En Outasight, P!nkquote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Denken dat ik alleen the script luister
En nog meerquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Beach mag het, Beach is famou$ en geliefd in JNG
godver jer.quote:
Oh ik dacht dat ik lapo hadquote:
Daar zullen de meningen over verdeeld zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Beach mag het, Beach is famou$ en geliefd in JNG
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kijk als ik met sof wil praten heb ik daar geen facebook voor nodig, dan DM ik haar gewoon
je doet vervelendquote:
Geen ruzies opvuren.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn
reageer dan niet op mij afquote:
haten op mijn muziekquote:Op maandag 4 februari 2013 23:02 schreef JRRY het volgende:
Waarom doe ik eigenlijk vervelend supersof.
Geen geldige reden, vroeger werd dit om de haverklap gedaan en niemand gaf een neukquote:
Waar slaat dat nou weer op? Een afwijkende mening is verboden? Dat zal lekker wordenquote:
discussies zijn leukquote:
Van mij mag ie.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
JRRY dan ga jij toch zo een topic van Beach kapen.
Jij weetquote:
Ik laat iedereen luisteren wat ie leuk vindtquote:Op maandag 4 februari 2013 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
discussies zijn leuk
Vooral als het over muziek gaat
Wat.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik heb trouwens wel zin om een keer naakt door de stad te gaan rennen als het lekker zonnig is
Jij met je vroegerquote:Op maandag 4 februari 2013 23:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee maar eerlijk als er nu al zo om gedaan wordt?
Jullie hadden het vroeger moeten meemaken. dan waren jullie gefrustreerd geweest nu
wel opnemen en hier postenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik heb trouwens wel zin om een keer naakt door de stad te gaan rennen als het lekker zonnig is
Oh ja nou voor mij is alles voor JNG wel vroeger,quote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij met je vroeger
Je doet net alsof je hier al sinds 1999 dagelijks actief bent man
het is gewoon irritant, dat heeft nu niks met vroegahh te makenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee maar eerlijk als er nu al zo om gedaan wordt?
Jullie hadden het vroeger moeten meemaken. dan waren jullie gefrustreerd geweest nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |