En Outasight, P!nkquote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Denken dat ik alleen the script luister
En nog meerquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Beach mag het, Beach is famou$ en geliefd in JNG
godver jer.quote:
Oh ik dacht dat ik lapo hadquote:
Daar zullen de meningen over verdeeld zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Beach mag het, Beach is famou$ en geliefd in JNG
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kijk als ik met sof wil praten heb ik daar geen facebook voor nodig, dan DM ik haar gewoon
je doet vervelendquote:
Geen ruzies opvuren.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn
reageer dan niet op mij afquote:
haten op mijn muziekquote:Op maandag 4 februari 2013 23:02 schreef JRRY het volgende:
Waarom doe ik eigenlijk vervelend supersof.
Geen geldige reden, vroeger werd dit om de haverklap gedaan en niemand gaf een neukquote:
Waar slaat dat nou weer op? Een afwijkende mening is verboden? Dat zal lekker wordenquote:
discussies zijn leukquote:
Van mij mag ie.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
JRRY dan ga jij toch zo een topic van Beach kapen.
Jij weetquote:
Ik laat iedereen luisteren wat ie leuk vindtquote:Op maandag 4 februari 2013 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
discussies zijn leuk
Vooral als het over muziek gaat
Wat.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik heb trouwens wel zin om een keer naakt door de stad te gaan rennen als het lekker zonnig is
Jij met je vroegerquote:Op maandag 4 februari 2013 23:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee maar eerlijk als er nu al zo om gedaan wordt?
Jullie hadden het vroeger moeten meemaken. dan waren jullie gefrustreerd geweest nu
wel opnemen en hier postenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik heb trouwens wel zin om een keer naakt door de stad te gaan rennen als het lekker zonnig is
Oh ja nou voor mij is alles voor JNG wel vroeger,quote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij met je vroeger
Je doet net alsof je hier al sinds 1999 dagelijks actief bent man
het is gewoon irritant, dat heeft nu niks met vroegahh te makenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee maar eerlijk als er nu al zo om gedaan wordt?
Jullie hadden het vroeger moeten meemaken. dan waren jullie gefrustreerd geweest nu
JNG bestaat nog maar net. Vroeger was toen ik hier net was en voor die tijd. Niet vorig jaarquote:Op maandag 4 februari 2013 23:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh ja nou voor mij is alles voor JNG wel vroeger,
Is iets wat je moet negerenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is gewoon irritant, dat heeft nu niks met vroegahh te maken
nou, dat hoeft ook niet. maar bedankt voor het aanbodquote:
ja oke, maar. leek net alsof je niet meendequote:Op maandag 4 februari 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoezo ik zeg toch Ne-Yo en Conor Maynard die zijn tof. enneuh P!NK en Script ook.
Jij zit hier al vanaf 2000 ofzo. ik niet zo lang, dus dan is tijdsbesef anders snapjequote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
JNG bestaat nog maar net. Vroeger was toen ik hier net was en voor die tijd. Niet vorig jaar
Waarom nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nou, dat hoeft ook niet. maar bedankt voor het aanbod
tegen jou doe ik nooit kut hoe kut het er ook uitziet/klinkt of wat dan ookquote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar. leek net alsof je niet meende
Tuurlijk wel. kunnen we lachen om het feit dat gaygays neus langer is dan zen piem0lquote:
Sorry, maar het 'je moet het negeren' vind ik gelul. Het is irritant gedrag en het ging absoluut niet per ongeluk. Daar mag best iets van gezegd worden.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is iets wat je moet negeren![]()
het is maar een topic, het zijn maar een paar byte's,
ewhquote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. kunnen we lachen om het feit dat gaygays neus langer is dan zen piem0l
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. kunnen we lachen om het feit dat gaygays neus langer is dan zen piem0l
Terusten Gquote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Beach het volgende:
Geen zorgen jullie zijn van me af ik ga slapen.
kus voor msacras en mn g's
aaawh liefquote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
tegen jou doe ik nooit kut hoe kut het er ook uitziet/klinkt of wat dan ook![]()
Vroeger opende ik nog vijftig topics per dag en was ONZ nog leukquote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
JNG bestaat nog maar net. Vroeger was toen ik hier net was en voor die tijd. Niet vorig jaar
There is a Godquote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Beach het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Beach het volgende:
Conflict is terugquote:Op maandag 4 februari 2013 23:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Vroeger opende ik nog vijftig topics per dag en was ONZ nog leuk
50?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
ONZ ooit leuk geweest?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik voel hier toch echt een relatie ontstaanquote:
Inderdaad. De tijd dat ONZ echter nog leuk was is allang voorbij.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
jer en ik hebben geen relatiequote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik voel hier toch echt een relatie ontstaan
*insert accent
Jij kan je werkelijk zo storen om een paar byte's?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, maar het 'je moet het negeren' vind ik gelul. Het is irritant gedrag en het ging absoluut niet per ongeluk. Daar mag best iets van gezegd worden.
internetverkering net als op habbo.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik voel hier toch echt een relatie ontstaan
Dat is wel goed gerelativeerd, het zijn maar een paar byte's.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is iets wat je moet negeren![]()
het is maar een topic, het zijn maar een paar byte's,
Waarom?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
Whaha, ik was al ff terug, maar ik heb een postersblock
samen meubies ruilen enzo XD XDquote:
Alleen maar, alles wat in me op kwam knalde ik op FOK! Goeie ouwe tijd!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad. De tijd dat ONZ echter nog leuk was is allang voorbij.
Overigens opende jij over het algemeen vrij veel kut topics
forever and ever.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
jer en ik hebben geen relatie
we zijn bffffffffs
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ja maar.. terug in de SC vandaag ofzo... zoietsquote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
Whaha, ik was al ff terug, maar ik heb een postersblock
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja en een truukje uithalen met het bed zodat je op elkaar komt te liggen![]()
![]()
Het is geen uitzondering en Beach heeft wel vaker hier lage kut opmerkingen die te wensen overlaten.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij kan je werkelijk zo storen om een paar byte's?
En dat het niet expres is snap ik ook wel, maar relax eens. ik noem jou toch ook niet direct kneus oid als je wat stoms uithaalt?
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
jer en ik hebben geen relatie
we zijn bffffffffs
weenie idc ga kijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]Las laatst op internet dat het gesloten was ofzo? :")
Those were the daysquote:Op maandag 4 februari 2013 23:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
Alleen maar, alles wat in me op kwam knalde ik op FOK! Goeie ouwe tijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |