gelijknamige studio in Van Nuys, waar ook Triggerfinger een album heeft opgenomen.
Muziek is er van iET, tafelheer is Jort Kelder.
Speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:25 schreef alors het volgende:
Waar blijft die Olli reclame? De enige reclame waarvoor ik dit blok kijk.
Vanaf mei.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Ik zat even op de site te kijken, maar zo te zien kun je die olifantjes niet bestellen. Kan het niet vinden in ieder geval.
Helaas is dat moment de rijdende rechter.quote:
Teeven is erger.quote:
Hij lijkt wel terminaal.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
Eddie Izzard, je verwacht het niet.
Oudje Izzard.quote:
Pervasief!quote:
Ik ben bang dat ik dat ook dacht. 'Vast een ervaringsdeskundige.'quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:30 schreef alors het volgende:
Jezus die Tim Hofman, met zo'n kop moet je wel gepest worden!
Dezelfde coupe?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Mijn haar zit nu ook zo aan de voorkantNet gewassen.
Maar als ze eerst links waren dan is het niet ergquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:34 schreef Adelante het volgende:
Linkse mensen worden dus ook gewoon zakkenvullers
pittig kort kapsel met een lange pony?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen die ene lange lok jaDe rest is anders.
Zie ook Jan Mulderquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:34 schreef Adelante het volgende:
Linkse mensen worden zijn dus ook gewoon zakkenvullers
Lange pony en lang haarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
pittig kort kapsel met een lange pony?
Boven of onder, dat is de vraag.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
pittig kort kapsel met een lange pony?
Ja idd ik zag het ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Hey dat is die chick uit die docu over kinderen geboren in 2000.
Hoi Leroyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Ik zou haar doen, over een paar jaar.
Babe_watcher, is that you?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Ik zou haar doen, over een paar jaar.
Multifunctioneel jong dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Hey dat is die chick uit die docu over kinderen geboren in 2000.
Topografie?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Wereldorientatie? Wat is dat? Dat had ik vroeger niet op school.
Dat is gewoon Aardrijkskunde.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
De klito-toets.quote:
Telt lekker niet mee!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
Wereldoriëntatie heb ik zo bazig gemaakt!
Huishoudelijke vorming heette dat bij jou.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Beugeltje straksquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:38 schreef Adelante het volgende:
Kyle heeft wat teveel gekauwd, wat een Ankie
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Huishoudelijke vorming heette dat bij jou.
En ik kan nog steeds niet koken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Huishoudelijke vorming heette dat bij jou.
voor 1 jaartje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Nee, want de andere neger aan tafel gaat naar vwo.
Jij hebt vast geen spinazie-academie gedaanquote:
terecht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
Hele cito toets is bagger. Ik kreeg vbo advies...
En terecht.quote:
Terecht.quote:
Fer heeft nu een stijvequote:
Krijg je op schoolquote:
Jort denkt: vanavond weer de pil door het eten van Lauren mixenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef Rickazio het volgende:
Jort denkt: wie van jullie kids kan er lekker zuigen aan mn lolly?
Nee, dat denk jij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef Rickazio het volgende:
Jort denkt: wie van jullie kids kan er lekker zuigen aan mn lolly?
In de oorlog hadden ze die nog niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of ik eigenlijk ooit zo een toets gemaakt heb, kan het me niet herinneren in ieder geval.
Omdat je dit strontonderwerp toch ergens mee moet vullen.quote:
Was in onze tijd al, hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of ik eigenlijk ooit zo een toets gemaakt heb, kan het me niet herinneren in ieder geval.
Serieus, 50% van alle volwassenen had deze som niet kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Knap he dat hij groep 8 sommen kan
Het was (is?) niet verplicht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Ik heb het ook niet gehad. Wel iets wat er wat op leek, niet van Cito.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan denk ik met veel minder ophef dan nu.
"Straks zit je op het gymnasium, en dan weet je niks."quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
Wat zei die jongen? Waarop iedereen klapte?
Groep 8 hè niet eindexamenquote:
Marthijn Uittenboogaardquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Mensen, wie zit er op deze kinderen te wachten??? Had dit in het jeugdjournaal gedaan!
Nee daarvoor die jongen die links zat, iedereen ging toen lachen en een applaus volgde.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Straks zit je op het gymnasium, en dan weet je niks."
xtc-koffieshopquote:
't fokschaap was leukerquote:
Hopelijk krijgt ze geen jeugdpuistjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:44 schreef Oldenzaal het volgende:
Dat meisje wordt wel een chick later joh!!
Moeten er nog wel een paar het idee hebben dat ze naar het VWO kunnenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan nog. Dit is wel erg makkelijk...
Dat is hij al.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Aaron wil een modderfokkende hustler worden.
Nee hoor, dat blijft op groep 8 niveau.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Zou het vmbo eindexamen moeilijker zijn?
Jaap is baasquote:
quote:
De meest asociale partijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |