de drive is leukerquote:Op maandag 4 februari 2013 22:21 schreef Stuart het volgende: [..] Mag dat niet met de brommer
Kun je niet gewoon naar binnen lopen daar
![]()
Je bent genezenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kan der mee door. Maar Ellen
Best groot parkeerterrein daarquote:Op maandag 4 februari 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de drive is leukerweenie moet ik eens proberen eigenlijk
drakequote:Op maandag 4 februari 2013 22:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Couple real nigga's in the building
Amen
Ik dacht er serieus aanquote:Op maandag 4 februari 2013 22:22 schreef msacras het volgende:
kut TT
Beach, de liefde van m'n leven, ik had op z'n minst een msacras adoratie TT gehad
van wat? Ben nog steeds Ellen Page fan hoorquote:
Nee. Ik ga niet naar muziek luisteren die ik niet leuk vind, maar andere mensen wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:23 schreef Fok-it het volgende:
Sof, luister dan eens wat anders dan die top 40-meuk
Hipsterquote:Op maandag 4 februari 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Ik ga niet naar muziek luisteren die ik niet leuk vind, maar andere mensen wel.
Fair enoughquote:Op maandag 4 februari 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Ik ga niet naar muziek luisteren die ik niet leuk vind, maar andere mensen wel.
Ik wist nog mee eerste keer door de drive, kwam ik aan bij het loketje..quote:Op maandag 4 februari 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de drive is leukerweenie moet ik eens proberen eigenlijk
que?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
Mijn nieuwe tieten zijn wel zwaar hoor poehee.
Oh laatmaar ik dacht dat gaygay dat postequote:Op maandag 4 februari 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
van wat? Ben nog steeds Ellen Page fan hoor
Haha geniaalquote:Op maandag 4 februari 2013 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wist nog mee eerste keer door de drive, kwam ik aan bij het loketje..
Ik: Ja doe maar 1 milkshake en 2x kipnuggets En wat moet jij? oh ok ok
Mac lady: Meneer u moet door de intercom bestellen en hier afhallen dus rijd maar een rondje of loop naar binnen.
neequote:Op maandag 4 februari 2013 22:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh laatmaar ik dacht dat gaygay dat postejullie UI's hebben dezelfde kleuren enzo
Dat zou leuk zijn, als gaygay van Leila naar Ellen was overgestapt.
Ellen Page
Falersquote:Op maandag 4 februari 2013 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mac lady: Meneer u moet door de intercom bestellen en hier afhallen dus rijd maar een rondje of loop naar binnen.
Meisje tochquote:Op maandag 4 februari 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Echt wat die mensen doen op de parkeerplaats van de mac
Jij weetquote:Op maandag 4 februari 2013 22:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh laatmaar ik dacht dat gaygay dat postejullie UI's hebben dezelfde kleuren enzo
Dat zou leuk zijn, als gaygay van Leila naar Ellen was overgestapt.
Ellen Page
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Dientje actiequote:Op maandag 4 februari 2013 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dientje baasquote:Op maandag 4 februari 2013 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jammer dat daar bij jou geen sprake van isquote:
Jij baasquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben trouwens een keer naar binnen geklommen bij de mcdriveVriend van me werkte toen, maar blij waren ze niet
Doen ze ook pijn als je springt, rent of de trap op en af loopt?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
spelletje waar je muziek moet radenquote:
Hooggeleid en shitquote:
Rick Rossquote:
Waar doel je op?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat daar bij jou geen sprake van is
Nog niet geprobeerd, heb ze al weer weggegooid.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Doen ze ook pijn als je springt, rent of de trap op en af loopt?
Valt mee. Zo stoer ben ik nietquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Dientje actie
quote:
Haal ze even uit je container dan. zonde manquote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, heb ze al weer weggegooid.
Maybach zijn wel toffe auto'squote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hooggeleid en shit
[..]
Rick Ross
How comequote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
ik ben nog nooit bij mac drive geweest
ohquote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt mee. Zo stoer ben ik niet
Alleen als het restaurant zelf dicht is. Ben er nooit doorheen geredenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
Rick Rossquote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hooggeleid en shit
[..]
Rick Ross
slecht, ik kom er nu meteen aan!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
Ik wel maar dan wel met papa en zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
Vrienden hebben geen rijbewijs ofzo, en mn ouders doen dat niet.quote:
Je moet altijd zo stoer mogelijk doen bij het loketje oh ja en je portemonnee niet vergetenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
Neequote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haal ze even uit je container dan. zonde man
mijn papa zegt altijd, doe ik niet, maar uiteindelijk toch wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Vrienden hebben geen rijbewijs ofzo, en mn ouders doen dat niet.
Roro?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben welleens met een vriend en zijn collega door de mac drive gegaan om vervolgens op de parkeerplaats te gaan eten, kun je net zo goed naar binnen![]()
stelletje autisten
binnen zit altijd het kutvolkquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben welleens met een vriend en zijn collega door de mac drive gegaan om vervolgens op de parkeerplaats te gaan eten, kun je net zo goed naar binnen![]()
stelletje autisten
Ja ik wil echt een keer doen dat!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slecht, ik kom er nu meteen aan!
Zijn je ouders geen liefhebbers van een Happy Mealquote:Op maandag 4 februari 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Vrienden hebben geen rijbewijs ofzo, en mn ouders doen dat niet.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben trouwens een keer naar binnen geklommen bij de mcdriveVriend van me werkte toen, maar blij waren ze niet
is toch gezellig op de parkeerplaats beslagen ramen makenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
stelletje autisten
songpopquote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
spelletje waar je muziek moet raden
Jij had zeker een opel corsa uit 92 je collega's een honda civic en een golf 3?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
stelletje autisten
quote:
Neequote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn je ouders geen liefhebbers van een Happy Meal![]()
Voor een kwartier ja. en daarna heb je echt een vies gevoelquote:
Hoogopgeleid*quote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hooggeleid en shit
[..]
Rick Ross
als we meeten kom ik met de autoquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wil echt een keer doen dat!
Nee is geen appquote:
dit jaquote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een kwartier ja. en daarna heb je echt een vies gevoel
Nee we gingen met zijn 3'en in 1 auto en die gozer reed een volvo die die een maandje later in de prak had geredenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij had zeker een opel corsa uit 92 je collega's een honda civic en een golf 3?
oke oke goedquote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als we meeten kom ik met de auto
Geen last van. De salades zijn goed en de standaard zaken als chicken nuggets, big mac en mc chicken sandwich vind ik ook best lekker. En sommige wrapsquote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een kwartier ja. en daarna heb je echt een vies gevoel
Sydney steelt van die rijke niggers, van die rijke tatta's. Niet haten op zijn woordenschatquote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoogopgeleid*
Het is weer duidelijk wie dat wel is hier en wie niet
snackbar > Macdonalds-voerquote:
Ik heb weggeklikt dus heb link niet meer. maar gaygay heeft hem welquote:
Tofquote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef msacras het volgende:
Ik ben een keer met Rock en Tax in de mcdrive geweest.
Ik ben eigenlijk wel jaloers nuquote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef msacras het volgende:
Ik ben een keer met Rock en Tax in de mcdrive geweest.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sydney steelt van die rijke niggers, van die rijke tatta's. Niet haten op zijn woordenschat
gaygay?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb weggeklikt dus heb link niet meer. maar gaygay heeft hem wel
begrijpelijkquote:Op maandag 4 februari 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel jaloers nu
Ohjaquote:Op maandag 4 februari 2013 22:31 schreef Beach het volgende:
ik heb iets veel beters ik heb naast hamerhaaitje geslapen
beat that met je mcdrive
Jaquote:
And being jelaous you should.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel jaloers nu
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
http://en.massivemusicquiz.com/games
Net heel pakje opquote:
Zijn al opquote:
Dat kan ik niet doen zonder me schuldig te voelen en te gaan huilen in een hoekjequote:
Ik welquote:Op maandag 4 februari 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat kan ik niet doen zonder me schuldig te voelen en te gaan huilen in een hoekje
Bar Mitzhwa?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gaygay wanneer zo'n feestje geven?
Ik wel hoor. Elke dagquote:Op maandag 4 februari 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat kan ik niet doen zonder me schuldig te voelen en te gaan huilen in een hoekje
sorryquote:
Ik kende er ook geen hoorquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Elke dag
Ik kan het redelijk hebben
Kan toch dat ze iemand gevonden hebben die hen beter uit komt?quote:
Ik nooitquote:Op maandag 4 februari 2013 22:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ik voel me al schuldig na 1 koekje soms
en dit jaquote:Op maandag 4 februari 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan toch dat ze iemand gevonden hebben die hen beter uit komt?
hoezo?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kwaliteitsmedewerkers bij de albert heijn zijn ook wel heel laag
Dat is dan niet zo slim van je.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb 100 km verder gesollicteerd bij de Mac
Ik ga ook weer even mee doenquote:
Nee klopt.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is dan niet zo slim van je.
Is gewoon schoonmaken, alles van de wc's tot de vriezerquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nog een keertje dan, als je de top 5 haalt krijg je een naamtopic van me
Jaquote:Op maandag 4 februari 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
[..]
start een nieuwe game automatisch?
Ja, anders ff pagina refreshenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
[..]
welk spel.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maarja dat werk moet ook gebeuren, wees blij dat iemand die wc's schoonmaakt zodat jij niet op een bepiste pot hoeft te zittenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is gewoon schoonmaken, alles van de wc's tot de vriezer
Maakt het geen leuk werk.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maarja dat werk moet ook gebeuren, wees blij dat iemand die wc's schoonmaakt zodat jij niet op een bepiste pot hoeft te zitten
Ga gauw jgmar luisteren dan gauwquote:
al een tijdje niet gehoordquote:
Nou en, jij hoeft het toch niet te doen, er zijn mensen die het wel leuk vinden om te doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maakt het geen leuk werk.
Nee ik kijk andere youtube filmpjesquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
LB mocht een keer in me auto rijden gaat ze afwijzen..
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las onlangs 31 juni.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
Hey beach, weet jij wanneer de nieuwe walking dead game komt?
Ik ben er weer mentaal voor voorbereid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, vandaag even lekker naar mijn werk, lekker de poepresten van de wc's afvegen, heb er zin in..quote:Op maandag 4 februari 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou en, jij hoeft het toch niet te doen, er zijn mensen die het wel leuk vinden om te doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Beach gaf mij ooit een biertje, bleek hij er shit in gedaan te hebben, mijn kont deed een hele week pijn
Jouw auto ruikt lekkerquote:Op maandag 4 februari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik moest van binnen een beetje huilen
echt een kut liedquote:Op maandag 4 februari 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
al een tijdje niet gehoord
In de categorie:quote:
een andere songpop.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef msacras het volgende:
[..]
http://en.massivemusicquiz.com/games
ja iddquote:Op maandag 4 februari 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In de categorie:
AAAAAN IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII WILL AAAALWAAAAAYS LOVE YOOUUUUUHOEOEOEOEHOEOEOEEO
deze is beterquote:
Ligt er dan nogal aan welke categorie. Ik ben soms heel goed en soms een stuk minderquote:
Jij weet gewoon echt niks behalve de top 40 volgens mijquote:
nee.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij weet gewoon echt niks behalve de top 40 volgens mij
neequote:Op maandag 4 februari 2013 22:48 schreef Beach het volgende:
[..]
nee je moet fb hebben zie ik, wordt hem niet
Want dat is de enige reden dat mensen FB hebbenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
FB![]()
meisjes niet in het echt aanspreken
Tegenwoordig wordt social media net zo goed als datingsite gebruikt dusquote:Op maandag 4 februari 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Want dat is de enige reden dat mensen FB hebben
ja want FB is ook alleen voor hosselenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
FB![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:51 schreef Beach het volgende:
Momenteel bezig met de Poolse hits, wel pittig moet ik zeggen.
you dont sayquote:Op maandag 4 februari 2013 22:51 schreef Beach het volgende:
Momenteel bezig met de Poolse hits, wel pittig moet ik zeggen.
Mogelijk. Maar het is niet zo dat iedereen op FB actief is om die reden. Dat is werkelijk de grootst mogelijke onzin.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt social media net zo goed als datingsite gebruikt dus
Nee tuurlijk nietquote:Op maandag 4 februari 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar het is niet zo dat iedereen op FB actief is om die reden. Dat is werkelijk de grootst mogelijke onzin.
Ja en om Project x party's te organiseren, en om hun hersenscheten op het internet te pleurenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Want dat is de enige reden dat mensen FB hebben
Dat vind ik een beetje een dooddoener eigenlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietje moet ook niet alles zo serieus nemen Stu
mwaaahquote:Op maandag 4 februari 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
Supersof is proefkonijnen waard terug te kijken?
Alsof iedereen op FB alleen andere mensen wilt hosselenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
FB![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee al weggeklikter kwam geen geluid
hits nogquote:
genre: goede muziek.quote:
Nou...quote:Op maandag 4 februari 2013 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
genre: goede muziek.
oh wacht, die is er niet.
[/quote]quote:Op maandag 4 februari 2013 22:54 schreef msacras het volgende:
mijn geluid doet het ook niet meer. meh.
[quote]Op maandag 4 februari 2013 22:54 schreef msacras het volgende:
[..]
[/quote]quote:
Nee ik refereer eigenlijk niet naar iets speciaalsquote:
Ja ist een kutspel ja?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
genre: goede muziek.
oh wacht, die is er niet.
Shit je hebt me gewoon verpestquote:Op maandag 4 februari 2013 22:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik refereer eigenlijk niet naar iets speciaals
nogalquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik hap altijd overal in... in mensen in eten enzovoort
okok brb nu
Ben ik ook al in geweest en dat was ook slechtquote:Op maandag 4 februari 2013 22:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
supersof wnr gaan we rap en hiphop doen dan nak ik ej zwaar
Neequote:
Ik had het wel maar vond het maar onzin, ook gewoon geen leuke of nuttige dingen van andere mensenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maargoed Ik(kijk uit een mening) vind facebook nergens voor nodig, als mensen me willen spreken bellen ze maar ofzo
Goed, ik denk ik ook.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
Ik ga straks lekker slapen, hoe vind je die!
ja dat kanquote:Op maandag 4 februari 2013 22:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maargoed Ik (kijk uit een mening) vind facebook nergens voor nodig, als mensen me willen spreken bellen ze maar ofzo
Als The Script niet wordt afgespeeld is het slechte muziek dusquote:Op maandag 4 februari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke wat dan? Is Bey. ook al voorgekomen? En P!NK?
Een naar bericht.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
Ik ga straks lekker slapen, hoe vind je die!
Heb het verwijderd vorig jaarquote:Op maandag 4 februari 2013 22:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had het wel maar vond het maar onzin, ook gewoon geen leuke of nuttige dingen van andere mensen
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben ik ook al in geweest en dat was ook slecht
Nee. Alleen maar onbekend. Echt geen hits ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke wat dan? Is Bey. ook al voorgekomen? En P!NK?
Denken dat ik alleen the script luisterquote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als The Script niet wordt afgespeeld is het slechte muziek dus
Ahw das jammer enzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Alleen maar onbekend. Echt geen hits ofzo.
Uhm Queen, Michael Jackson, The Beatles komen ook gewoon voorbij, zijn toch gewoon hits?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Alleen maar onbekend. Echt geen hits ofzo.
Ja jij luistert ook outasightquote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Denken dat ik alleen the script luister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |