En Outasight, P!nkquote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Denken dat ik alleen the script luister
En nog meerquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Beach mag het, Beach is famou$ en geliefd in JNG
godver jer.quote:
Oh ik dacht dat ik lapo hadquote:
Daar zullen de meningen over verdeeld zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Beach mag het, Beach is famou$ en geliefd in JNG
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kijk als ik met sof wil praten heb ik daar geen facebook voor nodig, dan DM ik haar gewoon
je doet vervelendquote:
Geen ruzies opvuren.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn
reageer dan niet op mij afquote:
haten op mijn muziekquote:Op maandag 4 februari 2013 23:02 schreef JRRY het volgende:
Waarom doe ik eigenlijk vervelend supersof.
Geen geldige reden, vroeger werd dit om de haverklap gedaan en niemand gaf een neukquote:
Waar slaat dat nou weer op? Een afwijkende mening is verboden? Dat zal lekker wordenquote:
discussies zijn leukquote:
Van mij mag ie.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
JRRY dan ga jij toch zo een topic van Beach kapen.
Jij weetquote:
Ik laat iedereen luisteren wat ie leuk vindtquote:Op maandag 4 februari 2013 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
discussies zijn leuk
Vooral als het over muziek gaat
Wat.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik heb trouwens wel zin om een keer naakt door de stad te gaan rennen als het lekker zonnig is
Jij met je vroegerquote:Op maandag 4 februari 2013 23:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee maar eerlijk als er nu al zo om gedaan wordt?
Jullie hadden het vroeger moeten meemaken. dan waren jullie gefrustreerd geweest nu
wel opnemen en hier postenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik heb trouwens wel zin om een keer naakt door de stad te gaan rennen als het lekker zonnig is
Oh ja nou voor mij is alles voor JNG wel vroeger,quote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij met je vroeger
Je doet net alsof je hier al sinds 1999 dagelijks actief bent man
het is gewoon irritant, dat heeft nu niks met vroegahh te makenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee maar eerlijk als er nu al zo om gedaan wordt?
Jullie hadden het vroeger moeten meemaken. dan waren jullie gefrustreerd geweest nu
JNG bestaat nog maar net. Vroeger was toen ik hier net was en voor die tijd. Niet vorig jaarquote:Op maandag 4 februari 2013 23:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh ja nou voor mij is alles voor JNG wel vroeger,
Is iets wat je moet negerenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is gewoon irritant, dat heeft nu niks met vroegahh te maken
nou, dat hoeft ook niet. maar bedankt voor het aanbodquote:
ja oke, maar. leek net alsof je niet meendequote:Op maandag 4 februari 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoezo ik zeg toch Ne-Yo en Conor Maynard die zijn tof. enneuh P!NK en Script ook.
Jij zit hier al vanaf 2000 ofzo. ik niet zo lang, dus dan is tijdsbesef anders snapjequote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
JNG bestaat nog maar net. Vroeger was toen ik hier net was en voor die tijd. Niet vorig jaar
Waarom nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nou, dat hoeft ook niet. maar bedankt voor het aanbod
tegen jou doe ik nooit kut hoe kut het er ook uitziet/klinkt of wat dan ookquote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar. leek net alsof je niet meende
Tuurlijk wel. kunnen we lachen om het feit dat gaygays neus langer is dan zen piem0lquote:
Sorry, maar het 'je moet het negeren' vind ik gelul. Het is irritant gedrag en het ging absoluut niet per ongeluk. Daar mag best iets van gezegd worden.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is iets wat je moet negeren![]()
het is maar een topic, het zijn maar een paar byte's,
ewhquote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. kunnen we lachen om het feit dat gaygays neus langer is dan zen piem0l
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. kunnen we lachen om het feit dat gaygays neus langer is dan zen piem0l
Terusten Gquote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Beach het volgende:
Geen zorgen jullie zijn van me af ik ga slapen.
kus voor msacras en mn g's
aaawh liefquote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
tegen jou doe ik nooit kut hoe kut het er ook uitziet/klinkt of wat dan ook![]()
Vroeger opende ik nog vijftig topics per dag en was ONZ nog leukquote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
JNG bestaat nog maar net. Vroeger was toen ik hier net was en voor die tijd. Niet vorig jaar
There is a Godquote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Beach het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Beach het volgende:
Conflict is terugquote:Op maandag 4 februari 2013 23:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Vroeger opende ik nog vijftig topics per dag en was ONZ nog leuk
50?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
ONZ ooit leuk geweest?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik voel hier toch echt een relatie ontstaanquote:
Inderdaad. De tijd dat ONZ echter nog leuk was is allang voorbij.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
jer en ik hebben geen relatiequote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik voel hier toch echt een relatie ontstaan
*insert accent
Jij kan je werkelijk zo storen om een paar byte's?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, maar het 'je moet het negeren' vind ik gelul. Het is irritant gedrag en het ging absoluut niet per ongeluk. Daar mag best iets van gezegd worden.
internetverkering net als op habbo.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik voel hier toch echt een relatie ontstaan
Dat is wel goed gerelativeerd, het zijn maar een paar byte's.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is iets wat je moet negeren![]()
het is maar een topic, het zijn maar een paar byte's,
Waarom?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
Whaha, ik was al ff terug, maar ik heb een postersblock
samen meubies ruilen enzo XD XDquote:
Alleen maar, alles wat in me op kwam knalde ik op FOK! Goeie ouwe tijd!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad. De tijd dat ONZ echter nog leuk was is allang voorbij.
Overigens opende jij over het algemeen vrij veel kut topics
forever and ever.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
jer en ik hebben geen relatie
we zijn bffffffffs
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ja maar.. terug in de SC vandaag ofzo... zoietsquote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
Whaha, ik was al ff terug, maar ik heb een postersblock
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja en een truukje uithalen met het bed zodat je op elkaar komt te liggen![]()
![]()
Het is geen uitzondering en Beach heeft wel vaker hier lage kut opmerkingen die te wensen overlaten.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij kan je werkelijk zo storen om een paar byte's?
En dat het niet expres is snap ik ook wel, maar relax eens. ik noem jou toch ook niet direct kneus oid als je wat stoms uithaalt?
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
jer en ik hebben geen relatie
we zijn bffffffffs
weenie idc ga kijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]Las laatst op internet dat het gesloten was ofzo? :")
Those were the daysquote:Op maandag 4 februari 2013 23:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
Alleen maar, alles wat in me op kwam knalde ik op FOK! Goeie ouwe tijd!
echt? Is al 10 jaar geleden dat ik op habbo zat maar dacht dat het bobba wasquote:
Er zijn mensen die dat nog steeds doen, maar dat wordt allemaal weggemodquote:Op maandag 4 februari 2013 23:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
Alleen maar, alles wat in me op kwam knalde ik op FOK! Goeie ouwe tijd!
tegenwoordig meer met pedos volgens mij maar okquote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef msacras het volgende:
[..]
habbo...
dat was toch met meubi's, en bobba?ofzo
Beach is Beach, accept or leave.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is geen uitzondering en Beach heeft wel vaker hier lage kut opmerkingen die te wensen overlaten.
Een keer is prima maar daar is in deze geen sprake van
Waarom dat dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik zit in een "ach laat maar fase", dus een halve post typen en dan wegklikken
Ja maar ik ben geen SC poster, ik post eigenlijk helemaal nergens in SC's. Hier kijk ik weleens een keer omdat ik nou eenmaal modje benquote:Op maandag 4 februari 2013 23:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar.. terug in de SC vandaag ofzo... zoiets
Laten we het er op houden dat je weer post in de SC.
Ohja.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nog ff werken aan m'n killer body
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik stop mijn bobba in jouw bobba
er staat dan ook wasquote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tegenwoordig meer met pedos volgens mij maar ok
Diep.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Bij mij werd ook alles gesloten hoor, totdat ze erachter kwamen dat ik voor ieder slotje twee nieuwe topics opendequote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat nog steeds doen, maar dat wordt allemaal weggemod
Ah oké, maar vroeger (vroegâh) postte je nog wel eens hier tochquote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen SC poster, ik post eigenlijk helemaal nergens in SC's. Hier kijk ik weleens een keer omdat ik nou eenmaal modje ben
Is goedquote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ohja.
Als je 18 bent dan.
En dan film je het. Hebben we een compromis. Jij naakt rennend door de stad, ik m'n pics. Soort van dan.
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen SC poster, ik post eigenlijk helemaal nergens in SC's. Hier kijk ik weleens een keer omdat ik nou eenmaal modje ben
Trackmania was bij ons populairquote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nooit habbo gespeeld. Wel runescape in groep 8
Ben je gek ofzo? Dat ik wegga om een user als Beach? Iemand die het 'leuk' vind om iemand gelijk met een pedofiel te associëren? Als ik hem een kneus noem nadat hij mij wegzet als pedofiel lijkt me buitengewoon mild. Maar dat heb je natuurlijk niet meegekregenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Beach is Beach, accept or leave.
eerlijk zo is hij en zo blijft hij. en puur omdat iemand zichzelf is moet jij hem uitschelden, dan weet ik momenteel niet wat ik "lager" vind
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Bij mij werd ook alles gesloten hoor, totdat ze erachter kwamen dat ik voor ieder slotje twee nieuwe topics opende
Gezellig!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Is goedJij bent ook uitgenodigd
quote:
Je moet Beach gewoon niet zo serieus nemen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo? Dat ik wegga om een user als Beach? Iemand die het 'leuk' vind om iemand gelijk met een pedofiel te associëren? Als ik hem een kneus noem nadat hij mij wegzet als pedofiel lijkt me buitengewoon mild. Maar dat heb je natuurlijk niet meegekregen
bobbaquote:
Ik heb ooit runescape gespeeld 10 minuten en toen had ik een deur geopend maar verder begreep ik het niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
Habbo was populair groep 6-8 en Runescape groep 7-8
jer en ik bespreken onze liefdes via dm. echt spannond die verhalen van hem johquote:
Ik was echt de grootste baggeraar van FOK! hoor. Toen heb ik zelf een leuk subforum op FOK! bedacht en toen kwam het er en maakten ze snel twee andere users mod. Op den duur, na heel lang zeiken, hebben ze mij ook gevraagd en was ik mod.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoe ben jij ooit mod geworden?![]()
Hoe gaat het trouwens nu met je verder?
Negeer hem dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo? Dat ik wegga om een user als Beach? Iemand die het 'leuk' vind om iemand gelijk met een pedofiel te associëren? Als ik hem een kneus noem nadat hij mij wegzet als pedofiel lijkt me buitengewoon mild. Maar dat heb je natuurlijk niet meegekregen
Huh?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Conflict, ik heb jou nog op soundcloud
Lekker makkelijk. Allemaal dat soort reacties posten en het dan maar niet serieus nemen. Als hij geen PI's gebruikt is er weinig om zich achter te verschuilen. Ja, ik vind en noem mensen 'kneus' of 'idioot' als ze die persoon weg proberen te zetten of vergelijken met een pedofiel als ze lezen dat iemand in het onderwijs werkt.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Je moet Beach gewoon niet zo serieus nemen.
Zoquote:Op maandag 4 februari 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jer en ik bespreken onze liefdes via dm. echt spannond die verhalen van hem joh
ik moest lachenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
en jij luistert naar hem?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vriend van me heeft me overgehaald. Ik moet weer eens gaan hosselen. It's been too long blijkbaar
Ik in groep 6quote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef JRRY het volgende:
Habbo speelde ik 3 jaar terug nog wel, in klas 1.
https://soundcloud.com/theconflictmusic toch?quote:
Zelfs erger dan tong80?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik was echt de grootste baggeraar van FOK! hoor. Toen heb ik zelf een leuk subforum op FOK! bedacht en toen kwam het er en maakten ze snel twee andere users mod. Op den duur, na heel lang zeiken, hebben ze mij ook gevraagd en was ik mod.
Gaat prima hoor
ja>?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Zo
alsnog
[ [url=
http://t1.gstatic.com/ima(...)cd34xkTRT]afbeelding[/url] ]arm ding.
Nee, het vergelijken met een pedofiel is inderdaad netter dan iemand een kneus noemenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Negeer hem dan?
Je neemt je beach duidelijk niet zoals je een beach zou moeten nemen,
met een flinke korrel zout, en ik zeg niet dat je weg moet gaan ik zeg dat je hem moet accepteren of moet negeren, ik vind namelijk niet dat je zomaar iemand moet uitschelden
Nee, dat ben ik niet hoor!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/theconflictmusic toch?
Beach is gewoon een soort jongere minder erge versie van tong80. Net als P_Zquote:Op maandag 4 februari 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Allemaal dat soort reacties posten en het dan maar niet serieus nemen. Als hij geen PI's gebruikt is er weinig om zich achter te verschuilen. Ja, ik vind en noem mensen 'kneus' of 'idioot' als ze die persoon weg proberen te zetten of vergelijken met een pedofiel als ze lezen dat iemand in het onderwijs werkt.
nee hoorquote:
Welke FOK!ker was dat dan? Patje? Nevermindquote:
Jij noemt hem een kneus en daar ben je dan serieus mee, wanneer hij jou een pedo noemt is dat een misschien in jouw ogen geen leuk grapjequote:Op maandag 4 februari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het vergelijken met een pedofiel is inderdaad netter dan iemand een kneus noemen
Maar dat is dan 'grappig' natuurlijk
hoeft ook niet tochquote:
Ja wat dan welke verhalen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jer en ik bespreken onze liefdes via dm. echt spannond die verhalen van hem joh
Patje jaquote:Op maandag 4 februari 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welke FOK!ker was dat dan? Patje? Nevermind
Ik postte alleen maar in ONZ, anders dan Tong.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Zelfs erger dan tong80?![]()
Welk subforum was dat dan? Of doelde je daarmee op JNG?
MooiQua gezondheid e.d ook? Moet je nog veel revalideren of wat?
Leuke meisjes. Overal leuke meisjes...quote:
Als mensen niet weten hoe ze 'grappig' moeten posten kunnen ze het wellicht beter laten. Je neemt mij kwalijk dat ik iemand kneus noem omdat het hier een user betreft die jij leuk en/of aardig vind. Prima, maar je bent nogal hypocriet bezig. Ik kom al iets langer op dit forum om te weten wat wel en niet 'leuk' is hoor. Maar thanks voor je geweldige advies kloontjequote:Op maandag 4 februari 2013 23:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Staurt beste man, Rust uit en neem alles niet zo serieus. gaat je veel stress geven. Nou ik ga pitten veel plezier verder nog.
Ooit gehoord van het gebruik van PI's? Weet je, laat ook maar. Jij weet het toch allemaal zo goedquote:Op maandag 4 februari 2013 23:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij noemt hem een kneus en daar ben je dan serieus mee, wanneer hij jou een pedo noemt is dat een misschien in jouw ogen geen leuk grapje
nee echt niet.quote:
Fok het zelf is best een leuke maar ik zou het onderwerp K&W er niet zo snel uit halen nee.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik postte alleen maar in ONZ, anders dan Tong.
Ik heb Klussen en Wonen bedacht. Dat heette eerst Fok het zelf, dat vond ik belachelijk en toen hebben we het in K&W veranderd.
Jawel, ben wel weer de oude hoor!
Lekker gerend?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
Bobba
Habbo... even gespeeld toen ik een jaar of 10 wastoen van een vriend van me die stopte en er veel geld in had gestopt allemaal spullen gehad
toen ik 14 was hadden we weer een keer ingelogged en een kind van een jaar of 10 alles gegeven![]()
Blij kind was blij
Ben er weer trouwens
Ze kan best cavia hetenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Fok het zelf is best een leuke maar ik zou het onderwerp K&W er niet zo snel uit halen nee.
Mooizo! En hoe is het met Bianca? Ik neem ten minste aan dat ze zo heet, want biancavia
Je hebt echt een issue he. dat kutkloontje van nog geen anderhalve week is bijdehand hequote:Op maandag 4 februari 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als mensen niet weten hoe ze 'grappig' moeten posten kunnen ze het wellicht beter laten. Je neemt mij kwalijk dat ik iemand kneus noem omdat het hier een user betreft die jij leuk en/of aardig vind. Prima, maar je bent nogal hypocriet bezig. Ik kom al iets langer op dit forum om te weten wat wel en niet 'leuk' is hoor. Maar thanks voor je geweldige advies kloontje
Ze is net naar bed! Maar gaat wel goed geloof ik, ik spreek haar niet zo vakquote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Fok het zelf is best een leuke maar ik zou het onderwerp K&W er niet zo snel uit halen nee.
Mooizo! En hoe is het met Bianca? Ik neem ten minste aan dat ze zo heet, want biancavia
just kiddingquote:
lolol ik heb er 1x geld aan uitgegeven, iedereen deed het. samen met de hele basisschoolklas naar de music store voor zo'n kutkaartquote:Op maandag 4 februari 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
Bobba
Habbo... even gespeeld toen ik een jaar of 10 wastoen van een vriend van me die stopte en er veel geld in had gestopt allemaal spullen gehad
toen ik 14 was hadden we weer een keer ingelogged en een kind van een jaar of 10 alles gegeven![]()
Blij kind was blij
Ben er weer trouwens
even gesprek onderbreken, maar jouw UI is tofquote:Op maandag 4 februari 2013 23:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ze is net naar bed! Maar gaat wel goed geloof ik, ik spreek haar niet zo vak
Goet, en med jou?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
En hoe gaat het verder met iedereen hier?![]()
hoquote:
Pi's overbodige functies die worden gebruikt voor emoties die ik niet heb tochquote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooit gehoord van het gebruik van PI's? Weet je, laat ook maar. Jij weet het toch allemaal zo goed
Daarom moet jij nu met een kloon posten
Verrassend matigquote:Op maandag 4 februari 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
sowieso. en als je man dan hamster heet zijn jullie met zijn tweeën echt een stel geile konijnen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zou wel een belachelijk orginele naam zijn.
met mij is het wel goed.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
Yup zeker, moet alleen volgende keer rustiger beginnen en niet gewoon doorgaan als me lichaam me eigenlijk al verteld dat ik gewoon even moet stoppenquote:
Nooit van Cavia voor je leven gehoord zeker?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zou wel een belachelijk orginele naam zijn.
Nou, dat is wederzijds vriend. Jij was immers ook zo gezellig bezig van het weekend toen je 'oude' vriendjes hier even kwamen rellen. Jij hebt wel laten zien hoe oprecht jij bent.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je hebt echt een issue he. dat kutkloontje van nog geen anderhalve week is bijdehand he
sorry maar als je werkelijk zo kortzichtig bent dan heb ik je verder niks meer te zeggen
als het bij jou alleen om datum gaat
bobbaquote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup zeker, moet alleen volgende keer rustiger beginnen en niet gewoon doorgaan als me lichaam me eigenlijk al verteld dat ik gewoon even moet stoppen
Had niet eigenwijs moeten doen en nog gewoon thermo spul aan moeten doen inplaats van alleen een tshirtje en een sportbroek
Je merkt namelijk al heel snel dat je heel veel energie verspilt aan het opwarmen ofzo
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
met mij is het wel goed.
ondanks friendszonee
Ge-wel-dig! Met jou?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
bobbaquote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef JRRY het volgende:
aah ik krijg nog eens een vierkant rooster.
Wat een enthousiasme?quote:
goedquote:Op maandag 4 februari 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
Ké, jammer enzo en trustne.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
Goed, ben er wel klaar mee. Heb wel iets beters te doen dan te reageren verder
Dank je, ik heb 'm al negen jaar in gebruik hier. Op den duur kwamen er users die 'm namaakten, nu zie je overal van die knippericons.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
even gesprek onderbreken, maar jouw UI is tof
Lekker dubbelop.quote:
Hamster + cavia = konijn?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
sowieso. en als je man dan hamster heet zijn jullie met zijn tweeën echt een stel geile konijnen.
Mooi!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
met mij is het wel goed.
ondanks friendszonee
Ja ik ken het, ik loop ook eigenlijk altijd meer op gevoel, als ik aanvoel dat het niet meer gaat. En ja ik moet ook thermo spul gaan kopenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup zeker, moet alleen volgende keer rustiger beginnen en niet gewoon doorgaan als me lichaam me eigenlijk al verteld dat ik gewoon even moet stoppen
Had niet eigenwijs moeten doen en nog gewoon thermo spul aan moeten doen inplaats van alleen een tshirtje en een sportbroek
Je merkt namelijk al heel snel dat je heel veel energie verspilt aan het opwarmen ofzo
Hont voor je leven!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nooit van Cavia voor je leven gehoord zeker?
Conflict..quote:Op maandag 4 februari 2013 23:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dank je, ik heb 'm al negen jaar in gebruik hier. Op den duur kwamen er users die 'm namaakten, nu zie je overal van die knippericons.
Waarom?quote:
Het ging mij niet om de reacties, de mensen die er achter zaten, Maar goed dat begrijp jij toch nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat is wederzijds vriend. Jij was immers ook zo gezellig bezig van het weekend toen je 'oude' vriendjes hier even kwamen rellen. Jij hebt wel laten zien hoe oprecht jij bent.
Het heeft niets met bijdehand te maken. Jij kiest ervoor om een kloon te gebruiken omdat je reacties van anderen niet kon verdragen. Flikker toch op man
Dat is wel langquote:Op maandag 4 februari 2013 23:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dank je, ik heb 'm al negen jaar in gebruik hier. Op den duur kwamen er users die 'm namaakten, nu zie je overal van die knippericons.
hipster conflict is hipsterquote:Op maandag 4 februari 2013 23:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
rockquote:
pvb=privebericht?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en dat ik kan blijven werken en dat ik mijn eerste pvb sowieso ga halen
bobba kan vanalles zijn als het maar vies/erg is zoals penis ofzo of beffenquote:
OMG PLAGIAATquote:Op maandag 4 februari 2013 23:27 schreef Rockiejj het volgende:
Zo vreemd dat het internet altijd het interessants is tussen 21:00 en 08:00 en het overdag zo saai als de neten is.
Veel mensen zijn dan natuurlijk ook 'gewoon' op school of op het werkquote:Op maandag 4 februari 2013 23:27 schreef Rockiejj het volgende:
Zo vreemd dat het internet altijd het interessants is tussen 21:00 en 08:00 en het overdag zo saai als de neten is.
ja en zelfs homo. straks wil iemand uit de kast komen en dan kan het nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bobba kan vanalles zijn als het maar vies/erg is zoals penis ofzo of beffen
bobba, dat was toch zoiets als een buzzer op msnquote:Op maandag 4 februari 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bobba kan vanalles zijn als het maar vies/erg is zoals penis ofzo of beffen
Ah van je opleiding toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee proeve van bekwaamheid
Haha wauwquote:Op maandag 4 februari 2013 23:28 schreef msacras het volgende:
[..]
OMG PLAGIAAT
Ik kan me niet herinneren dat de uitdrukking 'als de neten' heb gebruikt, maar nu ik terug lees is het toch echt zo. Wtf geheugen.
Oehh..quote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel mensen zijn dan natuurlijk ook 'gewoon' op school of op het werk
Geen idee eigenlijk wat hier echt 's nachts gebeurd though. Dan 'moet' ik helaas slapen
Nee, deze ongeschoolde jongen begrijpt wel meer dingen niet en daarnaast ben ik inderdaad onmogelijk in de omgang. Bedankt dat je me aan het lachen hebt gebracht en succes op schoolquote:Op maandag 4 februari 2013 23:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het ging mij niet om de reacties, de mensen die er achter zaten, Maar goed dat begrijp jij toch niet
als ik zo labiel was geweest dat ik een kloontje nodig had om dat kattengejank om niks van jou te moeten verdragen dan had ik beter kunnen stoppen met FOK!
Ben ik verder ook niet van plan, zijn mensen hier waar wel een gesprek mee te voeren zijn
en nu slapen, morgen school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Naja ik kan heel goed mijn gedachten tijdens het sporten op andere dingen focussen... vooral met muziek die me aan hele andere dingen laten denkenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:26 schreef msacras het volgende:
Ja ik ken het, ik loop ook eigenlijk altijd meer op gevoel, als ik aanvoel dat het niet meer gaat. En ja ik moet ook thermo spul gaan kopendie h&m pauperzooi waar ik nu in ren kan echt niet eigenlijk, haha.
bobba was een woord voor scheldwoorden/sekswoorden omdat er ook jonge kinderen op habbo zatenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef msacras het volgende:
[..]
bobba, dat was toch zoiets als een buzzer op msn
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:30 schreef Rockiejj het volgende:
Even een lekkermakertje:Rechtstreeks van KPD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Even een lekkermakertje:het deed me niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
"Het internet" is 24 uur per dag interessant!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:27 schreef Rockiejj het volgende:
Even een lekkermakertje:Niet viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Even een lekkermakertje:nou nee bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze niet verzuipt met die bazooka`squote:
Ja klopt, maar hier is het tussen 21 en 8 extra interessant!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
"Het internet" is 24 uur per dag interessant!
Nicequote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dan heb ik dit jaar mijn niveau 3 diploma als het goed is
Ben jij vaak 's nachts ook nog aanwezig dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hier is het tussen 21 en 8 extra interessant!
BLijft drijven.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze niet verzuipt met die bazooka`s
Soms in ABO, maar voorderest niet zoveel..quote:Op maandag 4 februari 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben jij vaak 's nachts ook nog aanwezig dan?
ohja dat was het *quote:Op maandag 4 februari 2013 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bobba was een woord voor scheldwoorden/sekswoorden omdat er ook jonge kinderen op habbo zaten![]()
Censuur enzo
Ja ik vind hardlopen heerlijk, maar ik doe het sowieso niet om mezelf te pushen ofzo maar gewoon voor lekker ontspanning en een beetje conditie bij houden dus ik ga sowieso niet over m'n kunnen heen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja ik kan heel goed mijn gedachten tijdens het sporten op andere dingen focussen... vooral met muziek die me aan hele andere dingen laten denken
Nadeel is dat ik mezelf voor me gevoel echt dood kan rennen als ik zo door blijf pushendus moet gewoon op gaan letten
Mijn thermo spul komt van de hema of zeeman vandaan.. maarja thermo is thermo en het werkt bestdaar overheen heb ik gewoon een normaal sport tshirt en (Oranje want valt goed op in de avond) en een goedkope sportbroek
Wel gewoon goede hardloop schoenen
Hoe oud ben je dan als je klaar bent?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jupdan niveau 4 Management
Dat deel ken ik nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Soms in ABO, maar voorderest niet zoveel..
23 als het goed isquote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan als je klaar bent?
Prima leeftijd nogquote:
daarom kan ik niet poepenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is voor mensen met een sterretje.
Ik snap 'm nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:34 schreef msacras het volgende:
Conflict je krijgt gerechtigheid
[ afbeelding ]
Ach thermokleding kost echt maar 4 euro ofzo bij de zeemanquote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef msacras het volgende:
[..]
ohja dat was het *
bobba
bobba
bobba
bobba
enz
[..]
Ja ik vind hardlopen heerlijk, maar ik doe het sowieso niet om mezelf te pushen ofzo maar gewoon voor lekker ontspanning en een beetje conditie bij houden dus ik ga sowieso niet over m'n kunnen heen.
Ja ik heb nu geen geld voor goeie sportklerenik draag meestal gewoon een joggingbroek en een tshirt ofzo, als het koud is een vest er over.
Ik heb wel weer goede hardloopschoenen dan, maar daar houdt het ook mee op wel
Ja, beter dan ikquote:Op maandag 4 februari 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja toch, in de bloei van mijn leven alles
Precies!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach thermokleding kost echt maar 4 euro ofzo bij de zeeman
en sport tshirt denk 15 ofzo en een joggingbroek is al goed
Maarja kleding is niet belangrijk het gaat erom dat je lekker ontspant
Dat doe ik wanneer ik me zo ver mogelijk push
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij was de eerste met knipper ava
en toen deed iedereen het