I fixed that for you!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. dat is het nadeel van de huidige concessie concessieverlener.
Advies: gewoon niet rijden, dan weet de reiziger zeker waar hij aan toe isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef DriekOplopers het volgende:
Ja mensen,
er wordt zo links en rechts wat kritisch gedaan over de NS en ProRail die de nooddienst hebben afgekondigd omdat er drie centimeter sneeuw gaat vallen.
Maar vergeet niet dat er plaatselijk ook sneeuwduinen worden verwacht van vijf centimeter. Zulke extreme omstandigheden mag men uiteraard niet lichtvaardig onderschatten.
Uw Driek
het sarcasme druipt er weer vanafquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef DriekOplopers het volgende:
Ja mensen,
er wordt zo links en rechts wat kritisch gedaan over de NS en ProRail die de nooddienst hebben afgekondigd omdat er drie centimeter sneeuw gaat vallen.
Maar vergeet niet dat er plaatselijk ook sneeuwduinen worden verwacht van vijf centimeter. Zulke extreme omstandigheden mag men uiteraard niet lichtvaardig onderschatten.
Uw Driek
Dat geklaag van jou altijd. TELKENS als er een nooddienst gereden wordt loop je te klagen dat het niet nodig is. OF het is een pavlov-reactie, OF het ministerie heeft wat "bijsturing" nodig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef DriekOplopers het volgende:
Ja mensen,
er wordt zo links en rechts wat kritisch gedaan over de NS en ProRail die de nooddienst hebben afgekondigd omdat er drie centimeter sneeuw gaat vallen.
Maar vergeet niet dat er plaatselijk ook sneeuwduinen worden verwacht van vijf centimeter. Zulke extreme omstandigheden mag men uiteraard niet lichtvaardig onderschatten.
Uw Driek
Nou en trut. Een trein van 600 ton is iets anders dan een broodmagere fries op een spinnenpoot met 2 wielenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Als het echt sneeuwjacht is dan is dat niet echt fijn. Zelf een keer meegemaakt toen ik na een treinreis nog acht kilometer moest fietsen. heb hele stukken moeten lopen, omdat fietsen door de sneeuwduinen en de harde wind gewoon geen optie meer was
Lang leve de OV-loze gebieden in de periferie...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Als het echt sneeuwjacht is dan is dat niet echt fijn. Zelf een keer meegemaakt toen ik na een treinreis nog acht kilometer moest fietsen. heb hele stukken moeten lopen, omdat fietsen door de sneeuwduinen en de harde wind gewoon geen optie meer was
Hier meer voor de mensen die Duits kunnen.quote:Vernietigend overheidsrapport over spoorproject Stuttgart 21
Het Duitse ministerie van Verkeer heeft een vernietigend rapport opgesteld over het omstreden nieuwe station in Stuttgart, waar de Stuttgarter Zeitung en Spiegel Online uit citeren. Volgens het rapport duurt het waarschijnlijk tot 2024 voor het spoorproject Stuttgart 21 af is en lopen de meerkosten zo hoog op dat het project economisch niet meer rendabel is. Minister van Verkeer Ramsauer ontkent dat de Duitse overheid, als eigenaar van de Duitse Spoorwegen, zich terugtrekt uit het project. De deelstaat Baden-Württemberg en de stad Stuttgart, die Stuttgart 21 medefinancieren, willen niet meer meebetalen aan de meerkosten.
er was nul verkeer op de weg verder, maar de treinen reden wélquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en trut. Een trein van 600 ton is iets anders dan een broodmagere fries op een spinnenpoot met 2 wielen
Ben vandaag van schiphol naar delft via rotterdam gegaan, voor de prijs van alleen een fyra-toeslagquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:53 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier kun je ook gewoon na zes uur na incheck uitchecken, en is die 'regel' puur theoretisch.
Waarom wil je 't eigenlijk weten?
Storingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:10 schreef Fiorano het volgende:
Al ergens bekend wat er morgen uit gaat?
De Reisplanner is bijgewerkt en op www.ns.nl staat een lijst.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:10 schreef Fiorano het volgende:
Al ergens bekend wat er morgen uit gaat?
Het standaard riedeltje denk ik: Alle spitsversterkers.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:10 schreef Fiorano het volgende:
Al ergens bekend wat er morgen uit gaat?
Zelfde als altijd, kwartiersdiensten knippen en volslagen desinteresse of de resulterende dienstregeling nog op elkaar aansluit. Plus extra calamiteiten natuurlijk die na een paar uur opgelost zijn, maar doordat de poppetjes niet op de juiste plaats staan nog de rest van de dag weergalmen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:10 schreef Fiorano het volgende:
Al ergens bekend wat er morgen uit gaat?
Maakt niet uit want in de spits reizen sowieso altijd al minder mensen in de trein, aldus onze Bertquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:13 schreef Litpho het volgende:
Oh, en uiteraard waar mogelijk treinen korter maken, want iedereen blijft toch thuis als de NS de nooddienstregeling van stal haalt.
uitgedUndequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef James1988 het volgende:
NS en ProRail hebben tegenwoordig een aantal standaardscenario's. De "winterdienstregeling" heet LUD2: Landelijk Uitgediende Dienstregeling 2.
Er is ook nog LUD3, dan rijdt er nog minder.
Precies. Helemaal over de grens zit er geen kat inquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maakt niet uit want in de spits reizen sowieso altijd al minder mensen in de trein, aldus onze Bert
Dubbel als het een grensoverschrijdende spitstrein is. Altijd lachen met Bertquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maakt niet uit want in de spits reizen sowieso altijd al minder mensen in de trein, aldus onze Bert
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uitgedUnde
Als het waar was wat jij stelt is er niks aan de hand natuurlijk![]()
Tsja, hangt er vanaf hoe je het bekijkt. In 1998 was de gemiddelde bezetting van een Benelux tijdens een grenspassage slechts 44%....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Helemaal over de grens zit er geen kat in
Bij het woord "nooddienst" kwijl ik ook altijd een beetje...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat geklaag van jou altijd. TELKENS als er een nooddienst gereden wordt loop je te klagen dat het niet nodig is. OF het is een pavlov-reactie, OF het ministerie heeft wat "bijsturing" nodig.
De goede oude tijd zou dichterbij kunnen zijn dan je denktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:16 schreef James1988 het volgende:
Tsja, hangt er vanaf hoe je het bekijkt. In 1998 was de gemiddelde bezetting van een Benelux tijdens een grenspassage slechts 44%....
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maakt niet uit want in de spits reizen sowieso altijd al minder mensen in de trein, aldus onze Bert
Ik vind het hele woord een beetje in strijd met zichzelf eigenlijkquote:
Ik heb vanavond geleerd dat dienen en dunnen héél dicht bij elkaar liggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het hele woord een beetje in strijd met zichzelf eigenlijk![]()
Nood = Ikke ikke ikke en de rest ken lekker de vliegende gifkikkereczeem krijge
Dienst = ....toch wat anders
Toch?
Oh daar moet ik het nog maar eens met je vrouw over hebben dan. Als je bedoelt wat ik vrees dat je bedoelt....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geleerd dat dienen en dunnen héél dicht bij elkaar liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |