Daarom:quote:Op maandag 4 februari 2013 23:26 schreef Marie30 het volgende:
Alleen lenen als je het ook werkelijk kunt missen en je het ook zou geven. Want als ze het niet terug zou geven is de vriendschap verpest.
quote:
Ik kan het zeker missen (werk niet voor het geld, is meer gezelligheid). Denk er over na om het wel netjes vast te leggen in een contractje (quote:Op maandag 4 februari 2013 23:26 schreef Marie30 het volgende:
Alleen lenen als je het ook werkelijk kunt missen en je het ook zou geven. Want als ze het niet terug zou geven is de vriendschap verpest.
Nee ze is een lovergirl en moet haar pre-hoertjes cadeautjes geven zodat ze voor haar gaan werkenquote:
Hoe kom je bij deze diepzinnige gedachten?quote:
Ik ben zestien, zij is zeventien en we wonen beiden thuisquote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
Nooit doen.
Gaat zo vaak fout.
Maar de vraag is even, hoe oud is zij? en hoe oud ben jij?
En wonen jullie thuis of op kamers
Bwa daar ben je niet veel mee hoor ... ga je procederen om die 100 euro terug te krijgen? Een advocaat kost al 100 euro per uur, dan kan je nog net het probleem gaan uitleggen en ben je hetzelfde bedrag opnieuw kwijtquote:Op maandag 4 februari 2013 23:27 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik kan het zeker missen (werk niet voor het geld, is meer gezelligheid). Denk er over na om het wel netjes vast te leggen in een contractje ()
Waar kan ze dan in godsnaam zo dringent geld voor nodig hebben dat ze het bij jou moet lenen?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:32 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik ben zestien, zij is zeventien en we wonen beiden thuis
Dit. Waar heeft ze 100 euro voor nodig?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar kan ze dan in godsnaam zo dringent geld voor nodig hebben dat ze het bij jou moet lenen?
Heb je al gevraag waar het voor is?
Carnaval is het.. Dat is juist wat ik zo rot zou vinden. Als ze van niemand iets te leen krijgt dan heeft ze geen carnaval..quote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar kan ze dan in godsnaam zo dringent geld voor nodig hebben dat ze het bij jou moet lenen?
Heb je al gevraag waar het voor is?
Hier zeg je wat.. Zo had ik het niet bekeken. Naar haar oudere stappen mocht het zover komen?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bwa daar ben je niet veel mee hoor ... ga je procederen om die 100 euro terug te krijgen? Een advocaat kost al 100 euro per uur, dan kan je nog net het probleem gaan uitleggen en ben je hetzelfde bedrag opnieuw kwijt
Het is dus geen noodzaak, dan moet je het gewoon niet doen want daar kan alleen maar gerotzooi van komen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:34 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Carnaval is het.. Dat is juist wat ik zo rot zou vinden. Als ze van niemand iets te leen krijgt dan heeft ze geen carnaval..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |